بهترین هتل‌های ۴ ستاره دبی در نوروز ۹۹

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین هتل‌های ۴ ستاره دبی در نوروز ۹۹

دبی یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا است که با جاذبه‌های بسیار دیدنی، تنوع تفریحات و کنسرت‌هایی که در نوروز ۹۹ برگزار می‌شود، مقصد محبوبی برای ایرانی‌هاست. به همین دلیل آژانس مقتدر سیر، پکیج‌های گوناگونی را برای راحتی گردشگرانی که قصد سفر با تور دبی را دارند، فراهم کرده است. برای انتخاب مناسب‌تر یک هتل برای اقامت نوروزی، ۴ هتل از بهترین هتل‌های ۴ ستاره را معرفی می‌کنیم.

 

آتانا هتل Atana Hotel

هتل آتنا یک هتل ۴ ستاره در دبی است که حدودا ۵ دقیقه رانندگی از بازار امارات فاصله دارد و اتوبوس شاتل رایگان را به بازار امارات، ساحل جمیرا، ایستگاه مترو DIC و بسیاری از نقاط دیدنی دیگر ارائه می‌دهد. همچنین ایستگاه مترو شهر دبی Dubai internet city ، ۸ تا ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.
هتل آتانا دارای اتاق‌های مدرن با رنگ‌های روشن و تزئین شده است. تمام اتاق‌های زیبایش با تلویزیون LCD مجهز شده‌اند. دارای ۳ رستوران، کافه، فروشگاه‌های مواد غذایی است و خدمات ۲۴ ساعته برای اتاق‌ها ارائه می‌دهد. همچنین به خاطر داشتن کلوپ کودکان، گزینه مناسبی برای خانواده‌هایی است که با کودکان خود در نوروز ۹۹ از خدمات آژانس مقتدر سیر استفاده می‌کنند.

 

بهترین پارک‌های آبی دبی (قسمت اول)

Atana Hotel


هتل دارای طراحی زیبا با یک سالن بزرگ و مجلل با امکانات مدولار ، سالن کنفرانس، سالن ضیافت، سالن اجتماعات و مراکز خرید در کل طبقه زیرزمینی است. امکانات تفریحی شامل استخر در فضای باز با تراس آفتاب و یک مجموعه ورزشی کاملاً مجهز است. این هتل پارکینگ و WiFi رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. تحویل اتاق ساعت ۲ بعد از ظهر و خروج از آن ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد.


آدرس: Tecom, Hessa Street, Al Barsha South, Barsha Heights (Tecom) , Dubai, United Arab Emirates

 

هتل رز ریحان بای روتانا Rose Rayhaan by Rotana

برای سفری لوکس، معیار شما برای راحتی در دبی می‌تواند هتلی به مساحت بالغ بر ۳۳۳ متر ، ۷۲ طبقه و سومین هتل بلند جهان باشد. رز ریحان روتانا واقع در یک منطقه عالی در جاده شیخ زاید ، ۳ دقیقه با مرکز مالی بین المللی دبی و چند قدم از ایستگاه مترو مرکز مالی فاصله دارد.
این هتل با ۴۶۲ اتاق و سوئیت مجلل و دارای مناظر پانوراما از دبی مشرف به برج خلیفه است. همچنین دارای ۳ رستوران با منوی بین‌المللی و ظرفیت ۱۶۰ میهمان، اقامتگاهی برای پذیرایی روزانه، غذاهای با کیفیت و جذاب صبحانه ، ناهار و شام را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دارای ۷ اتاق جلسات و برگزاری مراسم رسمی است که همگی مجهز به آخرین امکانات صوتی و تصویری، اتصالات بدون سیم هستند. امکانات تفریحی هتل نیز شامل سالن بدنسازی مجهز و سلامت بدن، استخر روباز با کنترل دما در فضای باز برای بزرگسالان و کودکان ، سالن زیبایی ، اتاق‌های درمانی برای ماساژ و مراقبت از پوست و همچنین یک سونا جداگانه، اتاق بخار و جکوزی می‌باشد.

 

بهترین تفریحات شبانه در دبی (بخش اول)

Rose Rayhaan by Rotana


هتل در نزدیکی دبی مال است و ۱۵ دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. Trade Center نیز یک انتخاب عالی برای گردشگران علاقه‌مند به خرید مارک لوکس، سرگرمی و رستوران‌ها است. هتل رز ریحان با امتیاز ۸.۸ در سایت بوکینگ، یکی از بهترین هتل‌ها از نظر موقعیت مکانی در شهر دبی است. پس اگر با خانواده به این سفر دلپذیر و لوکس نوروزی می‌روید، این هتل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
این هتل پارکینگ و اینترنت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. تحویل اتاق ساعت ۲ بعد از ظهر و خروج از آن ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد.

 

تفریحات رایگان در دبی برای سفری لذت‌بخش‌

 Rose Rayhaan by Rotana

 


آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Centre, Dubai, United Arab Emirates

 

هتل رویال کنتیننتال Royal Continental Hotel

هتل رویال کنتیننتال با امتیاز ۸.۵ از امکانات رفاهی بسیار مناسبی در میان هتل‌های ۴ ستاره داراست که هر خانواده‌ای را به اقامت ترغیب می‌کند. این هتل در منطقه دیره دبی واقع شده است، کمتر از ۱ کیلومتر از مرکز خرید Deira City Center و حدود ۳.۱ کیلومتر با مرکز خرید تویین تاور Twin Towers Shopping Centre و ۲ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی فاسله دارد. هر اتاق در این هتل دارای تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت و کانال های ماهواره‌ای است. اتاق‌ها همگی دارای حمام اختصاصی هستند. لوازم اضافی شامل دمپایی ، لوازم آرایش رایگان و سشوار در هر اتاق وجود دارد. از امکانات تفریحی این هتل نیز می‌توان به تنیس روی میز اشاره کرد.

 

معرفی مرکزخرید الغریر دیره دبی

Royal Continental Hotel

 


این هتل پارکینگ و اینترنت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. تحویل اتاق ساعت ۲ بعد از ظهر و خروج از آن ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد.


آدرس: 27th Street, Next to Deira City Centre, Port Saeed, Deira , Dubai, United Arab Emirates


هتل متروپولیتن Metropolitan Hotel Dubai

هتل متروپولیتن دبیبا امتیاز ۸.۴ در سایت بوکینگ، حدود ۲.۴ کیلومتر از مرکز بازار امارات و ساحل جمیرا فاصله دارد و دارای یک مرکز آبگرم است. هر اتاق آن دارای تهویه هوا، تلویزیون، حمام اختصاصی و مناظر زیبا است. هتل دارای سرویس شاتل رایگان و امکانات رفاهی می‌باشد. همچنین ۵ رستوران با غذاهای متنوع دارد و گزینه مناسبی برای اقامت میهمانان نوروزی است.

 

تورهای خاطره‌انگیز اتوبوس‌های روباز دبی

Metropolitan Hotel Dubai

 


هتل پارکینگ و اینترنت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. تحویل اتاق ساعت ۲ بعد از ظهر و خروج از آن ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد.


آدرس: Al Thanya Street, Dubai, United Arab Emirates

۰۲ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران