هتل‌های اطراف بازار بزرگ استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌های اطراف بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول که از دیدنی‌ترین نقاط این شهر در تور استانبول است بزرگ‌ترین بازار تاریخی سرپوشیده دنیا است که به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده است. از آن‌هایی که این بازار بزرگ برجسته یکی از جاذبه‌های اصلی گردشی در استانبول محسوب می‌شود در اطراف آن طی سال‌ها و با رونق گردشگری امکانات زیادی جهت رفاه بیشتر بازدیدکنندگان فراهم آمده است. جدا از این که داخل بازار کافه‌ها و قلیان سراهای زیادی وجود دارد در اطراف این بازار نیز با هتل‌های مناسب، رستوران‌های عالی و کافه‌های سنتی و مدرن احاطه شده است. برای اقامتی جذاب در اینجا بهترین هتل‌های اطراف گرند بازار استانبول را معرفی می‌کنیم.

 

Vogue Hotel Supreme Istanbul

این هتل جذاب که در محله فاتح واقع شده در فاصله ۱۵۰ قدمی آب انبار باسیلیکا، چند متری ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، میز پدیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه WiFi رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این هتل که به بازار ادویه، بازار بزرگ، مسجد سلیمانیه و برج گالاتا نزدیک است اتاق‌هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، سشوار و کمد لباس هستند. میهمانان هتل می‌توانند از یک غذای ترکی و جهانی در تراس با منظره ایاصوفیه لذت ببرند.

 

هتل‌های ارزان و باکیفیت استانبول

آدرس: Alemdar Mah. Yerebatan Cad. No:13 Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

 

Miss Istanbul Hotel & Spa

هتل Miss Istanbul Hotel & Spa دارای یک استخر روباز فصلی، اتاق‌های سیگار ممنوع، WiFi رایگان و مرکز آبگرم و سلامتی است. از مکان‌های دیدنی و محبوب این نزدیکی می‌توان به آب انبار کلیسا، بازار بزرگ و ستون کنستانتین در استانبول، و گرند بازار اشاره کرد. این هتل پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد و اتاق‌های آن نیز دارای کتری، حمام اختصاصی کامل، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. بوفه صبحانه در هتل به صورت روزانه سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند در رستوران محلی که غذاهای ترکی سرو می‌کند از غذاهای عالی لذت ببرند. شما در اینجا می‌توانید از وان آب گرم، سونا و حمام ترکی لذت ببرید و اگر در سفری تجاری هستید می‌توانید از یک مرکز تجاری با خدمات چاپ، کپی و نمابر هم استفاده کنید.

آدرس: Hoca Paşa Mahallesi, Darüssade Sk. No: 3 34110 Sirkeci Fatih İstanbul, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

 

Sura Hagia Sophia Hotel

هتل سور ایاصوفیه که در مرکز شهر در محله سلطان احمد استانبول واقع شده، تنها ۲ دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه تراموا سلطان احمد فاصله دارد. این هتل با داشتن معماری سنتی به سبک عثمانی، دارای یک استخر روباز و یک باغ گیاه شناسی آرام است که گونه‌های مختلف گل را ارائه می‌دهد. روزانه چای ساعت ۵ عصر رایگان ارائه می‌شود و همچنین جمعه و شنبه موسیقی زنده برقرار است. همچنین WiFi رایگان در سراسر ملک در دسترس است. با داشتن عایق صدا برای ارائه فضای آرام و ساکت، تمام اتاق‌های هتل سورا ایاصوفیه دارای تهویه مطبوع، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار کاملا مجهز به نوشابه، دستگاه اسپرسو و کتری برقی هستند. همچنین هرکدام از اتاق‌ها دارای یک حمام اختصاصی شامل سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی نیز هستند. بعضی از اتاق‌ها منظره شهر را ارائه می‌دهند در حالی که اتاق‌های دیگر مشرف به ایاصوفیه هستند.

 

معرفی هتل ۴ ستاره آنتوسا دیزاین

آدرس: Divanyolu Cd. Alemdar Mh. Ticarethane Sk. No:10 Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

 

Antusa Design Hotel & Spa

هتل Antusa Design Hotel & Spa با یک کافه، سالن نشیمن مشترک و چشم انداز شهر، در ۳۰۰ متری از آب انبار باسیلیکا واقع شده است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، میز جلو ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه WiFi رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. هتل دارای روزنامه و دستگاه فکس و دستگاه کپی است که میهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند.

آدرس: Alemdar Mahallesi yerebatan caddesi salkımsöğüt sokak no:16 FATIH, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

 

Hagia Sofia Mansions Istanbul, Curio Collection by Hilton

این هتل که در قلب استانبول واقع شده فقط ۲ دقیقه پای پیاده تا مسجد ایاصوفیه و سلطان احمد فاصله دارد. اتاق‌های Hagia Sofia Mansions به زیبایی با مبلمان عتیقه طراحی شده‌اند و شامل یک مینی بار و حمام اختصاصی هستند. این در حالی است که برخی از اتاق‌ها دارای فضای نشیمن آرامی هم هستند. رستوران Sera در هتل غذاهایی سرو می‌کند که با مواد تازه و فصلی تهیه شده‌اند. میهمانان همچنین می‌توانند از غذاهای محلی در باغ سرسبز Hagia Sofia Mansions که شامل گل‌های گرمسیری و یک فواره است، لذت ببرند.

 

بهترین هتل‌های منطقه تقسیم استانبول

آدرس: Kabasakal Cad. No:5 Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

۰۸ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران