آموزش رقص تایلندی در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
آموزش رقص تایلندی در بانکوک

اگر می‌خواهید کشور تایلند و رویدادهای ویژه و هرروزه‌ی آن را خوب بشناسید باید در میان شهرهای این کشور، بانکوک را برای بازدید انتخاب کنید. شهری که پایتخت این کشور است و بهترین امکانات را در خود دارد. شهری پر از معبد و بازار و پر از مکان‌های فرهنگی و هنری. شهری پر از رستوران‌ها و خیابان‌هایی که در آنها می‌شود غذاهای خیابانی تایلند را سفارش داد و نوش جان کرد. در سفرتان با تور تایلند اگر به دنبال یک تور ویژه هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا تور آموزش رقص تایلندی در این کشور را خدمتتان معرفی کنیم.


تور آموزش رقص تایلندی در بانکوک

اگر می‌خواهید به فرهنگ و هنر مردمان یک منطقه از جهان نزدیک شوید یکی از راه‌های ویژه برای این کار آموختن زبان بدن آنها یعنی رقص است. رقص یعنی آزادی تن در گرفتن فرم‌های مختلف، رقص یعنی بیرون آمدن از بند استبداد و بی‌واسطه سخن گفتن با هستی، رقص یعنی رفتار فرهنگی یک ملت در اعصار مختلف. اگر اهل رقص و زبان بدن هستید و یا نیستید و می‌خواهید در سفر با تور بانکوک یک تور متفاوت را تجربه کنید، به شما توصیه می‌کنیم در این تور ثبت‌نام نمایید. توری که طی آن شما به وسیله‌ی یکی از مجرب‌ترین اساتید رقص تایلندی آموزش سه گونه از رقص‌های فرهنگی و هنری این کشور را می‌بینید و بدن‌تان به زبان تایلندی درمی‌آید. توری که در حدود ۲ تا ۲ و نیم ساعت به درازا می‌کشد؛ اما خاطره‌اش تا سال‌ها با شما باقی می‌ماند. توری که به نوعی یک تور ورزشی نیز به شمار می‌آید و در مکان برگزاری آن انواع مختلف خدمات تفریحی نیز به شما ارائه می‌گردد. بنابراین چه تنهایی به بانکوک سفر کرده باشید و چه با دوستان‌تان و دسته جمعی، می‌توانید روی این تور برای انجام یک تفریح متفاوت حساب باز کنید و یکی از متفاوت‌ترین تفریحات در بانکوک را تجربه کنید.

امکانات تور آموزش رقص در بانکوک

1- این تور سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما در بانکوک را دارد، اما این سرویس اختیاری است و به دلیل مناسب بودن دسترسی به محل برگزاری این تور می‌توانید به راحتی خودتان به آن مراجعه کنید.
2- در این تور سه گونه از رقص‌های تایلندی به شما آموزش داده می‌شود.
3- معلم رقص این تور یکی از مشهورترین معلم‌های رقص در تایلند است و یک مترجم که به زبان انگلیسی مسلط است، حرف‌های او را در کلاس برای شما ترجمه می‌کند.
4- برای رقصیدن در این تور به شما لباس‌های سنتی تایلندی اعطا می‌شود.
5- در این تور از شما با میان‌وعده پذیرایی می‌شود. میان وعده‌ای که شامل اسنک و دمنوش‌های گیاهی است.

 

معرفی ۷ مکان استثنایی در اطراف بانکوک

ساعت برگزاری تور آموزش رقص در بانکوک

این تور در تمام مدت روز در چندین سانس برگزار می‌شود و شما متناسب با زمان‌تان در سفر به بانکوک می‌توانید یکی از سانس‌های این تور را انتخاب کنید. توری که آدرس محل برگزاری آن به شرح زیر است.


نشانی: ICONSIAM, 299, Soi Charoen Nakhon 5, Charoen Nakhon Road Khlong Ton Sai, Khlong San, Bangkok

 

نکات ویژه درباره تور آموزش رقص در بانکوک

1- با آغاز کلاس رقص در این تور ابتدا لباس‌های سنتی تایلندی به تن می‌کنید و بعد از آنکه با همکلاسی‌هایتان آشنا شدید و با آنها خوش و بش کردید کم‌کم آماده‌ی آموزش و رقص می‌شوید.
2- حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان در هر سانس این تور ۷ نفر است. بنابراین معلم این کلاس حواسش به تک‌تک شرکت‌کنندگان هست و بهترین خودش را برای آنها رائه می‌دهد.
3- در این تور تمامی افراد می‌توانند شرکت کنند و هیچ محدودیتی برای شرکت کردن در آن وجود ندارد.
4- در این تور به شما اجازه داده می‌شود، تا زمانیکه به حد نسبتا خوب رقص‌ها را آموختید از خودتان برای یادگاری فیلم‌های جذاب بگیرید. البته با دوربین موبایل و نه با دوربین حرفه‌ای، چرا که در این کلاس اجازه ندارید دوربین حرفه‌ای همراه خود ببرید.
5- پس از پایان آموزش از شما با اسنک و دمنوش‌های گیاهی پذیرایی به عمل می‌آید، تا اگر انرژی‌تان را در این کلاس از دست داده‌اید دوباره انرژی بگیرید.
6- برای شرکت در این تور باید ثبت‌نام انجام بدهید و برای انجام ثبت‌نام می‌توانید به وب‌سایت www.viator.com مراجعه کنید. در این سایت همچنین می‌توانید با جستجوی شهر بانکوک به دنبال کلاس رقص در این شهر باشید و توری که خدمتتان معرفی شد را پیدا و در آن ثبت‌نام کنید.
7- اگر بنا به هردلیلی پس از ثبت‌نام از شرکت در این کلاس منصرف شدید، ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور فرصت دارید حضورتان را لغو کنید و در این صورت تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده خواهد شد.

 

۷ تفریح زنانه در سفر به بانکوک

۱۶ تیر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 15 مرداد 1402)

نظرات کاربران