۱۰ مکان برای عکاسی فرمالیه عروسی در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۱۰ مکان برای عکاسی فرمالیه عروسی در استانبول

این روزها گرفتن عکس‌های فرمالیته عروسی تب و تاب بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. به طوری که عروس‌ و داماد با آتلیه‌ای قرارداد بسته و در مکان‌های زیبا عکس‌های یادگاری قبل از عروسی می‌گیرند. برای این منظور تور استانبول به دلیل داشتن منظره‌های بسیار زیبا برای عکاسی به یکی از الویت‌های اول این افراد تبدیل شده است. اگر شما نیز در این نزدیکی‌ها برنامه عروسی دارید و دوست دارید قبل از آن عکس‌های فرمالیته خود را در شهر زیبای استانبول بگیرید مطالب این مقاله را دنبال کنید. چرا که سعی کرده‌ایم مناسب‌ترین جاهای استانبول جهت گرفتن عکس‌های زیبا برای مراسم فرمالیته عروسی را گردآوری کرده و به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

خیابان بی اوغلو و خیابان استقلال استانبول

دو خیابان بی اوغلو و استقلال در استانبول همواره مورد توجه توریست‌ها بوده‌اند. این دو خیابان قدیمی به دلیل بافت قدیمی و سبک معماری خاصی که دارند فضای بسیار خوبی را در اختیار شما و عکاس برای گرفتن عکس‌های زیبا قرار خواهند داد. این خیابان‌ها جاذبه‌های زیبایی را در اختیار شما قرار خواهند داد و از زیباترین خیابان‌های استانبول هستند. در نتیجه می‌توانید چندین عکس متفاوت و به یاد ماندنی را در آن ثبت کنید.

برج گالاتا

برج گالاتا در استانبول یا به اصطلاح ترک‌ها قلعه گالاتا یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای گرفتن عکس فرمالیته برای زوجین می‌باشد. این قلعه تاریخی با داشتن نمایی فوق‌العاده زیبا از شهر استانبول و به خصوص تنگه بسفر عکس‌های بسیار رویایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما می‌توانید در محوطه برج گالاتا ایستاده و یا به نوک آن رفته و عکس‌های زیبایی را بگیرید.

 

۱۰ نقطه‌ی فوق‌العاده در استانبول برای عکس اینستاگرام!

کلیسای سنت آنتونی

اگر به دنبال مکانی متفاوت جهت گرفتن عکس برای مراسم فرمالیته عروسی خود هستید کلیسای سنت آنتونی را پیشنهاد می‌دهیم. محوطه درونی این کلیسای زیبا در خیابان استقلال استانبول قرار گرفته و با نمایی زیبا جلوه فوق‌العاده‌ای به عکس‌های شما خواهد بخشید. فضای حیاط کلیسا حس و حال خیابان‌های ونیز را برای شما القا خواهد کرد.

محله فِنر و بالات

محله فنر و بالات در استانبول گزینه دیگری در شهر برای گرفتن عکس‌های زیبای مراسم فرمالیته است. نقطه عطف این مکان داشتن خانه‌های بسیار زیبای رنگارنگ و ساختمان‌های قدیمی و تاریخی آن است. بدون شک در این فضا عکس‌های شما جلوه‌ای کاملا متفاوت و خاصی را پیدا خواهند کرد.

 

۷ کلیسای دیدنی در سفر به استانبول

یلدیز پارک

اگر به دنبال مکانی خلوت و دنج برای گرفتن عکس‌های دو نفره رمانتیک هستید، یلدیز پارک مورد پسند شما خواهد بود. این پارک در محله چیران استانبول قرار گرفته و دارای فضای سبز و طبیعتی دوست داشتنی است.

پارک فنرباغچه

پارک فنرباغچه در جزیره کوچکی به نام کادیکوی قرار گرفته و دارای طبیعتی زیبا برای گرفتن عکس‌های خاص است. شما می‌توانید عکس‌های دو نفره زیبایی را در چمن‌زار پارک و بین گل‌های لاله زیبا در این پارک بگیرید. پس اگر تصمیم خود را برای گرفتن عکس فرمالیته در پارک فنرباغچه استانبول رفته‌اید بهتر است فصل بهار را انتخاب کنید. زیرا در این فصل پارک در زیباترین حالت خود قرار دارد.

 

تفریح و خرید در تم پارک Isfanbul استانبول

پارک گلخانه

پارک گلخانه در استانبول یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها جهت گرفتن عکس‌های زیبا برای مراسم فرمالیته عروسی در استانبول است. به خصوص در اواخر ماه مارس و اوایل ماه آوریل در این پارک جشنواره گل لاله برگزار می‌شود که مکانی رویایی و زیبا برای گرفتن عکس‌های رمانتیک عروسی را برای شما ایجاد خواهد کرد. پس اگر با هدف عکاسی به این پارک می‌روید توصیه می‌کنیم یکی از این روزها را برای سفر خود انتخاب کنید.

میدان اورتاکوی

محله اورتاکوی از دیگر محله‌های زیبای استانبول برای ثبت عکس‌های منحصر به فرد فرمالیته عروسی است. با رفتن به این مکان شما می‌توانید عکس‌هایی با پشت صحنه بسیار خاصی را از بناهای تاریخی دوران عثمانی بگیرید. همچنین می‌توانید بعد از یک روز خسته‌کننده عکاسی شکم خود را در یکی از رستوران‌های خوب این منطقه سیر کنید.

پیر لوتی هیل

پیر لوتی هیل یا همان تپه پیر لوتی مکانی فوق‌العاده برای گرفتن عکس‌هایی با منظره طلوع و غروب آفتاب در کنار منظره‌ای باشکوه از استانبول است. برای رسیدن به بالای تپه می‌توانید سوار بر ماشین کابلی شده و خود را برای گرفتن بهترین عکس‌های فرمالیته آماده کنید.

 

تور یک روزه از استانبول به پارک علم و فرهنگ سازووا

کاملیکا هیل

آخرین گزینه‌ای که پیشنهاد می‌کنیم آن را حتما در لیست مکانی مناسب برای گرفتن عکس فرمالیته عروسی قرار دهید تپه کاملیکا است. این مکان شامل دو تپه با ارتفاعی کمتر از ۳۰۰ متر می‌باشد و در منطقه آسیایی استانبول واقع شده است. با رفتن به این تپه در منطقه آسیایی می‌توانید کل منطقه اروپایی استانبول را در کادر عکاسی خود گنجانده و عکس بسیار زیبایی را به دست آورید.

۰۸ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران