هتل ۵ ستاره Conrad Istanbul Bosphorus

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل ۵ ستاره Conrad Istanbul Bosphorus

هتل‌های ۵ ستاره‌ای که در تور استانبول بتوانید از میانشان انتخاب کنید، آنقدر زیاد هستند که این امکان برایتان مهیاست تا کمی وسواس به خرج داده و دنبال اقامتگاهی بگردید که دقیقا با آن چه در ذهن دارید، برابری کنند. اگر برای شما یکی از ویژگی‌های مهم در انتخاب هتل ۵ ستاره، زیبایی و مشرف بودن به تنگه بسفر است، هتل "کنراد بسفور" از جمله انتخاب‌های عالی برایتان خواهد بود. هتلی که امروز در مقتدرسیر تابان، قصد داریم معرفی‌اش کنیم.

 

هتل کنراد بسفور، اقامتگاهی مجلل و زیبا

یکی از ویژگی‌های مهم درباره هتل کنراد که از بهترین هتل‌های استانبول رو به بسفر است، بودن در یکی از بهترین مناطق استانبول است که باعث شده به بسیاری از جاذبه‌های مهم استانبول نیز مشرف باشد. این هتل که چندین و چند جایزه‌ی بین‌المللی را به دست آورده، با اتاق‌های لاکچری و بسیار زیبا، طراحی داخلی چشم نواز، رستوران‌های فوق‌العاده و امکانات خیلی خوب، یکی از بهترین هتل‌های استانبول به شمار می‌رود.

ساختمان ۱۴ طبقه هتل با شکلی خاص طراحی شده و شما می‌توانید در بالاترین نقطه از آن، در یک بار و رستوران روف تاپ، ساعات مختلف روز چیزی برای خوردن و نوشیدن سفارش دهید و از یک منظره‌ی دیدنی لذت ببرید. هتل دارای بخش‌های متنوعی است، اما ابتدا کمی از اتاق‌ها و سوییت‌هایش می‌گوییم و سپس به بررسی آن‌ بخش‌ها خواهیم پرداخت.

 

لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل کنراد بسفر

اگر در تور استانبول به هتل کنراد بسفر می‌خواهید بروید، انتخاب‌های شما به سه دسته تقسیم می‌شود. اتاق‌ها، سوییت‌ها و اتاق‌های اکسیوتیو که هر کدام ویژگی‌های خاص به خود را دارند. از نظر طراحی اتاق‌ها، تمامی اقامتگاه‌های این مجموعه به شکلی مدرن و بسیار زیبا با رنگ‌های خنثی و نورپردازی فوق‌العاده درست شده‌اند و تمامی امکاناتی که انتظارش را دارید در اختیارتان گذاشته می‌شود. اتاق‌ها همگی دارای اینترنت رایگان، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای، گاو صندوق در اندازه لپتاپ و ... هستند.

تفاوت عمده در زمینه سوییت‌ها، اندازه‌ی این واحدها هست که باعث شده گنجایش و همچنین مبلمان بیشتری در اختیار مهمانان گذاشته شود. البته انتخاب‌‌های ویژه‌ای همچون سوییت سفیر نیز در کنراد بسفر در نظر گرفته شده که دارای طراحی داخلی کاملا متفاوت، پنجره‌های متعدد و بزرگ رو به تنگه بسفر و حتی یک تلسکوپ است!

 

برترین رستوران‌های روف‌تاپ استانبول

غذا و نوشیدنی در هتل کنراد بسفر

مثل بسیاری از هتل‌های ۵ ستاره‌ی استانبول، کنراد بسفر از رستوران‌های متوسط اما پر تعداد پر نشده، بلکه انتخاب‌های شما در این مکان اندک، اما بسیار با کیفیت است. Manzara اصلی‌ترین رستوران هتل است که با یک دیوار شیشه‌ای منظره‌ای کم‌نظیر را برایتان به ارمغان آورده و در همان حین سرآشپز در آشپزخانه‌ی باز رستوران، برایتان غذاهای عالی مدیترانه‌ای و بین‌المللی را آماده می‌کند.

در کنار این رستوران یک رستوران-کافه‌ی بسیار عالی و شیک در بالی قرار داده شده که Monet نام دارد و در کنار انتخاب‌های متنوع در زمینه‌ی غذا و نوشیدنی، می‌توانید در آن انواع دسرها و البته قهوه‌ی ترک عالی سفارش دهید. آخرین و البته یکی از بهترین انتخاب‌های شما رستوران و بار Summit است که به صورت روفتاپ تدارک دیده شده و یکی از بهترین‌ها در منطقه محسوب می‌شود.

دیگر بخش‌های هتل

همانطور که در عکس‌های هتل پیداست، کنراد بسفور دارای استخری روباز و زیباست، اما یک استخر سرپوشیده نیز برای این مکان در نظر گرفته شده تا حتی در سفر با تور ترکیه به استانبول در ماه‌های سرد سال نیز، بتوانید در آن‌جا به آبتنی بپردازید.

 

تفریح در میدان سلطان‌احمد استانبول

همچنین نباید فراموش کنید که یکی از اسپاهای لاکچری استانبول در این هتل واقع شده که طراحی داخلی مجلل و چشم‌نوازی دارد. در این اسپا امکانات بسیار خوب به همراه اتاق‌های خصوصی در نظر گرفته شده، سرویس‌های زوجین ارائه می‌شود و البته برای استفاده از آن، باید هزینه‌ای اضافی بپردازید.

برای آن‌ها که اهل ورزش هستند، یک سالن بدنسازی با امکانات کامل در این هتل وجود دارد، اما بخش جذاب ماجرا دو سالن تنیس خاک رس بسیار خوب بوده که یکی به صورت سرپوشیده و دیگری به صورت روباز تهیه دیده شده است.

 

هزینه خوردن غذای خیابانی در استانبول

نکات پایانی درباره هتل کنراد بسفر

  • می‌توانید حیوانات خانگی را با خود به این هتل ببرید
  • اینترنت رایگان در تمامی بخش‌های هتل در اختیار شما خواهد بود
  • هتل دارای باغ و تراس‌های عمومی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید
  • موسیقی زنده و برنامه‌های تفریحی در برخی روزها در هتل برپا می‌شود
  • امکانات کافی برای افراد با معلولیت جسمی در هتل در نظر گرفته شده است

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل کنراد بسفر

 

۶ هتل نزدیک به پارک دلفین استانبول

۰۵ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران