خرید سیم کارت‌های پیش پرداخت در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
خرید سیم کارت‌های پیش پرداخت در بالی

مهم نیست برای تفریح با تور بالی سفر رفته باشید یا قصد تجارت دارید، در هر صورت به اینترنت احتیاج پیدا خواهید کرد. با داشتن اینترنت، نه تنها می‌توانید تمام لحظات سفر خود به این جزیره‌ی زیبا را به صورت آنی به اشتراک بگذارید، بلکه می‌توانید از بسیاری امکانات آنلاین برای کرایه ماشین، اطلاعات مختلف در مورد مسیرهای رفت و آمد و خیلی چیزهای دیگر نیز استفاده کنید.

 

بهترین راه خرید سیم کارت‌های محلی

خرید سیم کارت‌های اعتباری یا همان پیش پرداخت، بهترین گزینه برای مسافران بالی است. به این ترتیب شما می‌توانید، بسته‌های اینترنت خریداری کرده و در هر جایی از این جزیره، از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف استفاده کنید و به وسیله‌ی برنامه‌های پیام رسان، رایگان با خانواده خود در ایران صحبت کنید. برای این کار نیازبه هزینه‌ی بالایی ندارید و حدودا با ۱۰ دلار آمریکا، می‌توانید یک پکیج ۴ گیگ اینترنت داشته باشید. البته شما برای استفاده از این سیم کارت‌ها باید از گوشی‌های بدون قفل سیم کارت استفاده کنید که البته اگر گوشی را از ایران خریداری کرده‌اید، به هیچ وجه مشکلی نخواهید داشت.

 

۶ تفریح رایگان در سفر به بالی

سیم کارت‌های پیش پرداخت بالی

خرید سیم کارت و بسته‌ی اینترنتی

برای دریافت سیم کارت، باید به باجه‌های مخصوص این کار مراجعه کنید و پاسپورت خود را همراه داشته باشید. بعد از خرید و فعال سازی (که توسط مسئول باجه انجام می‌شود)، بین دو ساعت تا ۲۴ ساعت، سیم کارت فعال خواهد شد و اینترنت در دسترستان قرار می‌گیرد. در همان فرودگاهی که وارد بالی می‌شوید، باجه‌های زیادی برای این کار وجود دارند، اما اگر خیلی عجله ندارید به داخل شهر مراجعه کنید، چون قیمت‌ها در فرودگاه خیلی بالاتر هستند.

بهترین جا برای خرید سیم کارت، موبایل فروشی‌هایی هستند که سیم کارت نیز می‌فروشند و در خیلی از خیابان‌های شهر می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. روش کار نیز بسیار راحت است و وقتی اقدام به خرید سیم کارت کردید، خود فروشنده با توجه به اطلاعات داخل پاسپور شما، آن را برایتان فعال خواهد کرد. سیم‌کارت‌های پیش پرداخت عموما مبلغی را برای فعال سازی پکیج اولیه از شما می‌گیرند که این مبلغ به صورت اعتبار به سیم کارت شما اضافه می‌شود. به اعتبار درون سیم کارت در بالی پولسا (PULSA) گفته می‌شود. سپس باید یک پکیج برای اینترنت خود انتخاب کنید که قیمت این پکیج‌ها بر اساس فصلی که به سفر بالی رفته‌اید، متفاوت خواهد بود. پکیج‌هایی با ترافیک بالا که عموما بین ۴ تا ۱۲ گیگ یا حتی بیشتر هستند، عموما به صورت ماهانه ارائه می‌شوند. با این حال بهتر است کاملا پکیج‌ها را نگاه بندازید تا چیزی که مد نظر دارید را انتخاب کنید. فراموش نکنید استفاده مدام از اینستاگرام، تماس تصویری و کارهایی از این قبیل، ترافیک زیادی می‌طلبند.

 

رستوران‌هایی با تم‌های خاص و جالب در بالی

سیم کارت‌های پیش پرداخت بالی

برای مثال شما ابتدا سیم کارتی با مبلغ ۵۰ تا ۷۰ هزار روپیه خریداری می‌کنید، چیزی حدود ۱۳۰ هزار روپیه به عنوان اعتبار در آن قرار می‌دهید و برای خرید یک پکیج اینترنت ۱۲ گیگ، ۱۲۰ هزار روپیه از این مبلغ اولیه را هزینه می‌کنید. بسته اینترنت حدود ۱۰ دلار خواهد شد، اما در مجموع هزینه‌های شما چیزی حدود ۲۰ دلار خواهد بود که باز هم برای داشتن اینترنت به صورت مداوم در جزیره، خوب است.

سیم کارت‌های پیش پرداخت بالی

بهترین سیم‌کارت‌ها برای داشتن اینترنت در بالی

اندونزی تعداد زیادی ارائه کننده سیم کارت دارد که در کم‌تر کشوری این تعداد را مشاهده خواهید کرد. همین امر انتخاب سیم کارت مناسب را برایتان سخت می‌کند. اما ما به اختصار دو نمونه از بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

 

Telkomsel (simPATI)

Telkomsel یکی از محبوب‌ترین ارائه کننده‌ها در اندونزی به شمار می‌رود که عموما آن را با نام simPATI می‌شناسند و البته کیفیت خوب اینترنت این سیم کارت باعث شده قیمتش، کمی نسبت به بقیه ارائه کننده‌ها بیشتر باشد. SsimPati Flash نام پکیج‌های اینترنتی است که برای سیم کارت‌های پیش پرداخت در نظر گرفته شده است. پکیج ۴ گیگابایت حدود ۷ دلار خواهد بود و پکیج ۸ گیگابایت، ۱۲ دلار. البته اگر سرعت خیلی زیاد برای اینترنت (زیاد در استانداردهای جهانی) خیلی برایتان ملاک نیست، می‌توانید از دیگر سیم کارت‌ها که پکیج‌های ارزان‌تری دارند، استفاده کنید.

 

هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های شبانه کوتا در بالی

سیم کارت‌های پیش پرداخت بالی

Smartfren

یکی از نمونه‌های سیم کارت ارزان قیمت برای خرید پکیج‌های اینترنت، Smartfren است. می‌توانید سیم کارت‌های مخصوص دیتای این شرکت را تهیه کنید و از پکیج‌هایی که با قیمت عالی ارائه می‌شوند استفاده کنید. برای مثال پکیج ۱۵ گیگ این شرکت کم‌تر از ۸ دلار قیمت دارد که بسیار به صرفه‌تر از قیمت پکیج‌های سیم کارت‌هایی است که برای مکالمه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سیم کارت‌های پیش پرداخت بالی

۰۶ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران