بهترین سواحل در بدروم و اطراف

جاذبه‌های گردشگری بدروم
بهترین سواحل در بدروم و اطراف

بدروم یکی از مقاصد ساحلی ترکیه است که در تمام سال مخصوصا تابستان‌ها به خاطر سواحل طلایی و ماسه‌ایش مورد استقبال ساحل دوستان و طرفداران تفریحات آبی قرار می‌گیرد. چه چیزی بهتر از سواحل تمیز و آب‌های آبی و تمیز؟ خوشبختانه در تور بدروم شما می‌توانید به سواحل جذاب و طیفی از فعالیت‌های آبی مثل پاراسلینگ، جت اسکی، قایق‌سواری بانانا، بادسواری، اسنرکلینگ، غواصی و موارد دیگر را امتحان کرده و تجارب به یادماندنی کسب کنید. در کنار تمام این‌ها کلوپ‌های ساحلی باکیفیتی وجود دارد که بین توریست‌ها بسیار محبوب هستند.

 

ساحل بیتز (Bitez)

بیتز دارای یک خور (پناهگاه ساحلی) بسیار طولانی است که در کنار زیبایی بسیار چشمگیر و نفسگیرش، بادگیر بوده و جان می‌دهد تا در ساحلش موج سواری کنید. برای اقامتی بسیار جذاب و خاطره‌انگیز می‌توانید در Bitez Yalisi بمانید، که برنده جایزه بوده و پناهگاه فوق‌العاده‌ای برای مسافران شناخته می‌شود بروید و در کنار امکانات لوکس دسترسی مستقیم به ساحل و تخت‌های آفتابی داشته باشید. بدروم دارای اقامتگاه ساحلی برتر در سواحل ترکیه است. ساحل Bitez دارای تابلوهای دریایی رنگارنگ است، که به طرز ماهرانه‌ای در بین دکل‌های قایق بادبانی موجود در خلیج قرار گرفته و نمایی دیدنی ایجاد کرده‌اند. به علاوه دریای این قسمت از ساحل بدروم دارای کف ماسه‌ایی و آب‌های گرم و دلخواهی است. خانواده‌هایی که می‌خواهند اقامتی دنج و امن داشته باشند و از امکانات عالی استفاده کنند با رفتن به این ساحل و اقامت در هتل ساحلی‌اش می‌توانند به هرچه لازم دارند دست پیدا کنند.

آدرس: Merkez Bitez, Bodrum, Bodrum City Turkey

 

ساحل Karainci

این ساحل جذاب و بسیار زیبا که در زبان ترکی به معنای انجیر سیاه ترجمه می‌شود، از لحاظ زیبایی آنقدر چشمگیر است که به عنوان مالدیو ترکیه شناخته می‌شود. کارانسیر یکی از بهترین سواحل شبه جزیره بدروم است که از سمت مسافران به شدت مورد استقبال قرار گرفته و در ماه‌های گرم سال مملو از بازدیدکننده می‌شود. در واقع ساحل کارانسیر به دلیل داشتن آب‌های آبی و عمیق بسیار زیبا برای غواصی، قایق‌سواری، جت اسکی و ورزش هایی از این دست بسیار مناسب است. افرادی که می‌خواهند در آب‌های تمیز و عمیق غواصی کنند از رفتن به این ساحل بسیار خوشحال خواهند شد. به علاوه دور تا دور این ساحل نسبتا صخره‌ای با پس زمینه کوه‌های سرسبز نمایی دیدنی به خود گرفته است. با وجود تعدادی کافه ساحلی و تخت‌های آفتابی می‌توان روی ساحل استراحت کرد و نوشیدن نوشیدنی‌های خنک لذت برد. شما می‌توانید این ساحل را در حاشیه ساحلی Akyarlar پیدا کنید.

 

۶ تفریح خانوادگی که در سفر به بدروم

آدرس: Akyarlar, 48960 Bodrum/Muğla, Turkey

 

ساحل Yahsi

این ساحل نسبت به مورد قبلی همین فهرست دارای امکانات مدرن‌تر و متنوع‌تری است. دورتا دور ساحل با کافه‌ها و صندلی‌های آفتابی پوشانده شده و طیفی از امکانات و ویژگی‌ها نیز در دسترس قرار دارد. در واقع اگر خانوادگی به فکر رفتن به ساحل‌های برتر ترکیه هستید احتمالا اینجا با توجه به شرایط رفاهی برای شما مناسب‌تر باشد. این ساحل در نزدیکی اورتاکند واقع شده است. ساحل یاهسی به خاطر ساحل طلایی و آب‌های گرمش همیشه مورد استقبال مسافران داخلی و خارجی قرار داشته و بیشتر مواقع شلوغ و پربازدید است، به همین دلیل اگر به دنبال جایی دنج هستید تا فضای بیشتری برای خودتان داشته باشید این ساحل با انتظارات شما هماهنگ نیست. شنا کنید، آفتاب بگیرید و در یکی از کافه‌ها و یا رستوران‌های نزدیک‌تان چیزی بخورید و از غذاهای محلی و دریایی تازه لذت ببرید.

آدرس: Ortakentyahşi, Bodrum-yalıkavak Yolu, 48420 Bodrum/Muğla, Turkey

 

ساحل Torba

ساحل توربا زیبا، کم عمق و شفاف است. شما‌ می‌توانید در این ساحل از دریا و محیط جذابش لذت ببرید و با قدم زدن در کنار ساحل، این منطقه را گشت و گذار کنید. برخلاف ساحل شلوغ یاهسی در اینجا با یکی از مناطق جنگلی نادر بدروم روبرو هستید؛ یعنی اگر به دنبال تعطیلاتی صلح‌آمیز و آرام هستید باید توربا را به عنوان مقصد اصلی‌تان در نظر بگیرید. بین طبیعت سرسبز و درختان کاج کاوش کنید و از قدم زدن و شنا در آن‌های لاجوردی دریا لذت ببرید.

 

حمام گل بدروم تفریحی خاص و متفاوت برای سلامت پوست

آدرس: Torba, 48400 Bodrum/Muğla, Turkey

 

ساحل Gumbet

ساحل گومبوت به طول ۱ کیلومتر از منحنی‌های اطراف خلیج بدروم را به خود اختصاص داده است. گومبوت ساحلی بزرگ و ماسه‌ای است که دارای محیطی تمیز و آب‌های شفاف است. گومبوت از آن دسته از سواحلی است که همه مخصوصا کودکان از وقت گذرانی و تفریح در آن لذت خواهند برد.

آدرس: Gümbet, Osman Nuri Bilgin Cd., 48400 Bodrum/Muğla, Turkey

 

ساحل Gundogan

ساحل گوندگان یکی از بهترین سواحل شبه جزیره بدروم است. ورودی این ساحل آزاد بوده و می‌توانید در آن از دریا و هوای تازه لذت ببرید. آب این قسمت از بدروم به خاطر دمای پایین‌تر و خنکی دلچسبی که دارد تابستان‌ها مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. اگر ورزش‌های آبی را دوست دارید، Gundogan یکی از مکان‌های مناسب برای موج‌سواری، قایقرانی و غواصی در بدروم است.

 

معرفی سه هتل چهار ستاره‌ی عالی در بدروم

آدرس: Kizilburun Cad., Gundogan Turkey

۲۲ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران