غذا خوردن در ۷ رستوران معروف تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
غذا خوردن در ۷ رستوران معروف تفلیس

تور تفلیس (پایتخت گرجستان) به دلیل جاذبه‌های گردشگری متنوع یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری به حساب می‌آید. گردشگران گرجستان با سفر به تفلیس می‌توانند به رستوران‌های متنوعی رفته و شکم خود را با غذاهای لذیذ و خوشمزه گرجی سیر کنند. از آنجایی که خورد و خوراک می‌تواند بخش اصلی بودجه در طول سفر را شامل شود در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا به بررسی هزینه خوردن غذا در چند رستوران معروف تفلیس بپردازیم. اگر عاشق خوردن غذاهای متنوع در طول سفر هستید و قصد رفتن به شهر تفلیس را در سر دارید شما را به خواندن ادامه مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم.

 

رستوران جی وینو (g.Vino)

رستوران جی وینو یکی از محبوب‌ترین رستوران‌هایی است که در تور گرجستان می‌توانید به آن مراجعه کنید. این رستوران به سرو غذاهای مخصوص گرجستان و گیاهی گزینه ایده‌آل برای کسانی است که تمایل زیادی به خوردن گوشت ندارند و در عین حال دوست دارند غذاهای گرجی را تست کنند. توریست‌ها می‌توانند برای خوردن وعده غذایی ناهار و یا شام به رستوران جی وینو بروند. ساعات کاری این مکان از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب بوده و هزینه غذاها از حدود ۱۲ لاری شروع شده و تا سقف ۶۰ لاری است.

 

معرفی ۶ رستوران حلال در تفلیس

گرجستان، تفلیس، شهر قدیمی، خیابان ارکل دوم، شماره 6

 

رستوران شاکمن (Schuchmann Wine Bar & Restaurant)

اگر به خوردن غذاهای گرجستانی و مدرن علاقه دارید رفتن به رستوران شاکمن را در شهر تفلیس پیشنهاد می‌دهیم. میهمانان این رستوران می‌توانند وعده غذایی خوشمزه‌ای را به همراه نوشیدنی‌های متنوع در این رستوران میل کنند. از جمله مزایای خوردن غذا در این رستوران پخش شدن موسیقی جاز سنتی در آن است. همچنین کارکنان آن کاملا حرفه‌ای و خوش برخورد است. ساعات کاری رستوران شاکمن از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب بوده و هزینه غذاها بین ۷ تا ۳۴ لاری گرجستان است.

گرجستان، تفلیس، طبقه پایین، ساختمان موزه، نزدیک کلیسا سیونی، خیابان سیونی شماره ۸

 

رستوران ارگانیک جاسپربار (Organigue Josper Bar)

رستوران ارگانیک جاسپربار از دیگر رستوران‌هایی است که با ارائه غذاهای باکیفیت توانسته توجه مشتریان را به خود جلب کند. این رستوران غذاهایی با سبک اروپایی و عاری از گلوتن سرو می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید یک وعده خوشمزه صبحانه، ناهار و یا شام را در این مکان میل کنید. همان طور که از نام رستوران می‌توان متوجه شد این رستوران از مواد کاملا ارگانیک در طبخ غذاهای خود استفاده می‌کند. پس اگر به سلامتی خود در کنار خوردن غذایی خوشمزه اهمیت می‌دهید شما را به این رستوران تفلیس دعوت می‌کنیم. ساعات کاری آن از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب بوده و هزینه غذاها از ۴۸ تا ۷۲ لاری می‌باشد.

 

رستوران‌های خوب و کم‌ترشناخته شده در تفلیس

گرجستان، تفلیس، خیابان شاردنی چهارم | ریجی بامبیس ۱۲ | شهر قدیمی

 

برگر هاوس (Burger House)

اگر اهل خوردن فست فود هستید و به دنبال یکی از رستوران‌های ارزان تفلیس که باکیفیت و سالم باشند هستید، رستوران برگر هاوس گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. این رستوران با سرو غذاهای غذاهای آمریکایی، فست فود و اروپایی توانسته توجه بسیاری از بومیان و توریست‌ها را به خود جلب کند. هزینه غذاها در این رستوران بین ۷ تا ۱۹ لاری بوده و برای خوردن غذاهای آن می‌توانید بین ساعات ۱۱ صبح تا ۱۱ شب در این مکان حضور پیدا کنید.

گرجستان، تفلیس، خیابان الکساندر پوشکین ۲۵

 

رستوران فیمس (Famous Restaurant)

رستوران فیمس به دلیل داشتن منو غذایی متنوع و باکیفیتی که دارد جز برترین رستوران‌های تفلیس به شمار می‌رود. به طوری که علاقه‌مندان به شکم‌گردی می‌توانند انواع غذاهای گرجی، اروپایی و گیاهی را در این رستوران انتخاب و سفارش دهند. هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام در این رستوران به مشتریان عرضه می‌شود. نکته جالب توجه این که بنای رستوران فیمس متعلق به قرن نوزدهم میلادی می‌باشد. ساعات کاری این مکان از ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد بوده و غذاهای آن با قیمتی بین ۱۲ تا ۴۱ لاری سرو می‌شود.

گرجستان، تفلیس، بخش قدیمی تفلیس، میدان گودیاشویلیس | آبو تبیللی اول

 

رستوران مک لارن آیریش پاب (MacLaren’s Irish Pup)

 رستوران مک لاین آیریش پاب توانسته با سرو غذاهای خوشمزه آمریکایی، ایرلندی و اروپایی دل مشتریان را به دست آورد. در این رستوران می‌توان در حین لذت بردن از موسیقی زنده از غذای خود لذت برد. موسیقی زنده هر روز از ساعت ۱۱ شب شروع شده و تا ۱۲:۳۰ نیمه شب ادامه پیدا می‌کند. ساعات کاری آن از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۴ بامداد است. بنابراین مشتریان می‌توانند تا در وقت در این رستوران نشسته و از فضای آن در کنار غذاهای متفاوت و خوشمزه لذت ببرند. غذاهای مک لاین آیریش پاب بین ۷ تا ۵۰ لاری هستند.

 

مجلل‌ترین رستوران‌های تفلیس برای قرارهای مهم و رسمی

گرجستان، تفلیس، خیابان کینی ریگی پنجم

 

رستوران کولیناریوم (Culinarium Restaurant)

در صورتی که هوس خوردن غذاهای آسیایی، بین‌المللی و اروپایی را در سفر خود به تفلیس کرده‌اید رستوران کولیناریوم را پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران با داشتن کارکنانی آموزش دیده و خوش برخورد محیطی دلنشین برای خوردن انواع غذاهای خوشمزه ایجاد کرده است. ساعات کاری این رستوران از ۱ ظهر تا ۱۲ شب بوده و برای خوردن غذاهای آن باید هزینه‌ای در حدود ۲۵ تا ۶۰ لاری پرداخت کنید.

گرجستان، تفلیس، میدان گودیاشویلی | خیابان لرمونتو ۱

۱۷ اسفند ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 02 تیر 1400)

نظرات کاربران