هتل ۵ ستاره Sura Hagia Sophia استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل ۵ ستاره Sura Hagia Sophia استانبول

برای انتخاب یک هتل ۵ ستاره در استانبول، چه پارامترهایی را در نظر دارید؟ حقیقت این است که اگر قرار باشد هزینه‌ی زیادی برای تور استانبول و اقامت خود در این شهر زیبا داشته باشید، می‌خواهید هتلتان نزدیک مراکز دیدنی باشد و امکانات کاملی برایتان ارائه کند تا در آن احساس راحتی کنید. هتل Sura Hagia Sophia شاید دقیقا همان چیزی باشد که شما می‌خواهید. هتلی که امروز قصد معرفی آن را داریم و می‌خواهیم جزییات آن را با هم مرور کنیم.

 

معرفی کوتاهی از هتل Sura Hagia Sophia

هتل Sura Hagia Sophia‌ از جمله هتل‌های برتر استانبول به حساب می‌آید که در نقطه‌ای بسیار عالی در محله‌ی سلطان احمد واقع شده و به نقاط مهم گردشگری نزدیک است. ساختار مدرن و زیبایی ظاهری آن مثال زدنی است و گنجایش کلی آن به ۲۲۴ تخت می‌رسد و اتاق‌ها در ۱۰ شکل دسته بندی مختلف به مسافران عرضه می‌شود. تنوعی که از آن صحبت می‌کنیم تنها در اتاق‌ها خلاصه نمی‌شود، از طراحی ظاهری بخش‌های مختلف گرفته تا رستوران‌ها و امکانات رفاهی، همه چیز در کامل‌ترین شکل خود قرار دارد و شما می‌توانید روزهایی کاملا متفاوت از هم را در این هتل سر کنید. در مجموع نزدیکی به مراکزی همچون بازار بزرگ استانبول، میدان تکسیم یا قصر توپکاپی، داشتن امکانات عالی و راحتی و زیبایی در کلیت هتل، باعث می‌شود Sura Hagia Sophia انتخابی عالی برای اقامت در سفر استانبول باشد.

 

 ۵ رستوران عالی اطراف بازار بزرگ استانبول 

Sura Hagia Sophia

 

اتاق‌ها

همانطور که گفتیم اتاق‌ها در Sura Hagia Sophia در ۱۰ شکل مختلف ارائه می‌شوند. چیزی که باید بدانید این است که طراحی اتاق‌ها از معمولی‌ترین تا بزرگ‌ترین، از طراحی زیبا، مدرن و شاد بهره می‌برند. از نظر امکانات نیز کاملا می‌توان گفت که همه چیز همانی است که از یک هتل ۵ ستاره‌ی خیلی خوب انتظار دارید.

تفاوت اتاق‌ها به اندازه و تعداد تخت‌ها و بعضا در مکان آن‌هاست. سوییت‌های شاهانه یا پنت هاوس در بالاترین طبقات قرار دارند، منظره‌ای بسیار زیبا از ایاصوفیه و بخش‌های دیگر از شهر برایتان به همراه دارند و البته همه چیز در آن‌ها تعبیه شده. اما از طرفی اتاق‌های ارزان‌تر استاندارد دو نفره و سه نفره و همچنین سوییت‌های خانوادگی نیز برای اقامت تدارک دیده شده‌اند. در نظر داشته باشید که با اجاره بعضی واحدها ترانسفر فرودگاهی رایگان برای شما در نظر گرفته می‌شود، اما به طور کلی ترانسفر فرودگاهی، هزینه‌ای مجزا برایتان خواهد داشت. نکته آخر این که اینترنت بی سیم رایگان در تمام بخش‌های هتل در نظر گرفته شده است.

 

 در استانبول چگونه از اینترنت ارزان و رایگان استفاده کنیم؟ 

Sura Hagia Sophia

 

امکانات رفاهی و مراکز مختلف هتل Sura Hagia Sophia

در زمینه‌ی اسپا، برند Sura برای خود اسم و رسمی دارد و در این هتل نیز سه پکیج عالی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پکیج‌های شهرزاد، کلئو پاترا و سلطان. امکان این اسپا نیز شامل حمام ترک، سونا، جکوزی و البته ارائه انواع ماساژ‌هاست.

در کنار این اسپای لوکس و عالی، یک باشگاه ورزشی مجهز نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است. یک استخر روباز عالی نیز در Sura Hagia Sophia Hotel وجود دارد اما متاسفانه در روزهای سرد زمستانی، خبری از استخر سرپوشیده نیست.

 

 ۴ مرکز ماساژ و مراقبت از سلامتی استانبول؛ شهر زیبایی‌های تمام نشدنی 

Sura Hagia Sophia

 

رستوران‌ها و کافه

سه رستوران برای Sura Hagia Sophia  در نظر گرفته شده است. Deraliye Terrace شاید جذاب‌ترین گزینه در هتل باشد که همانطور که از اسمش پیداست، در تراس هتل واقع شده و هنگام خوردن غذا، نمایی استثنایی از ایاصوفیه، مسجد آبی و شهر را در پیش رو دارد. در این رستوران انواع غذاها از کشورهای مختلف سرو می‌شود. Deraliye دیگر رستوران این هتل است که در آن غذاهای ترکی در فضایی بسیار زیبا به فروش می‌رسد و در نهایت Sura Kebab نیز می‌تواند انتخاب دیگر شما باشد.رستورانی که به ارائه انواع کباب‌های معروف ترکی اختصاص داشته و بخشی از میزهایش نیز بر روی تراس قرار دارند.

 

Sura Hagia Sophia

 

به غیر از این رستوران‌ها یک کافه به اسم هتل و همچنین یک رستوران مخصوص هتل نیز در نظر گرفته شده است که صبحانه‌ی عالی و رایگان در آن ارائه می‌شود. نباید فراموش کنید که برای استفاده از رستوران‌ها، حتما باید از قبل میز رزرو کنید.

 

فاصله‌ی هتل تا نقاط مختلف شهر

  • تا بازار بزرگ: ۱۰ دقیقه پیاده
  • تا ایستگاه تراموا: ۴۰ ثانیه پیاده
  • تا قصر توپکاپی: ۱۰ دقیقه پیاده
  • تا میدان سلطان احمد: ۱ دقیقه پیاده
  • تا ایاصوفیه: ۲ دقیقه پیاده
  • تا مسجد آبی: ۲ دقیقه پیاده
۲۷ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران