راهنمای خرید تجهیزات الکترونیک در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
راهنمای خرید تجهیزات الکترونیک در دبی

همیشه شما می‌توانید بهترین و به روزترین تجهیزات الکترونیک را در دبی پیدا کنید. فروشگاه‌های این شهر ساحلی مملو از اجناس به روز در زمینه‌ی موبایل، تلوزیون‌، کنسول‌های بازی، واقعیت افزوده و تجهیزات الکترونیک مربوط به خانه است. اما در میان انبوه مراکز خرید و فروشگاه‌های مختلف، کجاها برای خرید چنین محصولاتی بهتر هستند؟ این سوالی است که امروز با هم به جوابش خواهیم رسید.

بدون شک بهترین گزینه‌ها برای خرید تجهیزات الکترونیک در دبی، چند فروشگاه زنجیره‌ای عالی در این شهر هستند که ما آن‌ها را به ترتیب به شما معرفی خواهیم کرد و در نهایت اشاره‌ای به مراکز خریدی که به این منظور مناسبند نیز خواهیم داشت.

 

Sharaf DG

این برند نه تنها در دبی، بلکه در جهان عرب بسیار شناخته شده است و چندین فروشگاه در کشورهای مختلف احداث کرده و بهترین‌ها در زمینه‌ی الکترونیک را به فروش می‌رسد. این برند در ۱۰ فروشگاه خود در دبی، از انواع گجت‌های کوچک و بزرگ تا موبایل، ساعت‌های هوشمند، تجهیزات بازی‌های کامپیوتری، انواع دوربین‌های دیجیتال و ... را به فروش می‌رساند و تخفیف‌های خوبی نیز در بیشتر این اجناس ارائه می‌کند. شما می‌توانید در "مرکز خرید امارات دبی، تایم اسکوئر سنتر، سیتی سنتر دیرا، مرکز خرید دبی، بورجمان و ... فروشگاه‌های این برند را پیدا کنید.

Emax

Emax نیز حدود ۳۰ فروشگاه در کشورهای مختلف دارد و از سال ۲۰۰۶ کار خود را آغاز کرده است. در فروشگاه‌های Emax شما می‌توانید بیش از ۱۰۰ هزار محصول از ۸۰۰ برند مختلف را زیر یک سقف ارزیابی کرده و خریدی مطابق با سلیقه خود داشته باشید. این محصولات از لوازم خانگی الکترونیک تا تلوزیون‌های مختلف و موبایل و انواع دستگاه‌های دیجیتال را شامل می‌شود. حتی تجهیزاتی از جمله دوربین‌های هوشمند و گران قیمت را نیز می‌توانید در فروشگاه‌های Emax خریداری کنید. فروشگاه‌های زنجیره‌ای این برند ۱۲ شعبه در دبی دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به شعبات حاضر در مرکز خرید امارات، سنتر پوینت، دبی فستیوال سیتی، مرکز خرید دبی، مرکز خرید اواسیس و ... اشاره کرد.

 

راهنمای مختصر برای خرید عطر عربی در دبی

Jumbo Electronics

فروشگاه لوازم الکترونیک Jumbo اما بیش از همه‌ی برندهای این لیست قدمت دارد و بیش از ۴ دهه است که در کشور امارات فعالیت داشته و شما نیز در تور دبی می‌توانید به یکی از ۵ شعبه‌ی آن مراجعه کنید. در این فروشگاه‌ها اجناسی همچون موبایل، انواع کامپیوتر و لپتاپ، تبلت‌های متنوع، دوربین‌های دیجیتال، گجت‌ها و لوازم بازی‌های کامپیوتری به فروش می‌رسد و همچنین اگر نیاز باشد، شما می‌توانید به صورت آنلاین نیز این اجناس را از سایت Jumbo Electronics خریداری کرده و دم در هتل تحویل بگیرید. اما خوبی مراجعه به فروشگاه‌ها، استفاده از دانش فروشندگان این مکان است که به خوبی و به زبان انگلیسی، توضیحات کاملی در مورد محصولات به شما ارائه می‌کنند. شما می‌توانید فروشگاه‌های Jumbo Electronics را در خیابان المنخول، سیتی سنتر دیرا، مرکز خرید دبی، سیتی سنتر مردیف و خیابان شیخ زائد پیدا کنید.

Virgin Megastore

این برند جهانی نیز ۷ شعبه در دبی دارد که باعث می‌شود شما بتوانید در یک فروشگاه معتبر که کار خود را در انگلستان شروع کرده، به خرید بهترین برندهای الکتورنیک بپردازید. این مکان هم جایی برای خرید کامپیوتر و لپتاپ و انواع موبایل و تبلت است و هم می‌توانید در Virgin Megastore موبایل و تجهیزات جانبی آن، انواع درون‌ها، اسباب بازی‌های الکترونیک و خیلی چیزهای دیگر بخرید. Virgin Megastore نیز از آن مکان‌هایی است که در هنگام خرید، اطلاعات کاملی در مورد محصول به شما داده می‌شود. مراکز خرید دبی امارات، مرکز خرید دبی مارینا و مرکاتو چند نمونه از جاهایی هستند که شما می‌توانید شعبه‌های این فروشگاه‌ زنجیره‌ای را در آن‌ها پیدا کنید.

 

۷ نکته برای شرکت در فستیوال خرید دبی 2020

Carrefour

Carrefour یکی از بزرگ‌ترین برندهای سوپرمارکت زنجیره‌ای در دنیا است که از سال ۱۹۹۵ در دبی نیز فعالیت می‌کند. جایی که به فروش تجهیزات الکترونیکی با قیمت مناسب معروف است و خیلی‌ها آن را به اولین جا برای خرید محصولات الکترونیک در دبی پیشنهاد می‌کنند. تنوع محصولات در Carrefour نیز بسیار بالا بوده و شما می‌توانید هر گونه تجهیزات الکترونیک را در آن‌جا خریداری کنید. بیش از ۲۴ شعبه از Carrefour در دبی فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید با تماس به شماره ۰۰۹۷۱۸۰۰۷۳۲۳۲، نزدیک‌ترین شعبه از آن را برای خود پیدا کنید.

بهترین مراکز خرید دبی برای تهیه تجهیزات الکترونیک

مراکز خرید دبی، همیشه جای مناسبی برای تهیه تجهیزات الکترونیک هستند و همانطور که خواندید، بسیاری از این برندها در مراکز خرید یاد شده فعالیت می‌کنند. در میان تمامی این مراکز بزرگ لوکس، بدون شک مرکز خرید دبی و مرکز خرید امارات، بهترین انتخاب برای شماست تا بتوانید تجهیزات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

۱۰ نکته کاربردی برای خرید سوغاتی‌ از مراکزخرید دبی

۲۵ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران