تجربه غذا خوردن در بهترین رستوران‌های ایران

جاذبه‌های گردشگری داخلی
تجربه غذا خوردن در بهترین رستوران‌های ایران

تقریبا می‌توان ادعا کرد همه از غذا خوردن در رستوران‌های شیک با غذاهای لذیذ و خوشمزه که طعم آن‌ها در ذهن می‌ماند لذت می‌برند. مراسم‌های مهم، جلسات کاری و قرارهای آشنایی نیز معمولا با وسواس بالایی در رستوران‌های برجسته برگزار می‌شوند. اگر از عاشقان غذا و پیگیر باشید حتما با رستوران‌گردی تجارب زیادی دارید و برخی از رستوران‌های برتر را می‌دانید. اما بهترین رستوران‌های ایران کدام‌ها هستند؟

 

تهران، رستوران گردان برج میلاد

برج میلاد در اصل برای اهداف مخابراتی طرح ریزی شده بود اما حالا به خاطر فروشگاه‌ها، برنامه‌های متنوع و رستوران گردان جذاب آن به یکی از جاذبه‌های محبوب تهران تبدیل شده است. رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع ۲۷۶ متری برج واقع شده و به عنوان بزرگ‌ترین رستوران گردان دنیا در این ارتفاع شناخته می‌شود. شما می‌توانید ضمن خوردن غذایی عالی در محیطی لوکس و منحصر به فرد از چشم انداز بی‌نظیر شهر و کوه‌ها نیز لذت ببرید. شما می‌توانید دور میزهای ۱۲ نفره بشینید و از اوقاتتان لذت ببرید. این رستوران هر دو ساعت یک دور کامل می‌زند.

 

بهترین رستوران‌های فست فود در مشهد

آدرس: تهران – بزرگراه شهید حکیم غرب – بعد از بزرگراه شهید چمران – ورودی اختصاصی برج میلاد تهران

 

تهران، رستوران کوهپایه

رستوران کوهپایه یکی از جذاب‌ترین رستوران‌هایی است که می‌توانید در آن از خوردن غذاهای مجلسی مثل شیشلیک، جوجه و کوبیده لذت ببرید. این رستوران که در دل کوه واقع شده با معماری شیک و لوکسی در ۷ طبقه به صورت پلکانی ساخته شده است. از همه این‌ها بگذریم ورودی رستوران با حیاط سر سبز و چترهای آفتابی و میز و صندلی‌های چوبی، گل‌های شمعدانی زیببا و رنگی و آبشارها و جویبارها به شدت گیرا و فریبنده است.

آدرس : تهران , شمیران , دربند ، بالاتر از میدان سربند , میدان کوهپایه ، رستوران کوهپایه

 

مشهد، رستوران ارم شاندیز مشهد

این رستوران نه تنها یکی از بهترین رستوران‌های ایران است بلکه یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های مشهد هم هست که از سال ۱۳۶۲ میزبان مردم مشهد و زائران حرم مطهر بوده است. این رستوران با سه بخش رستوران سنتی، فضای باز و سالن VIP غذاهای فوق‌العاده لذیذ و بی‌نظیری را برای مهمانان خود سرو می‌کند. سبک غذای رستوران ایرانی است و محبوب‌ترین و مشهورترین آن‌ها نیز شامل کباب‌ها و شیشلیک می‌شود. حتما از قبل می‌دانید که با منویی گران روبرو خواهید شد. از آنجایی که مراجعه بالاست بهتر است قبل از رفتن میز رزرو کنید. در سفر با تور مشهد برای یکبار هم که شده طعم غذاهای بی‌نظیر این رستوران را تجربه کنید.

 

هیجان و لذت بر فراز آسمان در رستوران هوایی مشهد

آدرس : مشهد – شاندیز – نرسیده به میدان دوم – رستوران ارم شاندیز

 

کیش، رستوران کوه نور

این رستوران عجیب و زیبا از داخل دارای طراحی کوهستانی و شبیه به غار است و نورپردازی جذاب و فریبنده آن کاملا مهمانان را سحر خود می‌کند  مخصوصا شب‌ها که حالتی بسیار رمانتیک ایجاد می‌کند. این رستوران دارای قسمت کافی شاپ هم هست و شب‌ها موسیقی زنده نیز به اجرای برنامه می‌پردازد. منوی رستوران به شدت جذاب و متنوع است و بلاخره هر سلیقه و ذائقه‌ای چیزی در آن پیدا می‌کند. اگر به این رستوران رفتید توصیه می‌کنیم از غذای فرانسوی بروشه حتما امتحان کنید. در سفر با تور کیش بودن در این رستوران یکی از بهترین تجربه‌ها خواهد بود.

آدرس : هرمزگان- کیش- میدان امیرکبیر- روبروی دانشگاه کیش

 

کاشان، رستوران و سفره خانه سنتی تاریخی عباسی

این رستوران تاریخی به خاطر فضای منحصر به فرد و دکوراسیون داخلی به شدت گیرا و جذابش مورد استقبال قرار گرفته وگرنه غذاها را می‌توان در رستوران‌های باکیفیت و خوب دیگر هم یافت. در واقع رستوران خانه‌ای تاریخی متعلق به عباسیان است که مردم به خاطر قرارگیری در فضای زیبا و تاریخی‌اش آنجا را انتخاب می‌کنند نه منحصرا غذاهای عالی‌اش. اگرچه تخت‌های سنتی فرش شده به هم چسبیده و در فاصله کمی از هم قرار گرفته‌اند و می‌توان گفت عملا هیچ حریمی وجود ندارد اما شک نکنید آنقدر عاشق در و دیوارها می‌شوید که بقیه چیزها را فراموش خواهید کرد.

 

معرفی ۷ رستوران عالی قشم

آدرس: کاشان، خیابان علوی، خانه تاریخی عباسیان

 

رشت، رستوران شورکولی

رستوران شورکولی یکی از بهترین رستوران‌های سطح کشور و به جد بهترین رستوران رشت است که غذاهای سنتی و ایرانی را با طعم و کیفیتی بی‌نظیر سرو می‌کند. غذاها در شورکولی همیشه یک شکل هستند: عالی! و هرگز چیزی جز این نمی‌شود. خیلی‌ها از نقاط دیگر به این رستوران می‌روند تا آخرهفته‌ای متفاوت داشته باشند. به علاوه کارکنان بسیار دوستانه هستند و فضا نیز کاملا همسو با اهداف رستوران طراحی و دکور شده است. غذاها در ظروف گلی و گمج سرو می‌شوند، ته دیگ‌های زعفرانی در ظروف آبی آنچنان وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسند که آرزو می‌کنید جای بیشتری برای خوردن آن غذاهای خوش منظر و خوشمزه داشته باشید.

آدرس: رشت، گلسار، بلوار توحید، شورکولی

۰۱ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران