جدیدترین مراکز خرید بانکوک که باید از آن‌ها دیدن کنید

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
جدیدترین مراکز خرید بانکوک که باید از آن‌ها دیدن کنید

امسال همچون سال‌های قبل‌، سازه‌ها و مراکز پرتعدادی در بانکوک ساخته شد. در منطقه معروف سیام چند مرکز خرید لوکس، یک بازار شناور سر پوشیده، یکی دو آسمان خراش و بسیاری چیزهای دیگر افتتاح گردید که هرکدامشان می‌توانست تبدیل به نمادی برای این شهر شود. به همین خاطر تصمیم گرفتیم بعضی از برترین مراکز خریدی که طی سال گذشته افتتاح گردیده‌اند را به شما معرفی کنیم، مراکزی که در سفر با تور بانکوک حتما باید از آن‌ها دیدن کنید.

 


مرکز خرید Siam Discovery


سیام دیسکاوری با داشتن طراحی داخلی متفاوت و بسیار زیبایش، تا حالا ۶ جایزه بزرگ طراحی دنیا را به خود اختصاص داده و خود نام بزرگ‌ترین مرکز خرید لایف‌استایل در تایلند را برای خودش انتخاب کرده است. در این مرکز خرید به جای فروشگاه‌هایی با محیط بسته که در همه جا وجود دارند، فروشگاه‌ها در محیط اصلی مرکز خرید و بدون دیوار واقع شده‌اند. در واقع شما وقتی در مرکز خرید قدم می‌زنید، برندهای معتبر جهان را می‌بینید که دکورهای گران خود را همچون یک بازار بزرگ به محیط باز آورده‌اند. برندهای بسیار معروف و مهمی در این مرکز وجود دارند و به طور کلی سیام دیسکاوری را باید جایی لاکچری برای خرید محسوب کرد.

 

مرکز خرید Siam Paragon بانکوک؛ دنیای لاکچری و سرگرمی

 

 

 مرکز خرید Siam Discovery

 


Gaysorn Village


یکی دیگر از مراکز تجاری بسیار زیبایی که در بانکوک و در محله‌ی راتچاپارسونگ ساخته شده است. Gaysorn Village قبلا Gaysorn Plaza نامیده می‌شد اما بعد از اتمام کار به این اسم تغییر نام پیدا کرد. مجموعه‌ی یاد شده دارای یک مرکز خرید بزرگ و همچنین دفاتر اداری پر تعداد است. جدا از مجموعه‌ی بسیار ارزشمند و عالی فروشگاه‌هایی که در این مکان وجود دارند، Gaysorn Village 20 رستوران بسیار عالی دارد که هر کدامشان به شیوه‌ی خود فوق‌العاده‌اند. این مجموعه ۲۰تایی از رستوران تایلندی تا کافه رستوران اروپایی را شامل می‌شوند. در مجموع این مکان را باید ترکیبی هنرمندانه از یک مرکز تجاری و خرید به حساب آورد که برای خرید از برندهای ارزشمند داخلی و خارجی مناسب است.

 

بازارهای شبانه‌ی آخر هفته‌ای در بانکوک که کم‌تر شناخته‌ شده‌اند

 

 

 Gaysorn Village

 


Warehouse 30


اسم این مرکز خرید خیلی بی‌ربط نیست و از ۷ انبار قدیمی مربوط به دهه ۴۰ میلادی تشکیل شده که حالا با نوسازی به یک مجموعه خرید بسیار ازشمند بدل شده است. این مکان به هیچ وجه شبیه به مراکز خریدی نیست که همیشه می‌بینید و جدا از جدا بودن بخش‌های مختلف، سعی شده تا همچون چیزی که در دیسکاوری سیام می‌بینید، خیلی از فروشگاه‌های جدا درست نشده باشد. حتی رستوران‌ها و کافه‌های بسیار خوبی که در این محل قرار دارند نیز عموما صندلی‌هایشان در محیط‌های عمومی قرار گرفته تا در محل‌های خصوصی و دیوار کشی شده. Warehouse 30 مرکز خریدی ویژه است که در آن تنها برندهای لاکچری و گران قیمت وجود نداشته و می‌توانید برندهای خوب با قیمت مناسب را نیز در آن پیدا کنید، طراحی ویژه و جالبی هم دارد که دیدنش خالی از لطف نیست.

 

معروفترین فروشگاه‌های بانکوک برای خرید اجناس قدیمی و خاص

 

 

 Warehouse 30

 


ICONSIAM


این مرکز خرید چسبیده به رودخانه پائو پرایا واقع شده و طراحی‌ بیرونی آن به گونه‌ای است که چشم‌ها و مشتریان را به سمت خود جلب می‌کند. در حال حاضر ICONSIAM با مساحت کلی ۵۲۵ هزار متر مربع، بزرگ‌ترین مرکز خرید کل تایلند به حساب می‌آید و جالب اینکه حدود ۱۸۰ برند ژاپنی در ان فعالیت می‌کنند که مهم‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها Cosme است. زیبایی‌های این مرکز خرید از همان بیرون و با آبنمای زیبا و رقصانش آغاز شده به فروشگاه‌های چشم‌نواز با دیواره‌های شیشه‌ای ادامه پیدا می‌کند. یک بازار شناور سرپوشیده نیز در این مرکز خرید واقع شده که دیدنش هیجان انگیز و جالب است. تعداد زیادی رستوران و کافه و مراکز تفریحی نیز این مجموعه‌ی عظیم را کامل می‌کند.

 

 

 ICONSIAM

 


Gateway Bangsue


این مرکز خرید که از تازه‌ترین مراکز بانکوک به حساب می‌آید دارای چند بخش جدا از جمله بخش مد، بخش لایف استایل و بخش تفریحی است. البته بخش‌ تفریحی بزرگ و مجهزش بسیار محبوب و معروف شده و از طرفی مجموعه سینمایی بسیار عالی آن نیز جایگاهی عالی برای تماشای فیلم‌های روز دنیا است. همچون دیگر مراکز خرید، Gateway Bangsue نیز دارای چندین رستوران و کافه‌ی بسیار خوب است که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

 

۵ مرکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک برای عاشقان خرید

 

 

 Gateway Bangsue

۱۵ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 23 شهریور 1398)

نظرات کاربران