شبی خاطره‌انگیز در ۵ کافه شبانه در باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
شبی خاطره‌انگیز در ۵ کافه شبانه در باتومی

باتومی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری تور گرجستان همواره توانسته است تا توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب کند. به خصوص نقش مسافران ایرانی در انتخاب تور باتومی بسیار پررنگ است. گردشگران می‌توانند در این سفر انواع تفریحات متنوع و گوناگونی را تجربه کنند. از گردش در مراکز خرید شیک و جذاب گرفته تا تفریحات ساحلی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری تاریخی باتومی همه به نوبه خود این شهر را به مکانی پرطرفدار تبدیل کرده است. از جمله یکی دیگر از تفریحات پرهیجان باتومی که معمولا در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد تفریحات شبانه است. بنابراین در این مقاله قصد داریم تا شما همراهان همیشگی را با چند مورد از بهترین بارهای باتومی آشنا کنیم. پس اگر دوست دارید تا شبی پر خاطره و شاد در سفر با تور باتومی برای خود رقم بزنید ما را دنبال کنید.

 

بار چاچا تایم (Chacha Time Bar)

اولین موردی که می‌توان به عنوان بهترین بار باتومی به مسافران علاقه‌مند به این سبک مکان‌ها پیشنهاد داد بار چاچا تایم است. این بار به دلیل سرو کردن نوعی شراب معروف محلی در میان ساکنان باتومی نیز شهرت زیادی دارد. به طوری که نام بار نیز الهام گرفته از نام همین نوشیدنی است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر به باتومی سفر کردید، حتما سری به بار چاچا تایم بزنید و نوشیدنی Chacha را در این بار حتما تجربه کنید. علاوه بر آن شما می‌توانید در صورت تمایل نوشیدنی‌ها و میان‌ وعده‌های متنوع و لذیذ دیگری را در این مکان امتحان کنید. ساعات کاری این بار بین ۳ ظهر تا ۱ بامداد در روزهای بین دوشنبه تا یکشنبه بوده و شما می‌توانید در این محدوده زمانی به آنجا رفته و ساعات خوشی را برای خود ایجاد کنید.

 

آشنایی با مشهورترین کافه‌های باتومی

وینیل بار (Vinyl Bar)

اگر دوست دارید تا در کنار نوشیدنی دلخواه خود از موسیقی‌های زنده‌ و جذاب نیز لذت ببرید وینیل بار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این بار فضای کوچک اما دوست داشتنی را در میدان اروپای باتومی به خود اختصاص داده است. در طراحی داخلی فضای آن از صفحه‌های گرامافون استفاده شده است. اگر فکر می‌کنید این مکان می‌تواند برای شما جذاب باشد در تمامی ایام هفته می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید. ساعات کاری وینیل بار در روزهای بین دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱:۳۰ ظهر تا ۲ بامداد و در روزهای یکشنبه از ساعت ۱:۳۰ ظهر تا نیمه شب است.

بار شراب بی کیو (BQ Wine Bar)

یکی از معروف‌ترین محصولات کشور گرجستان شراب است. اگر شما نیز دوست دارید تا این محصول معروف گرجستان را در یکی از بهترین بارهای باتومی تست کنید رفتن به بارشراب بی کیو را توصیه می‌کنیم. این مکان در سرو بهترین شراب‌های گرجستان حرف اول را می‌زند. چرا که از قدیم الایام صاحبان این بار به این شغل مشغول بوده و از بهترین روش‌ها در تولید شراب گرجی بهره می‌برند. توصیه می‌کنیم در کنار این نوشیدنی از سفارش یک بشقاب پنیر گرجی و یا گوشت غافل نشوید. در تمامی روزهای هفته درهای این بار به روی مسافران باز است. ساعات کاری آن روزهای دوشنبه تا شنبه از ۱ ظهر تا نیمه شب و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا نیمه شب است.

 

لذت تفریحات آبی را در باتومی تجربه کنید

کلاب ساحل ایوریا (Iveria Beach Club)

از جمله گزینه‌های دیگر که در بین بهترین بارهای باتومی پیشنهاد داده می‌شود، کلاب ساحل ایوریا است. گردشگران با انتخاب این مکان می‌توانند علاوه بر بار از یکی از بهترین سواحل باتومی نیز بهره‌مند شوند. پس برای اینکه یک روز شاد به همراه رقص و موسیقی در کنار نوشیدنی‌های خاص برای خود رقم بزنید حتما در سفر خود سری به این مکان بزنید. ساحل ایوریا متعلق به دریای سیاه بوده و از منظره بسیار جذابی برخوردار است. پیشنهاد ما در مورد زمان رفتن به کلاب ساحل ایوریا ساعات نزدیک به غروب خورشید است. زیرا می‌توانید غروب زیبایی را در آن تماشا کنید.

 

بهترین تفریح‌های باتومی در سفر انفرادی

رستوران بام اسپکتروم (Spectrum Rooftop Restaurant)

اگر علاوه بر نوشیدنی که سفارش می‌دهید منظره و طراحی مکانی که به آن می‌روید نیز برای شما مهم است حتما رستوران بام اسپکتروم را در لیست بایدهای خود در باتومی قرار دهید. این مکان از چشم‌انداز بسیار زیبا و جذابی از شهر باتومی برخوردار است و هچنین جز بهترین رستوران‌های باتومی نیز به حساب می‌آید. همچنین می‌توانید در ساعاتی که در این مکان حضور دارید با سفارش یک وعده غذایی خوشمزه شکم خود را سیر کنید. رستوران بار اسپکتروم علاوه بر اینکه در میان گردشگران طرفداران زیادی دارد توسط بسیاری از افراد محلی نیز انتخاب می‌شود. ساعات کاری آن از ۱۰ صبح تا ۴ بامداد در روزهای یکشنبه تا دوشنبه است.

۱۳ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران