معرفی روف ‌تاپ سانست و 360 در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی روف ‌تاپ سانست و 360 در استانبول

تنگه بسفور یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های استانبول به حساب می‌آید و بازدید از آن برای هر مسافری که به استانبول می‌رود، واجب است. اما پیشنهاد ما به شما این است که برای یک وعده‌ی غذایی، حتما در یکی از رستوران‌های روف تاپ استانبول که نمای این تنگه‌ی زیبا را برایتان همراه داشته باشد، میل کنید. به همین منظور ما امروز رستوران‌های سانست و 360 را به شما معرفی می‌کنیم که ترکیبی از بهترین غذاها و بهترین منظره‌ی تنگه بسفور هستند و حتما از بودن در آن‌ها در تور استانبول لذت خواهید برد.

 

معرفی رستوران سانست استانبول (Sunset)

رستوران‌های روف تاپ -آن‌ها که روی سقف ساختمان‌های بلند واقع شده‌اند- مسلما بهترین انتخاب برای تماشای مناظر عالی در استانبول به حساب می‌آیند. اطراف تنگه بسفور می‌توانید رستوران‌ها و بارهای زیادی ببینید که به این شکل ساخته شده‌اند و انتخاب را برای شما سخت می‌کنند. رستوران سانست (Sunset) که امروز قصد معرفی آن را داریم، در یکی از بهترین جاها و تقریبا به صورت روباز طراحی شده و با دکور جذاب و غذاهای گوشتی فوق‌العاده‌اش، یک رستوران مثال زدنی در استانبول به شمار می‌آید.

 

بهترین غذاهای خیابانی در استانبول

دکور رستوران چه در بخش سرپوشیده و چه در روف تاپ فوق‌العاده زیبا و هنرمندانه طراحی شده و از نظر منظره‌‌ی تنگه نیز همه چیز عالی است. در واقع همه چیز برای یک شب عالی، به شکلی ایده‌آل تهیه شده است. البته با توجه به این که این رستوران بیشتر برای غذاهای گوشتی و کباب‌هایش معروف است و یکی از بهترین رستوران غذاهای ترکی در استانبول به محسوب می‌شود میزهای پرتعدادی دارد، برای قرارهای عاشقانه خیلی پیشنهاد نمی‌شود. اما اگر قصد خوردن یک غذای عالی و لذت بردن از فضایی فوق‌العاده را دارید، حتما در تور استانبول سری به این مکان بزنید.

برای شروع می‌توانید در سانست سالادی خوشمزه، بشقاب دریایی، رول‌های گوشت اردک یا پیش غذاهای بسیار متنوع منو را انتخاب کنید که برای شروع شب، فوق‌العاده عالی هستند. اما در مورد غذاهای اصلی، منوی این رستوران مملو از انتخاب‌ها بین انواع گوشت‌های دریایی، گوشت‌های سفید و البته گوشت قرمز است. غذاهای معروف و محبوب این رستوران شامل استیک‌های مختلف Josper Charcoal است که گوشت‌ها 30 روز قبل خشک شده‌اند و به شکلی خاص گریل می‌شوند. اصلی‌ترین انتخاب برای جمع‌های بزرگ استیک تام هاوک است که در آن از 1 تا 3 کیلوگرم گوشت گریل شده استفاده شده است! نگران نباشید، بعد از غذا چندین و چند نوع دسر مختلف است که می‌توانید سفارش دهید تا در هضم این حجم از گوشت‌های خوشمزه کمکتان کند!

فراموش نکنید که در کنار رستوران این محل دارای یک بار، سوشی بار و محل‌هایی برای تماشای آزادانه تنگه نیز هست. به علاوه اگر از اینستاگرامرهای پیگیر و فعال باشید، در این رستوران می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای بیاندازید و در صفحه پروفایلتان منتشر کنید. رستوران سانست استانبول یکی از بهترین و محبوبترین جاهایی است که میتوانید در آن از خوردن غذاهای عالی لذت ببرید.

 

رستوران‌های غذای آمریکایی در استانبول

ساعات فعالیت: 12 ظهر تا 12 شب، همه روزه

آدرس: Adnan Saygun Caddesi, Yol Sokak No:2, Ulus Parkı, Ulus

شماره تماس: 009002122870357

 

معرفی رستوران 360 استانبول

رستوران 360 استانبول یک مکان دیدنی، فوق‌العاده و البته یکی از رستوران‌های گران استانبول برای خوردن غذا به حساب می‌آید. مکانی که در بالای یک بنای مربوط به قرن 19 ساخته شده، اما به شکلی هنرمندانه و با طراحی خلاقانه بازسازی گشته تا نه تنها یکی از بهترین رستوران‌های روف تاپ استانبول، بلکه یکی از بهترین رستوران‌های کلی شهر لقب بگیرد. نمایی که از این رستوران می‌بینید، یک نگاه کلی 360 درجه به استانبول است و ختم به تنگه بسفور نمی‌شود. از آن بالا می‌توانید از ایاصوفیه تا دریای مرمره را مشاهده کرده و استانبول را از زاویه‌ای دیگر ببینید.

در این مجموعه سعی شده تا همه چیز به خوردن غذا ختم نشود. جدا از منظره‌ای زیبا، طراحی داخلی خود رستوران و بخش روف تاپ عالی است و برنامه‌های متنوعی شب‌ها در بخش بار برپا می‌شود و موسیقی زنده نیز در ساعات پایانی شب به راه است. انواع نوشیدنی‌ها از کشورهای مختلف برای ارائه آماده هستند و خود غذا نیز به شکلی زیبا تزیین شده و سپس به روی میز می‌رود.

منوی رستوران 360 استانبول بسیار متنوع بوده و از غذاهای خوشمزه ترکیه از جمله پیش غذاهایی همچون دلمه تا غذاهای گوشتی و دریایی را شامل می‌شود. خوراک هشت پا، اردک سوخاری، دامپلینگ قرمز و استیک‌های خوشمزه‌ی رستوران 360 از بهترین انتخاب‌های این مکان هستند.

 

۷ رستوران برتر غذاهای دریایی در بدروم

ساعات فعالیت: 4 بعد از ظهر تا 2 صبح (روزهای یکشنبه تا پنج شنبه) 4 بعد از ظهر تا 4 صبح (روزهای جمعه و شنبه)

آدرس: Istiklal Caddesi Misir Apt. No:311 K:8 Beyoglu

شماره تماس: 00902122511042

۲۴ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران