۱۳ مرکز تفریحی با بهترین سرگرمی‌ها در باکو (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری باکو
۱۳ مرکز تفریحی با بهترین سرگرمی‌ها در باکو (قسمت دوم)

باکو شهر هیجان‌انگیزی است که می‌شود ارزان به آن سفر کرد و گران خوش گذراند. شهری که امکانات گردشگری و تفریحی فوق‌العاده‌ای دارد و به دلیل تنوع آب و هوایی، در بعضی روزهای سال که سرد است گردشگران کمتر و در بعضی روزهای سال که گرم و مطبوع است مسافران بیشتری دارد. اگر قسمت اول این مطلب را خوانده‌اید و حالا می‌خواهید بخش دوم را بخوانید همراه ما باشید تا مراکز تفریحی مشهور این شهر را در ادامه‌ی قسمت اول این مطلب خدمتتان معرفی کنیم.


۷- مرکز تفریحی هالیوود

در تقاطع خیابان آزادی و سلیمان خانی آخوندف باکو یک مرکز تفریحی عالی واقع شده است که با مراجعه به آن می‌توانید انواع بازی‌های فیزیکی و کامپیوتری را انجام بدهید. مرکزی که در خود یک باشگاه بیلیارد عالی مخصوص بیلیارد بازهای درجه یک دارد. همچنین سالن بولینگ این مجموعه نیز در میان شهرندان باکو بسیار مشهور است. جدای از این دو سالن، شما با رفتن به این مرکز تفریحی می‌توانید به یک سینمای ۷ بعدی نیز تشریف ببرید و در چایخانه‌اش اگر علاقه‌مند به کشیدن قلیون هستید قلیون بکشید. این مجموعه همچنین یک زمین بازی مخصوص کودکان نیز در خود دارد.

 

۶ تفریح شبانه که در سفر به باکو می‌توانید تجربه کنید

باکو

۸- شهربازی لونا پارک

در سفرتان با تور باکو اگر می‌خواهید شب‌های حضورتان را در خواب و استراحت به پایان نرسانید به شما توصیه می‌کنیم به لونا پارک بروید. جاییکه پر از بازی‌های هیجان‌انگیز است تا هم برای کودکان مناسب باشد و هم برای بزرگسالان. جاییکه از روی شهربازی‌های امریکایی ساخته شده است و در به‌روز رسانی تجهیزات آن تلاش شده است مدرن‌ترین وسایل بازی به باکو آورده شود. این پارک در بزرگراه نوبل شماره ۵۷ واقع شده است و در خود رستوران‌ها و کافه‌های محبوبی دارد.

باکو

۹- پارک پلیوس

در مرکز تجاری پارک پلیوس، امکانات تفریحی آنقدر زیاد است که این مجموعه بیش از آنکه یک مکان برای داد و ستد و تجارت کالا باشد، یک مکان عالی برای سرگرمی و خوش گذرانی است. مرکزی که در آن می‌توانید از برندهای معتبر دنیا در زمینه پوشاک، اجناس مختلف خریداری کنید، می‌توانید به استخر و سونا و سالن بدن‌سازی بروید، می‌توانید در کلاس‌های رقص شرکت کنید، می‌توانید به سالن بولینگ بروید، می‌توانید در سینمای ۷ بعدی فیلم تماشا کنید و می‌توانید ده‌ها تفریح دیگر را نیز انجام بدهید و خوشگذرانی کنید.

 

معرفی هیجان انگیزترین بازارهای خیابانی باکو

باکو 

۱۰- مجموعه ETX

در زندگی‌تان اگر آرامش یک عنصر گمشده است و می‌خواهید از طریق بازی آن را پیدا کنید به شما توصیه می‌کنیم به مجموعه ETX بروید. مجموعه‌ای سرپوشیده که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون به عنوان بهترین مجموعه باکو برای ریلکسیشن به شمار می‌آید. مجموعه‌ای منحصر به فرد که در آن می‌توانید بازی‌های کامپیوتری بدون خشونت را انجام بدهید. این مجموعه که در طبقه‌ی چهارم مرکز تجاری ژاله قرار دارد توانسته است با نمونه‌های مشابه‌اش در اروپا رقابت کند. بازی‌های موجود در این مجموعه برای سنین مختلف رده‌بندی شده است و از خردسال تا کهن‌سال را پوشش می‌دهند.

باکو

۱۱- مرکز مگافان

در طبقه سوم مرکز تجاری آزور، در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع، تعداد ۲۰۶ شهر دنیا به صورت نمادین بازسازی شده‌اند تا مراجعه‌کنندگان به این این مجموعه جدای از آنکه بتوانند با این شهرها و ویژگی‌های‌شان آشنا شوند، در آن به بازی کردن نیز بپردازند. برای مثال در این مجموعه به هنگام بازدید از شهر مسکو می‌توانید اسکی روی یخ را تجربه کنید و به هنگام بازدید از ونیز، قایق سواری را. اگر در یک سفر خانوادگی به باکو می‎روید به شما توصیه می‌کنیم حتما فرزندان خود را به  پارک بازی Megafun ببرید تا برای آنها یک سفر علمی را رقم زده باشید. شبیه‌سازی‌های این مجموعه سبب می‌شوند خردسالان با دنیا و جغرافیای آن بیشتر آشنا شوند.

باکو 

۱۲- مرکز پارک بلوار

اگر برای سفر نوروزی به باکو می‌روید به شما توصیه می‌کنیم حتما به مرکز پارک بلوار باکو تشریف ببرید. چراکه رئیس جمهور آذربایجان در این مکان سال نو را جشن می‌گیرد. مرکزی که هم یک مکان تجاری برای خرید انواع برندهای معتبر است و هم کافه‌ها و رستوران‌های خوب در خود دارد و هم یک زمین بولینگ بسیار عالی.

باکو

۱۳- مرکز تفریحی مترو پارک

در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع، در جایی سرپوشیده، یک مرکز تفریحی در دل یک مرکزتجاری قرار دارد. مرکزی که با رفتن به آن جدای از آنکه می‎‌توانید اجناس مختلف به عنوان سوغات خریداری کنید، می‌توانید به تفریح و بازی نیز بپردازید. بازی‌هایی که هم مناسب کودکان هستند و هم مناسب بزرگسالان. مرکزی که در کافه‌ها رستوران‌هایش می‌توانید اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز پشت سر بگذارید. مترو پارک در خیابان تبریز شماره ۴۴ واقع شده است.

 

۱۰ رستوران عالی باکو برای نوش جان کردن انواع برگرها و فست‌فودها

باکو

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران