معرفی ۵ نایت کلاب معروف تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی ۵ نایت کلاب معروف تفلیس

تفلیس از نظر تعداد زیادی از گردشگرانی که به شرق اروپا سفر کرده‌اند، بهترین جا برای تفریحات شبانه و کلاب‌های مختلف است. جشن‌های شبانه، مراکز مختلف ، موسیقی زنده و همچنین کلاب‌های لوکس و جذاب باعث می‌شوند تا شب‌های تفلیس به اندازه‌ی روزهایش عالی باشد و سفر شما در تمام طول شبانه‌روز در اوج باشد.

برای کسانی که به چنین تفریح‌هایی علاقه‌مند هستند، ما ۵ کلاب مطرح و محبوب در این شهر را به شما معرفی می‌کنیم تا در تور تفلیس به دیدنشان بروید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که در کنار ورودی که بعضا رایگان است، برای بودن در کلاب‌ها، حتما باید در بازه‌های زمانی مختلف، نوشیدنی سفارش دهید.

 

Bassiani

Bassiani یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین کلاب‌های شهر است که با استفاده از سیستم‌های صدای بسیار خوبی که دارد، صدای موسیقی تکنوی خود را در تمام شب به گوش مهمانانش می‌رساند. این مکان که زمانی یک استخر قدیمی بود، از سال ۲۰۱۴ به کلابی عالی برای رقص و شادی بدل شده و به نوعی آن را نمادی برای گذر از دوره‌ی کومونیست برای جوان‌ها به حساب می‌آورند.

 

معرفی ۶ رستوران حلال در تفلیس

Bassiani

معروفیت Bassiani جدا از سیستم صدای عالی، بابت نورپردازی بسیار خوب، مکان قرار گیری، خدمه‌ی عالی و همچنین استفاده از هنرمندان عالی برای اجرا است. اگر اهل موسیقی تکنو باشید، بدون شک جایی بهتر از این جا پیدا نخواهید کرد. در زمینه‌ی نوشیدنی نیز، در کنار برندهای معتبر و عالی، سه برند خاص مخصوص خود این کلاب نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را نیز سفارش دهید. قیمت نوشیدنی‌های در این مکان متوسط بوده و Bassiani به طور کلی جای خیلی گرانی برای شما نخواهد بود.

  • ورودی: رایگان (در روزهای شلوغ مبلغ کمی ورودی پرداخت می‌شود)
  • زمان: ۱۱ شب تا ۳ صبح
  • آدرس: 2 Akaki Tsereteli Ave

 

Mtkvarze

در دهه ۵۰ میلادی، این مکان رستورانی نسبتا معروف بود، اما در سال ۲۰۱۲ به کلابی خیلی معروف‌تر بدل شد که طراحی هنرمندانه‌ی آن، علاقه‌مندان زیادی را به سمتش می‌کشاند. Mtkvarze کلابی امن، شاد و بسیار عالی برای تفریحات شبانه به حساب می‌آید و به همین دلیل است که در تفلیس تا این حد محبوب شده است. ورود به این مکان کمی سخت‌گیرانه است، اما به جو حاضر و همچنین نمای زیبای رودخانه و تراسش می‌ارزد.

Mtkvarze

وجود موسیقی جذاب و هنرمندان خوبی که در زمینه موسیقی تکنو و هیپ‌هاپ به این محل دعوت می‌شوند در کنار کیفیت صدای عالی و نورپردازی خیلی خوب، شبی خاطره‌انگیز در این محل برایتان رقم خواهد خورد. در کنار هنرمندان محلی، هنرمندان بین‌المللی نیز در شب‌های مخلف در این محل اجرا می‌کنند، از همین رو با احتساب قیمت‌های مناسب، Mtkvarze یکی از بهترین‌ کلاب‌ها برای شب‌های سفر به تفلیس محسوب می‌شود.

  • ورودی: رایگان
  • زمان: ۱۱ شب تا ۳ صبح
  • آدرس: N2 Agladze Str

 

Cafe Gallery و Didi Gallery

Café Gallery به خاطر غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌اش در طول روز و کلاب پر جنب و جوش و عالی‌اش در شب معروف است. البته محدودیت این مکان که حدود ۲۰۰ نفر است و محبوبیت آن، باعث شده تا ورود به این مکان کمی سخت باشد، پس به هیچ وجه به صورت تنها و مجردی به این محل نروید و حتما در جمع‌های زن و مرد یا به صورت زوج به این مکان مراجعه کنید.

 

۱۴ تجربه شگفت‌انگیز در سفر به تفلیس (قسمت اول)

Cafe Gallery

البته در سال ۲۰۱۵ مکانی دیگر با نام Didi Gallery‌ نیز به دست دارندگان همین کلاب برپا شد که از نظر کیفی دقیقا به همین خوبی است و می‌توانید برای داشتن شبی خاطره‌انگیز به آن محل نیز مراجعه نمایید. یکی از مهم‌ترین خوبی‌های این محل هنرمندان بین‌المللی است که در شب‌های مختلف در این مکان به اجرا می‌پردازند. همچنین نوشیدنی‌های با کیفیت با قیمتی مناسب ارائه می‌شوند و در کل مکان‌های مقرون‌ به صرفه و شاد برای شب‌های تفلیس هستند.

  • ورودی: رایگان
  • زمان: Cafe Gallery همه روزه از ساعت ۱۱ شب تا ۳ صبح، Didi Gallery تنها روزهای جمعه و شنبه از ساعت ۱۱ شب تا ۳ صبح
  • آدرس: N48 Rustaveli ave و N36 Kostava str

 

Mzesumzira’s Ezo

این مکان نه یک کلاب معمولی، بلکه یک فستیوال موسیقی است که در تفلیس به راه بوده و DJها و هنرمندان مختلف در فضای فوق‌العاده‌ی آن به اجرا مشغول هستند. Mzesumzira که به معنی گل آفتابگردان است، کار خود را در سال ۲۰۱۴ آغاز کرده و از آن به بعد به یکی از پرطرفدارترین کلاب‌های شهر بدل گشته است.

 

۶ تفریح خاطره‌انگیز شبانه در تفلیس

Mzesumzira’s Ezo

البته شکل برپایی Mzesumzira که در محیطی روباز است، باعث شده تا تنها در مدت کمی از سال بتوانید از آن استفاده کنید. به همین دلیل بهتر است به صفحه‌ی فیسبوک این مکان در این آدرس مراجعه کرده و از برنامه‌های مختلف آن باخبر شوید. برنامه‌های  Mzesumzira در پارکی به همین نام برپا می‌شود و با منظره‌ی زیبایی که برایتان به ارمغان می‌آورد، یک تجربه کاملا متفاوت از دیگر جاهایی خواهد بود که در این نوشته به شما معرفی کردیم.

  • ورودی: ۱۳۰ لاری
  • آدرس: پارک Mtatsminda

 

Vitamin

Vitamin یکی دیگر از کلاب‌های روباز شهر است که هر جمعه در ماه‌های گرم سال و در کنار برکه لاکپشت برپا می‌شود. یک محل زیبا و عالی که در طول سال، برنامه‌های مختلف و متنوعی نیز به جز روتین هر جمعه‌اش برپا می‌کند.فضای روباز این محل نباید شما را گول بزند، هنرمندان بسیار خوب در کنار سیستم صدایی که به راحتی می‌توانید در این محیط صدای موسیقی را بشناسید از Vitamin، یک مکان عالی برای شب‌های تفلیس ساخته است. جایی که می‌توانید در آن از موسیقی لذت برده، برقصید و نوشیدنی‌های با کیفیت سفارش دهید. همچنین فضای بزرگ ۸۰۰ نفره و مدیریت عالی، باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید به این محل ورود کرده و از فضای امن آن لذت ببرید.

 

۵ اپلیکیشن کاربردی در سفر به تفلیس

Vitamin

  • ورودی: رایگان
  • زمان: جمعه‌ها از ۱۰ شب تا پاسی از صبح
  • آدرس: Turtle Lake
۲۴ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران