تور معروف عکاسی استانبول برای دوستداران عکس و عکاسی

جاذبه‌های گردشگری استانبول
تور معروف عکاسی استانبول برای دوستداران عکس و عکاسی

استانبول شهر شگفت‌انگیز زیبایی‌هاست. شهری خاطره‌انگیز و نوستالژیک که بافتی عاشقانه و رمانتیک دارد. شهری که قدمت دارد و پر است از جاذبه‌های تاریخی باشکوه. شهری که انتخاب آن هم برای سفرهای خانوادگی مناسب است و هم برای سفرهای مجردی. شهری که جای‌جای آن پر است از تصاویر دیدنی برای ثبت کردن. شهری که ترکیب مردمان، لباس‌ها، بافت‌ خیابان‌ها و محله‌هایش همگی و همگی شما را برای انداختن بهترین عکس‌های هنری تحریک می‌کنند. در سفرتان با تور استانبول به این شهر اگر دوست دارید در تور متفاوتی ثبت نام کنید و یک روز شگفت‌انگیز برای خودتان بسازید همراه ما باشید تا تور عکاسی معروف این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


تور عکاسی ترکیه


اگر عکاس هستید و در سفر به استانبول همراه خود دوربین دارید، اگر می‌خواهید به نقاط مختلف این شهر بروید و گوشه‌هایش را در یک تور جذاب بگردید، اگر می‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی عکس‌های ماندگار و پرطرفدار بیندازید، اگر به راهنما احتیاج دارید تا به استانبول نگاه کنید در سفرتان با تور استانبول به این شهر در تور عکاسی ثبت نام کنید و به نقاط مختلف این شهر بروید. اگر می‌خواهید یکی از امکانات مختلف این تور آگاه شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

 

 تور عکاسی ترکیه

 


مهمترین نقاط استانبول که با شرکت در این تور می‌توانید به دیدن آنها بروید


استانبول پر از محله‌های مختلف است که هرکدام بافت معماری متفاوتی دارند و امکان عکاسی متنوعی را برای شما فراهم می‌آورند. محله‌هایی که برخی آسیایی و برخی دیگر اروپایی هستند. محله‌هایی که برخی دریایی و آبی، برخی سرخ و کهربایی و برخی دیگر خاکستری هستند. محله‌هایی که هرکدام حداقل یکی از جاذبه‌های گردشگری استانبول را در خود جای داده‌اند. محله‌هایی که مردمان هرکدامش با یکدیگر متفاوت هستند. امینونو، بشیکتاش، جمبرلی تاش، محله بالات و تارابیا، اسکودار و ساری یر از معروف‌ترین محله‎‌های این شهر به حساب می‌آیند.

 

گشت و گذاری یک روزه در محله امینونو (Eminonu) استانبول

 

 تور عکاسی ترکیه

 

 

جدای از محله‌های مختلف استانبول، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این شهر که می‌شود عکس‌های توریستی از آن انداخت تنگه‌ی بسفر است. جاییکه خط جدایش میان آسیا و اروپا در این شهر به حساب می‌آید. جاییکه رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در خود دارد و هرکدام از آنها یکی از جاذبه‌های توریستی این نقطه به حساب می‌آیند. جاییکه هرروز میزبان تورهای مختلف گردشگری است. جاییکه در آن می‌شود سوار بر کشتی شد و از غروب آفتابی که از روی آب رخت می‌بندد زیباترین عکس‌ها را انداخت. از آنجا که این نقطه از استانبول عشق‌ها و عاشقان زیادی را به خودش دیده است یکی از نقاط رمانتیک شهر به حساب می‌آید که نور و رنگ، و همینطور رویدادهایی که درونش جاری هستند همگی سبب ساز انداختن عکس‌های عاشقانه‌ی زیبا می‌شوند.

 

بازدید از برج دختر استانبول؛ برجی افسانه‌ای در دل تنگه‌ی بسفر

 

 تور عکاسی ترکیه

 


عکاسی از بناهای تاریخی این شهر یکی دیگر از زمینه‌های عکاسی است که شرکت در این تور برای شما به ارمغان می‌‌آورد. وقتی به همراه یک راهنما به بناهای تاریخی این شهر بروید و با زیر و بم آن شوید می‌توانید عکس‌های جذاب‌تری بیندازید نسبت به زمانیکه بدون هیچ اطلاع خاصی به دیدن اماکن تاریخی این شهر بروید.

 


نکات ویژه درباره شرکت در تور عکاسی استانبول


۱- شرکت در این تور، یک روز از سفر شما به استانبول را به خودش اختصاص می‌دهد. چرا که میان ۵ تا ۸ ساعت به درازا می‌کشد. بنابراین در روزی که می‌خواهید در این تور شرکت کنید برای بازدید و یا کار دیگری در شهر استانبول برنامه‌ریزی نکنید و تلاش کنید در آن روز تمام انرژی و توان خود را معطوف به همین تور کنید.
۲- برگزارکنندگان این تور سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما را برایتان در نظر گرفته‌اند اما اگر در نظر دارید هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید می‌توانید از این امکان استفاده نکنید.

 

۶ تفریح خاص و غیرتوریستی در استانبول

 

 تور عکاسی ترکیه

 


۳- برای شرکت در این تور باید ابتدا بلیت آن را تهیه کنید و هزینه‌ی شرکت در آن را بپردازید اما ممکن است این تور در روز رزرو شده و مقرر برگزار نشود. چرا که ممکن است بدی آب و هوا باعث لغو آن شود. در این صورت اما نگران نباشید چرا که می‌توانید در یک روز دیگر در تور شرکت کنید و یا اینکه هزینه‌تان را پس بگیرید.
۴- درصورتی که از شرکت در این تور پشیمان شوید و یا کاری برایتان پیش بیاید که نتوانید در آن شرکت کنید اگر ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور حضورتان را لغو کنید تمامی هزینه به شما عودت داده خواهد شد.
۵- در این تور همه‌ی افرادی که علاقه‌مند به عکاسی باشند می‌توانند شرکت کنند اما شرکت در این تور به خانم‌های باردار چندان توصیه نمی‌شود. چرا که پیاده‌روی‌های طولانی و شرایط آب و هوایی ممکن است باعث ناخوش شدن حال آنها شود.

۳۱ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران