معرفی ۱۳ مرکز تفریحی در باکو (قسمت اول)

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی ۱۳ مرکز تفریحی در باکو (قسمت اول)

باکو یکی از شهرهای نزدیک به ایران است که می‌شود ارزان و هیجان‌انگیز به آن سفر کرد. شهری سرد که در روزهای بهاری فوق‌العاده‌ است. شهری که آشپزهای درجه یک و غذاهای فوق‌العاده‌ای دارد. شهری که در مرکزخریدهایش می‌شود اجناس لوکس را با قیمت‌های مناسب خریداری کرد. شهری که مسافرانش را در جاذبه‌های پرشمارش سرگرم می‌کند و برای آنها خاطره‌های فراموش ناشدنی می‌سازد. در سفرتان با تور باکو اگر می‌خواهید معروف‌ترین مراکز تفریحی آن را بشناسید همراه ما باشید تا ۱۳ مرکز تفریحی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- پارک آبی باکو (Baku water park)

پارک‌های آبی در هر شهری جزو پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری آن شهر محسوب می‌شوند. پارک‌هایی که برخی‌هاشان سرپوشید و برخی‌های دیگرشان روباز هستند. پارک‌هایی که هیجان‌انگیز هستند و قادر هستند یک روز پر خاطره برای مراجعه‌کنندگان‌شان بسازند. پارک آبی باکو بهترین و بزرگترین پارک آبی آذربایجان است که بازی‌های زیادی دارد. در این پارک آبی شما می‌توانید به استخر موج بروید و از روی موج‎‌های مصنوعی بلند بپرید. می‌توانید سوار سرسره‌های مارپیچ بشوید و مسیری طولانی را لیز بخورید، می‌توانید از سرسره‌های تند و تیز سر بخورید و همچنین می‌توانید در استخرهایی آرام شنا کنید. در سفرتان به باکو، متناسب با فصل سال، اگر علاقه‌مند به تفریحات آبی هستید به شما توصیه می‌کنیم به این پارک تشریف ببرید و نیمروز از سفر خود را به تفریح داخل این پارک اختصاص بدهید.

۶ تفریح شبانه که در سفر به باکو می‌توانید تجربه کنید

 Baku water park


۲- مجموعه ورزشی تفریحی Atrium

این مرکز یک ساختمان چند طبقه است که یک مکان عالی برای تفریحات خانوادگی به شمار می‌آید. مرکزی که طبقه‌ی اول آن یک استخر دارد و یک سالن ورزشی. در استخر و سالن ورزشی این مجموعه می‌توانید تفریحاتی انجام بدهید که برای سلامتی‌تان بسیار مفید هستند. در طبقه‌ی دیگر این مجموعه یک سالن بولینگ وجود دارد. بنابراین اگر علاقه‌مند به این ورزش هستید در سفرتان به باکو روی آتریوم حساب ویژه باز کنید. یک طبقه‌ی دیگر این مجموعه نیز به وسایل بازی مربوط به کودکان اختصاص دارد تا برای آنها سرگرمی‌های هیجان‌انگیز ایجاد کند. این مجموعه همچنین در خود یک رستوران عالی برای سرو کردن انواع غذاهای لذیذ آذری دارد.

 

۱۰ رستوران مجلل باکو که بهترین غذاهای ترکی را سرو می‌کنند

 Atrium


۳- مرکز کارتینگ باکو

اگر عاشق سرعت و هیجان هستید، اگر در سفر با تور باکو می‌خواهید یک تفریح متفاوت و عالی انجام بدهید به شما توصیه می‎کنیم به مرکز کارتینگ این شهر تشریف ببرید. مرکزی که ۴ هزار متر مربع مساحت دارد و یکی از زمین‌های استاندارد و مدرن در کارتینگ محسوب می‌شود. مرکزی که یک سالن پذیرایی عالی برای سفارش و نوش جان کردن انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را نیز در خود دارد.

 

 مرکز کارتینگ باکو


۴- مرکز پینت بال باکو

پینت بال یک ورزش گروهی مشهور است که اگر دسته جمعی با دوستان‌تان به باکو رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم به این مرکز تشریف ببرید و یک روز متفاوت و خاص برای خود بسازید. مرکزی که در یک فضای جنگلی واقع شده است و همین موضوع به جذابیت آن اضافه کرده است. مرکزی که در بخش کشله باکو قرار دارد و تمامی استانداردهای لازم برای یک زمین پینت‌ بال به‌روز را دارد. بنابراین به هنگام مراجعه به آن نگران تجهیزات نباشید.

 

هزینه سفر به باکو چقدر است؟

 مرکز پینت بال باکو


۵- مرکز گیم

اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند هستید باید بدانید در باکو مرکزی وجود دارد که انواع بازی‌های کامپیوتری را در آن می‌توانید انجام بدهید. مرکزی به نام گیم که جدای از بازی‌های کامپیوتری، با مراجعه به آن می‌توانید به یک سینمای ۷ بعدی نیز تشریف ببرید. سینمایی که شما را به شگفتی وامی‌دارد. این مجموعه همچنین در خود یک سالن بولینگ برای علاقه‌مندان به این ورزش را نیز دارد. همچنین به هنگام مراجعه به این سالن اصلا نگران گرسنگی خود و یا فرزندان‌تان نباشید. چرا که یک رستوران عالی برای نوش جان کردن انواع فست‌فودهای درجه یک در این مرکز وجود دارد. مرکزی واقع شده در طبقه ششم مرکزتجاری مترو پارک.

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به باکو

 مرکز گیم


۶- مرکز صخره‌نوردی باکو

اگر اهل صخره‌نوردی هستید و در سفرتان به باکو می‌خواهید این ورزش را انجام بدهید باید خدمتتان عرض کنیم در یک سالن سرپوشیده‌ی با امکانات، دیواری به ارتفاع ۱۷ متر وجود دارد که می‌توانید روی آن صخره‌نوردی انجام بدهید. دیواری که عرض آن ۱۴ متر است و جزو دیوارهای نسبتا سخت برای بالا رفتن به شمار می‌آید. دیواری که بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای باکو برای تمرین به آن مراجعه می‌کنند. این سالن در خیابان سلاطین اصغراف قرار دارد و چند سالی می‌شود که در میان گردشگران محبوبیت پیدا کرده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر صخره‌نورد هستید و می‌خواهید با صخره‌نوردان باکویی آشنا شوید، در یکی از روزهای حضورتان در باکو به این سالن تشریف ببرید.

 

معرفی مرکز خرید متروپارک در باکو

مرکز صخره‌نوردی باکو

۰۴ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران