تور ماهیگیری در دریاچه سوان ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
تور ماهیگیری در دریاچه سوان ایروان

ایروان شهر شگفتی‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز ارمنستان یکی از بهترین نقاط این کشور به شمار می‌آید، که با مراجعه به آن می‌شود روزهای خاطره‌انگیزی در زندگی پشت سر گذاشت. شهری که شب‌ها زنده است و مسافرانش را به بیداری فرامی‌خواند. شهری که در رستوران‌های آن می‌شود غذاهای خوشمزه ارمنستان را سفارش داد و نوش جان کرد و در هتل‌هایش می‌شود فراموش نشدنی‌ترین اقامت‌ها را تجربه کرد. شهری نسبتا ارزان قیمت که با بودجه‌ای اندک می‌شود به آن سفر کرد. در سفرتان با تور ارمنستان اگر به دنبال یک تور ماجراجویانه هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا تور ماهیگیری در دریاچه‌ی سوان این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


تور ماهیگیری در دریاچه سوان

اگر اهل ماجراجویی هستید، اگر از دریانوردی لذت می‌برید و می‌خواهید سوار قایق‌های بادبانی شوید، اگر می‌خواهید دریاچه‌ی سوان در ایروان را دقیق و متفاوت سیر کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم در این تور ثبت‌نام نمایید. توری که طی برگزاری آن سوار یک قایق می‌شوید، به دل دریاچه‌ی سوان می‌روید و در ۶ ساعت، جدای از آنکه دریانوردی با قایق را تجربه می‌کنید، می‌توانید ماهیگیری را نیز امتحان کنید. دریاچه‌ی سوان یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های ایروان به شمار می‌آید که تقریبا می‌شود گفت تمامی مسافران این شهر از آن دیدن می‌کنند. دریاچه‌ای که در ۶۰ کیلومتری شمال ایروان قرار دارد و یکی از بزرگترین دریاچه‌های کوهستانی آب‌های شیرین جهان به شمار می‌آید. دریاچه‌ای پرسکوت که ۳۶ جویبار به آن می‌ریزند و قدمتش بازمی‌گردد به ۳۰ هزار سال پیش. در سفرتان به ایروان اگرچه خودتان می‌توانید به دیدن دریاچه سوان بروید، اما با شرکت در این تور می‌توانید ماهیگری و قایق سواری را نیز امتحان کنید و صاحب یک تجربه متفاوت شوید.

 

روزهای خاص در تقویم مردم ارمنستان

امکانات تور ماهیگیری در دریاچه سوان

1- این تور سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما در ایروان را داراست. بنابراین هرساعتی از روز این تور برگزار شود خیالتان از بابت رفت و آمد می‌تواند راحت باشد.
2- با شرکت در این تور شما وعده‌ی غذایی ناهار را مهمان برگزارکنندگان تور هستید.
3- در این تور یک قایقران درجه یک شما را همراهی می‌کند، که به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، آلمانی، روسی، فرانسوی و ایتالیایی مسلط است. قایقرانی که خودش یک ماهیگر عالی است.
4- نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه و چای را در این تور مهمان برگزارکنندگان آن هستید.
5- بطری‌های آب در این تور در دسترس شما خوهند بود.

ساعت برگزاری تور ماهیگیری در دریاچه سوان

این تور در ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و غالبا تا ساعت ۴ عصر به درازا می‌کشد. توری که طی آن می‌توانید یک غذای دریایی عالی و تازه نیز نوش جان کنید.

 

۴ بنا با معماری جذاب و تاریخی در ایروان

نکات ویژه درباره تور ماهیگیری در دریاچه سوان

1- حداقل تعداد شرکت‌کنندگان این تور ۲ نفر و حداکثر تعداد آن ۷ نفر است. بنابراین این تور یکی از تورهای خلوت ایروان به شمار می‌آید.
2- اگر در یک سفر عاشقانه به ایروان رفته‌اید، به شما توصیه می‌کنیم حتما در این تور شرکت کنید. چرا که لحظات عاشقانه‌ی زیبایی برای شما به ارمغان می‌آورد و در میان آبی دریا و آسمان زیباترین تصاویر را برای ثبت کردن به شما ارائه می‌دهد.
3- نوشیدنی‌های الکلی در این تور به طور رایگان سرو نمی‌شوند و اگر بخواهید باید خریداری کنید.
4- در این تور بچه‌ها اجازه شرکت ندارند؛ مگر اینکه توسط والدین‌شان همراهی شوند. بنابراین اگر به صورت خانوادگی به ایروان رفته‌اید می‌توانید در این تور به صورت خانوادگی ثبت‌نام کنید و تجربه‌ای متفاوت برای خودتان و فرزندان‌تان رقم بزنید.

5- در این تور اگر برای وعده‌ی غذایی ناهار غذای دریایی یا گوشتی نخواهید باید بدانید غذاهای گیاهی نیز برایتان فراهم است. اگر رژیم غذایی خاصی نیز دارید به هنگام ثبت‌نام در این تور می‌توانید آن را عنوان کنید تا برگزارکنندگان تور درباره‌ی غذایتان آن را لحاظ کنند.
6- این تور یک تور خصوصی به شمار می‌آید. بنابراین چه دو نفر باشید چه هفت نفر می‌توانید تور را برای خودتان رزرو کنید و لذت ببرید.
7- برای شرکت در این تور باید از قبل ثبت‌نام کنید و برای انجام ثبت‌نام می‌توانید به سایت www.viator.com مراجعه نمایید. در این سایت با جستجوی نام ایروان می‌توانید تور ماهیگیری در دریاچه سوان را پیدا کنید و مراحل ثبت‌نام‌تان را انجام بدهید.
8- اگر بخواهید حضورتان را در این تور لغو کنید و پولی که پرداخت کرده‌اید را به صورت کامل دریافت نمایید، باید حداقل ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور این کار را انجام بدهید.
9- در این تور تمامی افراد اجازه شرکت دارند و محدودیتی از این بابت وجود ندارد اما باید بدانید در آن ویلچر در دسترس نیست.

 

چرا باید در سفر به ارمنستان به دیلیجان بروید؟

۱۵ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران