۵ هتل ترسناک در بانکوک که باید بشناسید

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۵ هتل ترسناک در بانکوک که باید بشناسید

بانکوک پربازدیدترین شهر جهان است و تور تایلند و سالانه میلیون‌ها نفر وارد این پایتخت زیبا می‌شوند. چنین شهری هتل‌های بزرگ و کوچک زیادی دارد که حتما می‌توانید هتل مناسب با سلایق خود در میانشان انتخاب کنید. هتل‌های کوچک و بزرگ، لوکس و ساده، گران و ارزان و ... اما هتل‌هایی که امروز به شما معرفی می‌کنی، هتل‌هایی هستند که خیلی از محلی‌ها باور دارند صداهای عجیب در آن‌ها شنیده‌اند یا روحی سرگردان را در آن‌ها دیده‌اند. هتل‌هایی که شما هم می‌توانید اتاقی در آن‌ها برای خود رزرو کنید و خود از نزدیک ببینید آیا تمام این شایعات پیرامون آن‌ها واقعیت دارد یا نه.

 

Holiday Inn Silom

داستان Holiday Inn Silom از چندین سال پیش شروع شده و تا حالا به یکی از داستان‌های جالب در این شهر بدل شده است. جریان از این قرار است که گردشگرانی که در این هتل سکونت داشته‌اند، بارها زنی با موهای بلند و بچه‌ای را دیده‌اند که در راهروهای هتل به این سمت و آن سمت می‌روند، حتی خیلی از مهمانان هتل از این که بچه‌ای با صدای خنده‌ها و دویدن‌هایش مزاحمشان شده، شکایت داشته‌اند، در صورتی که اصلا در آن طبقه خاص، بچه‌ای در میان مشتریان هتل نبوده!

البته هتل دو بخش قدیمی و جدید دارد و اگر به دنبال این هستید که ببینید، آیا این داستان حقیقت دارد یا نه، باید به بخش قدیمی هتل بروید، چون کسی در مورد ساختمان جدید چیزی نگفته است. اما به دور از این مسائل، Holiday Inn Silom یک هتل کامل و عالی است که در فاصله‌ی ۴۵ دقیقه‌ای از ایستگاه BTS‌ قرار داشته و امکانات تفریحی از جمله استخر، سالن بازی، باشگاه ورزشی و ... را نیز در اختیار مسافرانش می‌گذارد.

 

معرفی بهترین اسپا هتل‌های بانکوک

آدرس: 981 Silom Road

 

Baiyoke Sky Hotel

با توجه به این که بارها مسافران هتل از سایه‌هایی که در اتاق‌ها حرکت می‌کنند و حس این که کسی در اتاق است صحبت می‌کنند، این هتل را نیز باید در لیست هتل‌های جن زده در بانکوک به شمار آورد. خیلی‌ها می‌گویند این‌ها روح چند کارگری است که در زمان ساخت هتل بر اثر سانحه‌ای در طبقه ۶۹ جان باخته‌اند. حتی بارها گفته شده که تلوزیون‌های بعضی از اتاق‌ها به صورت خودکار روشن می‌شوند و کانال‌هایشان نیز تغیر می‌کند.

Baiyoke Sky Hotel یک هتل بسیار بزرگ است که مجموعا ۸۸ طبقه دارد و اتاق‌های آن از قیمت‌های پایین آغاز شده و به سوییت‌های بزرگ و لوکس نیز می‌رسد.

آدرس: 222 Rajprarop Road, Rajthevi

 

Asia Hotel Bangkok

صحبت‌هایی که در مورد Asia Hotel Bangkok می‌شود کمی متفاوت است. خیلی از مسافران گفته‌اند که در اتاق‌هایشان لحظه‌ای چهره‌ی ارواح را دیده‌اند یا صدای گریه‌ای را از اتاق‌های‌ کناری یا راهروها شنیده‌اند. اما چیز عجیب این است که بارها گفته شده در خواب کسی آن‌ها را لمس کرده است!

با این که خیلی از این صحبت‌ها را می‌توان به خیال رویاپردازی مسافران گذاشت، اما تعدد این نقل قول‌ها بسیار عجیب است. Asia Hotel Bangkok یک هتل بسیار زیبا در یکی از نقاط عالی بانکوک است که دارای استخری روباز در بالاترین نقطه هتل بوده و اتاق‌هایش طراحی مدرن و بسیار خوبی دارند.

 

بهترین هتل‌های ارزان منطقه چیدلوم بانکوک

آدرس: 296 Phayathai Road, Ratchatewee

 

Nana Hiso Hotel

تعداد دفعاتی که کسی درباره اتفاقات عجیب در Nana Hiso Hotel حرفی زده کم است، اما همان چند بار این اتفاقات بسیار عجیب توصیف شده است. از تکان خوردن وسایل هتل گرفته تا روشن خاموش شدن برق اتاق‌ها و صدای خنده‌ای که در اتاق می‌پیچد. به همین دلیل خیلی‌ها آن‌جا را برای نویسندگان داستان‌های ترسناک پیشنهاد می‌کنند!

Nana Hiso Hotel یک هتل دنج و زیباست که در جایی عالی نزدیک به ایستگاه مترو واقع شده و بخش زیادی از طراحی داخلی آن با چوب کار شده است و حس و حال جالبی به شما خواهد داد.

 

بهترین هتل‌های بانکوک برای سفرهای خانوادگی

آدرس: 88 Sukhumvit Rd. Soi 3 (Nana nua) Klongtoey Wattana, Wattana

 

The Berkeley Hotel Pratunam

یکی از معروف‌ترین هتل‌های بانکوک که به هتلی جن زده معروف است و داستان‌های زیادی در مورد آن نقل می‌شود. داستان‌های متعددی که آنقدر تنوع آن‌ها زیاد شده که حالا داستان اصلی که معلوم نیست چطور شروع شده است، کاملا گم شده.

The Berkeley Hotel Pratunam به طور کلی یک هتل بسیار خوب با قیمتی مناسب است که امکانات مناسب رفاهی‌اش باعث شده که خیلی‌ها برای اقامت آن را در تور بانکوک انتخاب کنند، با این حال خیلی‌ها به دنبال اتاق آخر برج هستند که به عنوان یک اتاق تسخیر شده از آن یاد می‌شود. اگر در شبکه‌های اجتماعی بچرخید، خواهید دید که خیلی‌ها از شنیدن صداهای مختلف در شب‌هایی که در این اتاق اقامت داشته‌اند، سخن می‌گویند.

آدرس: 559 Ratchathewi, Pratunam

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران