یک روز خاطره‌انگیز در باشگاه سوارکاری باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
یک روز خاطره‌انگیز در باشگاه سوارکاری باتومی

بعد از گشت و گذار در این شهر بندری جذاب که در طول سال میزبان فستیوال‌های زیادی است، بعد از پرسه‌ زدن‌های خاطره‌انگیز در بخش‌های مختلف این شهر از پارک‌ها و بناهای تاریخی گرفته تا رستوران‌ها و کافه‌ها را شامل می‌شود، بعد از رفتن به طبیعت بکر و کمتر شناخته شده این شهر، اگر در سفرتان با تور گرجستان به دنبال یک تفریح کمتر توریستی و خاص هستید همراه ما باشید تا شما را به باشگاه سوارکاری این شهر ببریم و برایتان از یک تفریح لوکس و خاص بگوییم. تفریحی که زیاد هم گران نیست و اگر با بودجه متوسط نیز به باتومی رفته باشید به راحتی می‌توانید آن را تجربه کنید.


باشگاه سوارکاری باتومی (Batumi Riding Club)

در جاده فرودگاه باتومی یک باشگاه سوارکاری واقع شده است که یکی از بهترین باشگاه‌های سوارکاری کشور گرجستان به حساب می‌آید. باشگاهی که با رفتن به آن می‌توانید سوار اسب‌هایی از نژادهای مختلف از جمله عرب، ترکمن و گرجی بشوید. باشگاهی که مربیان درجه یکی دارد و اگر سوارکار آماتور هستید می‌توانید با خیال راحت به آنها اطمینان کنید و سوارکاری مقدماتی را بیاموزید. باشگاهی که کارمندانش به چهار زبان انگلیسی، روسی، ترکی و گرجی صحبت می‌کنند و از این رو یک باشگاه بین‌المللی به حساب می‌آید. در سفرتان به باتومی و بازدیدتان از این باشگاه اگر می‌خواهید با تفریحاتی که می‌توانید انجام بدهید بیشتر آشنا شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

معرفی جدیدترین بوتیک هتل های شهر باتومی


اسب‌هایی که در باشگاه سوارکاری باتومی وجود دارند:


۱- اسب ترکمن: این اسب که به آن اسب پارسی نیز می‌گویند گونه‌ای از اسب‌ها هستند که آنها را بیشتر می‌توان در توابع استان خراسان شمالی ایران پیدا کرد. اسب‌هایی که اندام کشیده‌ای دارند و رنگ بیشتر آنها خاکستری است اگرچه شامل رنگ‌های کهر، نیله، سمند، کرنگ، قره کهر، ابرش، سیاه و سفید نیز هستند. اسب‌هایی که شکم ندارند اما دمی باریک و سر و گردنی زیبا دارند. سم‌های محکمی دارند و همین باعث می‌شود برای انجام حرکات ورزشی و نمایشی مناسب باشند. در بازدیدتان از باشگاه سوارکاری باتومی می‌توانید این نوع اسب را برای سواری انتخاب کنید.

 


۲- اسب عرب: اسب عرب از زیباترین و جذاب‌ترین اسب‌های جهان به حساب می‌آید که دمی بلند و سری متفاوت دارد. اسبی که در منطقه خاورمیانه رشد و پرورش می‌یابد و در تمام مسابقات سوارکاری دنیا شرکت دارد. فرمان‌پذیری بالایی دارد و همین باعث شده است بسیار محبوب مربیان اروپایی باشد. اسبی که یک سازمان بین‌المللی برای حفظ نژاد آن در جهان فعالیت می‌کند و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید ایران هم جزو این سازمان است. در سفرتان با تور باتومی و بازدیدتان از این باشگاه سوارکاری به شما توصیه می‌کنیم عکس‌هایی زیبا از خودتان درحالیکه مشغول سوارکاری با این اسب هستید بیندازید.


۳- اسب گرجی: این اسب گونه‌ای شناخته شده در جهان نیست و چندان معروفیتی ندارد. اسبی است که در کشور گرجستان پرورش داده می‌شود و بسیاری از دام پزشکان این کشور تلاش دارند با تلفیق ژن‌های مختلف از اسب‌های گوناگون یک گونه‌ای خاص برای خود ثبت کنند.


یک تفریح رمانتیک در باتومی


اگر برای گذراندن روزهای عاشقانه‌ عمرتان به گرجستان رفته‌اید، در ماه عسل هستید و می‌خواهید یک تفریح فراموش نشدنی در سفر به باتومی تجربه کنید به شما توصیه می‌کنیم به این باشگاه تشریف ببرید. جاییکه می‌تواند حسابی حال شما را خوب کند و برایتان فضاهای رمانتیک بسازد. در این باشگاه و در حین سوارکاری می‌توانید عکس‌های بسیار جذاب از خودتان بیندازید و در شبکه‌های اجتماعی‌تان آنها را نشر بدهید.


آموزش سوارکاری در باشگاه سوارکاری باتومی

اگر اسب سواری بلند نیستید اما علاقه‌مند هستید به طور مقدماتی آن را بیاموزید به شما توصیه می‌کنیم به این باشگاه سوارکاری تشریف ببرید و درحالیکه اصول ایمنی به طور کاملی در آن رعایت می‌شود سوارکاری را بیاموزید.

 

ده نکته جذاب درباره سفر به باتومی


هزینه سوارکاری در باشگاه اسب سواری باتومی

سوارکاری در این باشگاه چندان گران نیست و اگر با یک بودجه متوسط نیز به باتومی رفته باشید می‌توانید به راحتی این تفریح را تجربه کنید. سوارکاری در این باشگاه برای حدود ۳۰ دقیقه حدود ۳۰ تا ۴۰ لاری هزینه دارد.

 


ساعات و زمانی که می‌توانید به باشگاه سوارکاری باتومی مراجعه کنید.

درهای باشگاه سوارکاری باتومی در تمامی روزهای هفته به غیر از دوشنبه‌ها به روی عموم مردم باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. در سفرتان به باتومی می‌توانید در این روزها از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به این باشگاه مراجعه کنید و خوش بگذرانید.

 

لذت تفریحات آبی را در باتومی تجربه کنید


آدرس باشگاه سوارکاری باتومی

  • باشگاه سوارکاری باتومی در جاده فرودگاه این شهر شماره ۱۵۳ واقع شده است.
۱۴ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران