معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید بارسلونا

جاذبه‌های گردشگری اسپانیا
معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید بارسلونا

بارسلونا از شهرهای بسیار زیبا برای سفر با تور اسپانیا است که تعداد زیادی جاذبه دیدنی برای بازدید دارد. بعد از کمی گشت و گذار در شهر به خوبی می‌توانید ماهیت فرهنگی و ساختمان‌های تاریخی آن را ببینید. اما تمام بارسلونا در چنین جاهایی خلاصه نمی‌شود. این شهر به عنوان یکی از شهرهای محبوب و مدرن اروپایی دارای جاهایی مثل مراکز خرید جذاب و به روز هم هست. ما در این مطلب بزرگ‌ترین مراکز خرید این شهر را معرفی می‌کنیم.

 

Las Arenas de Barcelona

وقتی برای اولین بار ساختمان لاس آرناس را می‌بینید اصلا حدس نمی‌زنید در مقابل مرکز خرید ایستاده‌اید. قدمت این ساختمان به سال ۱۹۰۰ باز می‌گردد بعد در سال ۲۰۱۱ بازسازی شد و به مرکز خرید مدرن تبدیل شد. به همین دلیل ظاهر تاریخی آن بر ارزش و اهمیت آن افزوده است. این مرکز خرید یکی از جالب‌ترین جاهای شهر است که می‌توانید از آن بازدید کنید. به جز تعداد زیادی فروشگاه که در سه طبقه آن گسترده شده‌اند شما در اینجا به سالن سینما، سالن بدنسازی و چندین رستوران و کافه و حتی یک موزه دسترسی خواهید داشت. اما مهم‌ترین ویژگی آن Plaza España با تراس مدور ۳۶۰ درجه با نمایی شگفت‌انگیز است. شما ا یک آسانسور شیشه‌ای به هزینه ۱ یورو می‌توانید به سکوی مشاهده بروید. اگر نمی‌خواهید هزینه کنید می‌توانید با استفاده از پله برقی‌های داخل مرکز خرید بالا بروید.

 

برگزاری جشن کریسمس در اسپانیا

 

آدرس: Gran Via de les Corts Catalanes, 373, 385, 08015 Barcelona, Spain

 

El Corte Ingles

مرکز خرید El Corte Ingles یکی از شعبات فروشگاه زنجیره‌ای بارسلونا و بزرگ‌ترین آن‌هاست. یکی از بهترین جاهایی که می‌توانید در آن کیف و کفش، لباس، لوازم جانبی و لوازم آرایشی خریداری کنید همین مرکز خرید است. یا اگر وقت کافی ندارید که جاهای زیادی را بگردید و می‌خواهید تمامی دوستان و یا خانواده‌تان در انشعابات مرکز خرید پراکنده شوند تا به خرید دلخواه‌شان برسند یا همه نوع چیزی را در دسترس داشته باشند بی‌شک ال کورته مقصد مناسب شما خواهد بود. در این مرکز همه چیزی مثل عطرها، لوازم آرایشی، جواهرات، لباس زنانه و مردانه، آژانس مسافرتی، مد کودکان، کفش، مبلمان، الکترونیک، کتاب، اسباب بازی و موارد دیگری را پیدا کنید. در طبقه نهم و آخرین طبقه مرکز، رستوران و کافه La Rotonda در دسترس قرار دارد.

 

 

آدرس: Plaça de Catalunya, 08002 Barcelona, Spain

 

Diagonal Mar

مرکز خرید Diagonal Mar یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید بارسلونا است که حدود ۲۰۰ فروشگاه را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در این مرکز خرید هر چه که مد نظر را پیدا خواهید کرد. این مرکز خرید در انتهای خیابان Diagonal، در منطقه Sant Martí جایی که دریای مدیترانه قرار دارد، واقع شده است. یعنی شما می‌توانید بعد از گشت گذار در ساحل و سپری کردن روزی در حاشیه دریا تنها در ظرف ۵ دقیقه به Diagonal Mar بروید. به غیر از تنوع بسیاری از مارک‌های بین‌المللی و اسپانیایی، سوپرمارکت بزرگ Alcampo، سینما (به زبان اسپانیایی)، چندین رستوران در تراس بیرونی و یک فوت کورت در طبقه فوقانی بازار نیز وجود دارند.

 

  ۵ جاذبه دیدنی در ۵ کشور اروپا 

 

آدرس: Avinguda Diagonal, 3, 08019 Barcelona, Spain

 

Maremagnum

منطقه خرید Maremagnum در انتهای اسکله چوبی بندر Vell در بارسلونا واقع شده است. ساختمان آن از طراحی بسیار متمایز و جالبی برخوردار است و محال است از ورودی آینه‌ای آن بدون گرفتن سلفی عبور کنید! در این منطقه شما تعداد زیادی فروشگاه لوازم خانگی، فروشگاه‌های مد و لوازم ضروری را در دسترس خواهید داشت. مطمئن باشید هیچ پیاده‌روی عاشقانه و لذتبخش‌تری از گشتن در این بندر و در اطراف مرکز تجربه نخواهید کرد مخصوصا اگر غروب‌دم باشد. این مرکز خرید درست در کنار  Aquarium de Barcelona قرار گرفته که اگر فرزندتان را همراه دارید توصیه می‌کنیم حتما به آن سری بزنید. چندین رستوران و کافه وجود دارد که برخی از آن‌ها با تراس‌های بزرگ منظره‌ای باورنکردنی از بندر بارسلونا را ارائه می‌دهند.

 

 

آدرس: Moll d'Espanya, 5, 08039 Barcelona, Spain

 

L’illa Diagonal

L'Illa Diagonal قدیمی‌ترین بازار بارسلونا است که در سال ۱۹۹۳ ساخته شده و از آن زمان تاکنون یکی از مورد علاقه‌های مردم محلی بوده است. طراحی ساختمان از آن سبک‌هایی است که هر بیننده‌ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ظاهر آن شبیه به آسمان خراشی خوابیده و افقی است. این مرکز خرید درست در کنار خیابان Diagonal، بین ناحیه‌های Les Corts و Sarrià-Sant Gervasi واقع شده است. در این مرکز خرید طیف مختلفی از فروشگاه‌های مدرن مد، لوازم جانبی، ورزشی، لوازم خانه، فود کورت و رستوران‌ها را در دسترس خواهید داشت. به علاوه منطقه کاملی به غذاهای لذیذ و وسوسه‌انگیز اختصاص داده شده که پاتوق مردم محلی و بازدیدکنندگان شهر است.

 

انواع وسایل نقلیه برای سفری راحت در اروپا

 

آدرس: Avinguda Diagonal, 557, 08029 Barcelona, Spain

۰۲ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران