۵ تفریح ماجراجویانه که در سفر به پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
۵ تفریح ماجراجویانه که در سفر به پوکت

پوکت نه تنها جذاب‌ترین و زیباترین، بلکه یکی از پرامکانات‌ترین جزیره‌های تایلند است که باید به آن قدم گذاشت و حسابی خوش گذراند. جزیره‌ای که شبانه‌روزی پر تفریح و رخداد برای شما می‌سازد و اصلا نمی‌گذارد گذر زمان را در روزهایی که در آن هستید حس کنید. جزیره‌ای که بهترین سواحل و محدوده‌های گردشگری را در اختیار دارد. اگر در این جزیره می‌خواهید ماجراجویی کنید و خاطره‌های متفاوت برای خود بسازید همراه ما باشید تا ۵ تفریح ماجراجویانه‌ی این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- سفر دریایی به جزیره فی‌فی را تجربه کنید

فی‌فی یکی از زیباترین نقاط روی زمین است. جزیره‌ای که شبیه به بهشت است و در میان دو جزیره‌ی توریستی پوکت و کرابی قرار گرفته است. جزیره‌ای که باید در یک سفر دریایی به آن بروید و برای یک روز، حسابی خوش بگذرانید. جزیره‌ای که در آن امکان انجام انواع تفریحات آبی برای شما فراهم آمده است و جدای از این تفریحات اگر اهل کشف کردن و به هیجان آمدن هستید در آن می‌توانید با استفاده از قایق‌های کانو دست به اکتشاف درون یک غار بزنید. غاری به نام وایکینگ که مساحتی در حدود ۲ کیلومتر دارد. غاری که آشیانه‌ی تعداد زیاید از پرندگان است و رفتن به داخل آن با قایق اندکی ترس و مقدار زیادی هیجان با خود به همراه دارد. درون این غار بر روی دیوارهایش نقاشی‌هایی وجود دارند که گفته می‌شود قدمت‌شان بازمی‌گردد به ۴۰۰ سال پیش. اگر اهل دریانوردی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم یک روز از سفر خود به تایلند و اقامت‌تان در پوکت را به گشت و گذار در فی‌فی اختصاص بدهید و در فی‌فی به کشف غار وایکینگ بروید.

 

فی‌فی


۲- غواصی

پوکت در خود مراکز زیادی دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید رفتن به زیر آب و نفس کشیدن در آن را تجربه کنید. تجربه‌ای که با دیدن زیباترین موجودات آبزی دنبال می‌شود. این مراکز در شهر پوکت، بهترین امکانات غواصی را به همراه مربیان مجرب در اختیار شما قرار می‌دهند تا صاحب این تجربه‌ی شگفت‌انگیز در زندگی‌تان بشوید. یکی از بهترین مراکز غواصی این جزیره در ساحل پاتونگ است که با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد می‌توانید به زیر آب بروید تا ماهی‌ها و مرجان‌ها و صدف‌ها را در همجواری یکدیگر مشاهده کنید. بهترین زمان غواصی در این مرکز از اوایل ماه دسامبر تا اوایل ماه مارس است.

 

راهنمای یک‌روز خوشگذرانی در منطقه‌ی پاتونگ پوکت

سفر به پوکت


۳- رفتینگ

در سفر به پوکت اگر به دنبال تفریحاتی هستید که آدرنالین خونتان را بالا می‌برند قطعا باید رفتینگ این جزیره را تجربه کنید. در این تور که معمولا افرادی که به صورت گروهی به پوکت سفر کرده‌اند به دنبال انجامش هستند شما به آب‌های خروشان در این جزیره برده می‌شوید تا سوار بر یک قایق و به صورت گروهی سر خوردن از لبه‌ی صخره‌ها را تجربه کنید. تجربه‌ای که با شادی و دوستی همراه است و برایتان یک روز متفاوت در سفر به پوکت می‌سازد. رفتینگ پوکت غالبا زیر یک ساعت انجام می‌شود و انجام آن آنطور نیست که وقت زیادی از شما بگیرد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم حتما آن را تجربه کنید. مخصوصا اگر در یک سفر گروهی با تور تایلند به پوکت رفته‌اید.

 

سفر به پوکت


۴- در تورهای دوچرخه‌سواری شرکت کنید

یکی از بهترین تورهایی که در سفر به پوکت می‌توانید در آنها شرکت کنید تورهای دوچرخه‌سواری هستند. تورهایی که در گونه‌های مختلف و در مدت‌ زمان‌های گوناگون برگزار می‌شوند. یکی از معروف‌ترین تورهای دوچرخه‌سواری پوکت تور گشت و گذار در حومه‌ی شهر است که ۶ ساعت به دراز می‌کشد. توری که در آن شما سوار بر دوچرخه به مناطق اطراف پوکت برده می‌شوید و در این رفتن از زیباترین مسیرها عبور می‌کنید. مسیرهایی ساحلی و جنگلی که گاه با نم باران شما را همراهی می‌کنند. اگر اهل رکاب زدن هستید و آمادگی بدنی لازم را دارید و در عین حال سری ماجراجو و جستجوگر دارید به شما توصیه می‌کنیم در این تور شرکت کنید.

 

۱۰ رستوران حلال که در سفر به پوکت می‌توانید به آنها بروید

سفر به پوکت


۵- در تفریحات آبی شرکت کنید

پوکت یکی از بهترین جزیره‌های تایلند است که در آن انواع تفریحات آبی را می‌توانید انجام بدهید. چرا که امکانش برایتان فراهم آمده است. در این جزیره می‌توانید جت اسکی سوار شوید و با سرعتی تمام سطح آب را بشکافید، می‌توانید در غروب آفتاب موج سواری کنید، می‌توانید پاراسل سواری را تجربه کنید و درحالیکه در هوا به پرواز درآمده‌اید روی دریا کشیده شوید، می‌توانید فلای برد سوار شوید و روی آب با آب به آسمان بروید. در سفرتان به این جزیره تا جاییکه بودجه‌ی دراختیارتان اجازه می‌دهد تلاش کنید تفریحات آبی را انجام بدهید. چرا که ماجراجویانه تر از این تفریحات در پوکت نمی‌توانید بیابید.

 

۷ سوغاتی معروف که در پوکت می‌توانید بخرید

سفر به پوکت

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 27 خرداد 1400)

نظرات کاربران