بهترین هتل پارک‌های آبی‌ در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین هتل پارک‌های آبی‌ در آنتالیا

سفر با تور ترکیه می‌تواند به مقاصد مختلفی انجام شود، اما آنتالیا همیشه جایگاهی متفاوت در میان دیگر شهرهای این کشور داشته و به خاطر سواحل دیدنی، تفریحات آبی و هتل‌های فوق‌العاده‌اش، مسافران زیادی را هر ساله به سمت خود جذب می‌کند. اما آن‌هایی که به همراه خانواده خود به تور آنتالیا می‌روند و دوست دارند سفرشان مفرح و مملو از شادی باشد، شاید بخواهند لیست امروز ما را نیز مد نظر قرار دهند. لیستی که در آن، ما بهترین هتل پارک‌های آبی شهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

Papillon Belvil

بدون هیچ شکی، Papillon Belvil یکی از بهترین اقامتگاه‌هایی است که در آنتالیا می‌توانید پیدا کنید. این هتل ۵ ستاره بزرگ و باشکوه، مجموعه‌ای فوق‌العاده از اتاق‌ها و سوییت‌ها را پیش پای شما می‌گذارد و یک محیط سرسبز و زیبا دارد که انواع امکانات تفریحی در آن واقع شده است.

پارک آبی این مجموعه شامل چند بخش از جمله استخر مخصوص کودکان می‌شود که با عمق کم، چند سرسره و بازی مخصوص کم سن و سال‌ها در آن تعبیه شده است. همچنین برای بزرگ‌ترها، سرسره‌های آبی بزرگ و فعالیت‌های مختلف وجود دارد که می‌توانند در این پارک آبی از آن‌ها بهره ببرند. همچنین نباید فراموش کنید که غیر از پارک آبی، Papillon Belvil دارای چندین استخر، زمین‌های ورزشی پر تعداد از فوتبال گرفته تا تنیس، سالن‌های بازی مختلف، سالن کنسرت، زمین تیر اندازی با کمان، تماشای فیلم و انیمیشن، دوچرخه سواری و بسیاری چیزهای دیگر دارد تا مطمئن شود در تور آنتالیا، به شما و خانواده‌اتان به خوبی خوش بگذرد.

 

بهترین کلاب‌های شبانه آنتالیا برای گردشگران

آدرس: Taşlıburun Mevkii Belek Turizm Merkezi, 07500 Serik

 

Royal Dragon

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره باشکوه آنتالیا که در زمینی بسیار بزرگ و سرسبز بنا شده است. ساختمان‌های این هتل زیبا، شکل و شمایل سازه‌های چینی را دارند که با توجه به اسمی که برای هتل در نظر گرفته شده، کاملا با طراحی بنا همخوانی دارد. این مکان نیز تنوع بسیار خوبی از نظر شکل‌ها و اندازه‌های مختلف اقامتگاه‌ها برای مشتریانش در نظر گرفته و از اتاق‌های معمولی تا سوییت‌های بزرگ را شامل می‌شود.

اما چیزی که مشخص است این بوده که روزهای اقامت شما در این هتل، بدون هیچگونه تردیدی، از مفرح‌ترین روزهایی خواهد بود که در سفرهایتان داشته‌اید. جدا از چندین استخر بزرگ در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف که همگی سایه درختان را بالای سر خود می‌بینند، این مجموعه یک پارک آبی عالی دارد که سرسره‌های آبی مختلف و هخمچنین انواع بازی‌ها در آن تعبیه شده است. جالب این که در کنار این بازی‌های آبی، یک پارک بازی معمولی با نیز در نظر گرفته شده تا همه چیز در Royal Dragon  کامل به نظر بیاید. این محل نیز سالن‌های ورزشی و تفریحی مختلف داشته و در روزهای شلوغ سفر به آنتالیا، هر شب برنامه‌های مختلف نمایش و اجرای موسیقی زنده نیز در آن برگزار می‌شود.

آدرس: Evrenseki Mevkii Antalya, 07330 Side

 

Royal Wings

Royal Wings هم هتلی ۵ ستاره است و از بسیاری جهات شبیه به هتل‌های قبلی این لیست خواهد بود. این هتل که در زمینی به مساحت ۷۲ هزار متر مربع واقع شده، یک آکوا پارک با ۹ سرسره آبی بزرگ و چندین سرسره آبی کوچک و بازی‌های مختلف در خود دارد که کنارشان یک استخر خیلی بزرگ نیز قرار داده شده است.

این هتل به جز تفریحات آبی، زمین‌های بازی مختلف نیز داشته و ساحل اختصاصی آن نیز پر شده از امکانات مختلف برای انجام انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی. در زمینه اتاق و سوییت نیز، Royal Wings بهترین‌ها را در اختیار شما می‌گذارد و همچنین یک مرکز اسپا و سلامتی بسیار خوب دارد که جزو برترین‌ها در آنتالیا به حساب می‌آید.

 

در سفر به آنتالیا چه چیزهایی خریداری کنیم؟

آدرس: Lara Tourism Center,Antalya, 07110 Lara

 

Delphin Palace Hotel

این هتل نمادین، یکی دیگر از اقامتگاه‌های ۵ ستاره‌ای است که می‌توانید در تور آنتالیا انتخاب کنید. یک هتل عالی بزرگ و امکاناتی کامل که شامل اتاق‌های با کیفیت و مدرن، سالن‌های متعدد، رستوران‌های مختلف و مرکز اسپا می‌شود.

اما چیزی که برای ما اهمیت دارد، بخش‌های تفریحی Delphin Palace Hotel است که شامل یک آکوا پارک بسیار خوب با چندین استخر مختلف است که شامل سرسره‌های آبی متعدد و بازی‌های آبی مخصوص سنین مختلف می‌شود. این هتل همچنین یک سالن بازی بزرگ دارد که در آن بیلیارد، پینگ پنگ، دارت و خیلی بازی‌های دیگر تدارک دیده شده است. همچنین به ساحل این مجموعه هم که بروید، یک اسکله‌ی فوق‌العاده و اختصاصی می‌بینید که در همان جا هم می‌توانید شنا کنید و هم ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز در آنتالیا را تجربه نمایید.

آدرس: Lara Turizm Merkezi , Antalya, 07113 Lara

۰۸ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران