بهترین فروشگاه‌های آنلاین در ترکیه

جاذبه‌های گردشگری ترکیه
بهترین فروشگاه‌های آنلاین در ترکیه

سفرهای کوتاه‌ مدت با تور ترکیه، همیشه می‌تواند شما را با مشکل کم آوردن زمان برای بازدید از نقاط مختلف گردشگرپذیر شهر مواجه کند. پس تا جای ممکن باید در وقت خود صرفه جویی کنید و اگر بخواهید همیشه برای خرید به این مرکز خرید و آن مرکز خرید بروید، زمان کم خواهید آورد.

این روزها فروشگاه‌های آنلاین در ترکیه فعالیت زیادی دارند و اگر در تور استانبول یا نقاط دیگر این کشور باشید، می‌توانید در کنار بازدید از بعضی بازارها و مراکز خرید، بعضی اجناس دیگر را نیز آنلاین خریداری کنید و به سرعت در هتل خود آن‌ها را دریافت نمایید. اما اگر با این سایت‌ها آشنایی ندارید، ما چند فروشگاه برتر آنلاین در ترکیه را به شما معرفی کرده‌ایم تا با قیمت بهتر و راحت‌تر خرید خود را در این کشور زیبا انجام دهید.

 

Morhipo

یکی از نکاتی که ما حتما در انتخاب سایت‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم در نظر گرفته‌ایم، این است که سایت مورد نظر تا حد امکان تخفیف‌های خوبی در محصولات خود لحاظ کند. Morhipo نیز از که سال ۲۰۱۱ در این کشور فعالیت می‌کند، طی این سال‌ها با ارائه تخفیف‌های عالی که بعضا تا ۹۰ درصد هم می‌رسد، مشتریان زیادی برای خود دست و پا کند. این سایت یک اپلیکیشن مخصوص نیز دارد تا شما بتوانید قبل از سفر محصولات خود را ذخیره کرده و در زمان حضور در استانبول بتوانید از آن خرید کنید.

 

راهنمای خرید از اوت‌لت‌ دیپو آنتالیا

Trendyol

Trendyol یکی از معروف‌ترین سایت‌های خرید در ترکیه است که همین حالا هم مشتریان زیادی از ایران دارد. سایتی که از منابع مختلف محصولات خود را ارائه کرده و تخفیف‌های اساسی و قیمت‌های پایینش باعث شده تا مشتریانی از نقاط مختلف کشور داشته باشد. پس چه بهتر که خودتان محصول مورد نظر را در سفر به ترکیه تحویل بگیرید تا این که روزها منتظر بمانید و هزینه‌ی پستی فراوانی برای این مهم پرداخت کنید.

Tozlu

این سایت یک جایگزین عالی برای فروشگاه‌های متعدد لباس در ترکیه است که از برندها و فروشگاه‌های مختلف در ترکیه، می‌توانید محصولات متنوع در آن پیدا کنید. یکی از نکات خوب در مورد Tozlu، وجود لباس‌های محجبه در آن است که باعث می‌شود، همه بتوانند محصولا مورد نیاز خود را در آن پیدا کنند. هر روزه در Tozlu محصولاتی به عنوان تخفیف روز در آن گنجانده می‌شود که می‌توانید آن‌ها را با قیمتی بسیار پایین تهیه کنید.

Sportive

برای آن‌هایی که به دنبال تجهیزات ورزشی هستند، حتما خرید از Sportive را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید در تور استانبول، مدت‌ها در مراکز خرید بگردید و یکی دو فروشگاه لوازم ورزشی در هر کدامشان پیدا کنید، در صورتی که این امکان برایتان وجود دارد تا از Sportive اجناسی عالی با تخفیف مناسب خریداری کرده و طی دو روز آن را درب هتل تحویل بگیرید.

 

معرفی بهترین مراکز خرید وان در ترکیه

Boyner

این سایت اگر چه در بین مردم محلی خیلی محبوب است، اما برای گردشگران خیلی کاربردی نخواهد بود. فروشگاهی که محصولات عطر و ادکلن از کالکشن‌های مختلف برندهای معروف و محلی را یک جا جمع کرده و در عین حال، آن‌ها را قیمتی مناسب ارائه می‌کند. البته اگر به دنبال برندی خاص می‌گردید و می‌دانید قرار است دقیقا چه عطری را خریداری کنید، حتما Boyner را امتحان کنید و قیمت‌هایش را با فروشگاه‌های سطح شهر، مقایسه نمایید.

Evidea

برای آن دسته کسانی که روح هنرمندانه دارند و دوست دارند دکورهای خاص و متفاوت خریداری کنند، احتمالا هیچ جایی در ترکیه بهتر از Evidea پیدا نکنند. این فروشگاه آنلاین خاص و متفاوت، جدیدترین ترندها در زمینه دکور خانه را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند و با توجه به این که دفتر آن‌ها در استانبول واقع شده، می‌توانید محصولات خریداری شده را در کم‌ترین زمان ممکن در هتل تحویل بگیرید.

n11، Hepsiburada و GittiGidiyor

این سه فروشگاه‌ی که در این بند به شما معرفی می‌کنیم، در واقع فروشگاه‌های آنلاین بزرگی در ترکیه هستند که محصولات متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف دارند.  این سایت‌ها به هیچ وجه سایت‌های تخفیفی نبوده و تنها برتری مهم آن‌ها، همین تنوع بسیار زیاد محصولاتشان است که باعث می‌شود، تقریبا هر چه را که بخواهید بتوانید در آ‌ن‌ها پیدا کنید. مثل سایت n11 که چیزی حدود ۱۲.۷ میلیون محصول در حال حاضر موجود داشته و کاربران زیادی در سال‌های فعالیت خود نیز دارد.

 

بهترین مکان‌های خرید سوغاتی در بدروم

۱۳ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران