اقامتی جذاب در شانگهای با سبک چینی معاصر

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
اقامتی جذاب در شانگهای با سبک چینی معاصر

در شهر شانگهای و در میان شلوغی جمعیت معابد زیبا و باغ‌های کلاسیک نفیس در کنار آسمان خراش‌های درخشان و مجتمع‌های خرید مدرن قرار گرفته‌اند و ترکیبی کامل از سبک قدیمی و جدید را پدید آورده‌اند. بهترین هتل‌های این شهر برای ارائه تجربه کامل از شانگهای سعی کرده‌اند چیزی از هر دو سبک را به صورت تلفیقی با دکوراسیونی به سبک چینی معاصر به نمایش بگذارند. آیا اهل هنر هستید و می‌خواهید عکس‌های زیبا بیاندازید و یا طرفدار آشپزی هستید و می‌خواهید غذاهای تلفیقی جذاب بخورید؟ در تور شانگهای می‌توانید در این هتل‌ها بمانید.

 

The Middle House

این هتل براساس خلاقیت بنا شده و مملو از آثار هنری زیبایی است. درکوراسیون این هتل تحت عنوان "من رویای چین هستم" ارائه داده است. در همان ابتدای ورود یک لباس سنتی با هزاران پروانه بر روی آن در لابی هتل توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این در هتلی است که خوشنویسی‌های سرامیکی و کاغذی در تزئین اتاق‌ها به کار رفته‌اند. در سوئی تانگ لی، رستوران چینی معاصر هتل، ظروف تخصصی چینی با الهام از روش‌های کانتونی، سیچوان و شانگهای‌ای در پیچ و تاب‌های خلاقانه ارائه می‌شود. یکی از بخش‌هایی که در منوی رستوران اصلا نباید نادیده بگیرید منوی نوشیدنی‌ها است ترکیبات مبهم و ناشناخته‌ای ارائه می‌دهد که بی‌شک ارزش امتحان کردن را دارد. در اینجا شما در محیطی بسیار آرامشبخش و سنتی اقامتی مدرن و امروزی را تجربه خواهید کرد.

 

معرفی بهترین بوتیک هتل‌های شانگهای

آدرس: No. 366 Shi Men Yi Road, Jingan Qu Shanghai Shi, 200041, China

 

Cachet Boutique Shanghai

این هتل که در ساختمانی قدیمی و بازسازی شده مربوط به دهه 1920 و در قلب شهر واقع شده، ظرافت دنیای قدیمی را با هر آنچه که از یک هتل لوکس و شیک امروزی انتظار دارید تلفیق کرده و یک جا ارائه می‌دهد. در سراسر هتل شما می‌توانید آثار هنرمندان چینی، بعضا نسخه‌های درجه یک کپی را پیدا کنید که به سبک مدرنی از نقوش سنتی در اتاق‌ها به کار رفته‌اند. در اصل این هتل با استودیو Pure Art همکاری می‌کند که هنرمندان جوان برتر در آن کار می‌کنند و این یعنی هتل را به تنهایی می‌توان یک گالری هنری در نظر گرفت، در کنار اینکه واقعا یکی از بهترین هتل‌های شانگهای نیز به شمار می‌رود.

آدرس: 931号 Nanjing West Road, Nan Jing Xi Lu, Jingan Qu Shanghai Shi, 200041, China

 

Anting Villa Hotel

ابن بوتیک هتل جذاب و زیبا تلفیقی از مهمان‌‌نوازی چینی، دکوراسیون سنتی و معماری سبک اروپایی را ارائه می‌دهد. این بوتیک هتل که در نزدیکی خیابان هنگشان واقع شده در حالی که به اندازه کافی از شلوغی و همهمه خیابان به دور است جایی آرام برای اقامت و استراحت فراهم آورده در عین آن به نقاط اصلی پرطرفدار و میدان مردم (People) نزدیک است. باغ‌های زیبای هتل، عناصر یک باغ کلاسیک چینی را که مکانی برای تأمل و فرار از دنیای خارج در نظر گرفته می‌شود با ویژگی‌های معماری اروپایی، از جمله ردیف ستون زیبا به سبک رومی تلفیق کرده و برای رفاه مهمانان در دسترس آنان قرار داده است. دکوراسیون داخلی اتاق‌ها روشن و شیک است بنابراین انتظار رنگ‌های روشن، پارچه‌های مخملی و چاپی‌های چینی را داشته باشید.

 

معرفی برترین هتل‌های لاکچری شانگهای

آدرس: 46号 Anting Road, Xuhui Qu Shanghai Shi, 200234, China

 

The Sukhothai Shanghai

این هتل با طراحی به شدت مینیمالیستی و استفاده از مواد آلی هم‌سو با طبیعت، اقامتی شیک و راحت را فراهم آورده است. همانند دکوراسیون تلفیقی در رستوران و سالن غذاخوری هتل نیز غذاهای مدرن با عناصر و شیوه‌های آسیایی تهیه و سرو می‌شوند. La Scala با سرآشپز ستاره میشلین خود غذاهای به شدت خوشمزه و مشهور ایتالیایی را با سلیقه چینی تلفیق کرده و ارائه می‌دهد. در اینجا نه فقط غذاها بلکه نوشیدنی‌ها نیز تلفیقی با دستورالعمل‌های مرموز و ناشناخته تهیه می‌شوند.

آدرس: No.380 Weihai Road, Shanghai, China, 200041

 

The PuLi Hotel and Spa

مبلمان چوبی تیره و کف جلا با پارتیشن‌های ابریشمی، تندیس‌هایی از سلسله هان، سرامیکی‌های تزئینی بخور و مجموعه‌های ظریف و زیبای چای در The PuLi، جایی که تأکید بر تجمل، آرامش و رفاه است، با هم تلفیق شده و اقامتگاهی را تدارک می‌بیند که هر مسافری را عاشق خود می‌کند. مخصوصا این که روشن‌های سنتی در مرکز درمان اسپا معجونی بی‌نظیر می‌سازد که کسی نمی‌تواند چشم روی آن ببندد. در این هتل درمان‌های سنتی با علم روز مدرن به منظور افزایش و تعادل انرژی در بدن، باهم به کار می‌روند. در این هتل شما می‌توانید از ماساژ سر شرقی با تحریک نقاط استرس‌زا استفاده کرده و آرامش را به بدن‌تان برگردانید.

 

بهترین مهمانسراهای پکن برای اقامتی ارزان

آدرس: 1 Changde Road, Jing An Si, Jingan Qu Shanghai Shi, 200040, China

۲۴ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران