تخفیف‌های مراکز خرید استانبول در ژانویه ۲۰۲۰

جاذبه‌های گردشگری استانبول
تخفیف‌های مراکز خرید استانبول در ژانویه ۲۰۲۰

استانبول پر است از بازارها و مراکز خرید متنوع که هر کدامشان ممکن است در دوره‌های مختلف حراج‌هایی را برگزار کنند. اما حراج‌های اصلی در چند نوبت انجام می‌گیرد که مهم‌ترین آن‌ها فستیوال خرید استانبول است. فستیوالی که عموما در ماه ژوئن برگزار شده و حدود یک ماه به طول می‌انجامد. اما دومین برنامه‌ی خرید مهم در استانبول، ژانویه هر سال است که بسیاری از مراکز خرید تخفیف‌های ویژه‌ای را به مناسبت سال نوی میلادی برپا می‌کنند.

 

تخفیف‌های ژانویه در استانبول چه موقعی آغاز می‌شود؟

اگر از مردم استانبول بپرسید، همیشه جوابشان به شما این است: در استانبول فروشگاه‌ها همیشه تخفیف می‌دهند! اما اگر دنبال تخفیف درست حسابی در ژانویه هستید، بهتر از از روز اول ژانویه به سراغ مراکز خرید بروید. چون ترک‌ها خیلی کریسمس را جدی نمی‌گیرند، به همین خاطر سال نوی میلادی است که برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد. در این ایام حتی سایت‌های فروش نیز، تخفیف‌های ویژه‌ای برای محصولات خود راارئه می‌کنند.

 

  آغاز فصل حراج در استانبول 

 استانبول

 

چه میزان تخفیف برای محصولات در نظر گرفته می‌شود؟

تخفیف‌ها در این ایام بسیار متنوع است، اما می‌توان انتظار داشت که در مراکز خرید شما با تخفیف‌هایی بین ۲۰ تا ۵۰ درصد مواجه باشید. البته شاید این میزان با زمان فستیوال خرید استانبول که بین ۵۰ تا ۷۰ یا حتی بیشتر است قابل مقایسه نباشد، اما در هر صورت مبلغ بسیار خوبی است که در نهایت برای آن‌هایی که می‌خواهند از برندهای معتبر خرید کنند، صرفه جویی خوبی محسوب می‌شود.

 

 استانبول

 

کجای استانبول می‌توان بهترین تخفیف‌ها را پیدا کرد؟

یکی از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید این است که این تخفیف‌ها شامل مراکز خرید استانبول می‌شود و خیلی نمی‌توان انتظار داشت که در میادین یا بازارها تخفیف‌های خوبی پیدا کرد. دلیلش هم این است که عموما برندهای معتبر غربی در این ایام تخفیف ارائه می‌کنند و این برندها در اوتلت‌های معروف استانبول یا مراکز خرید پیدا می‌شوند. خود مراکز خرید هم با توجه به دکور و برنامه‌هایی که در اوایل ژانویه برای گردشگران ترتیب می‌دهند، عملا به شکل گیری خورده جشنواره‌های خرید کمک می‌کنند و فروشگاه‌ها نیز به همین منوال تخفیف‌های مختلفی برای اجناس خود ارائه می‌کنند.

 

 استانبول

 

چه اجناسی خریداری کنیم؟

بیشترین تخفیف‌هایی که می‌توانید انتظارش را داشته باشید در پوشاک پیدا می‌شود. بر خلاف فستیوال خرید استانبول که شامل همه چیز می‌شود، این جا بیشتر اجناس سال قبل با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رسند تا برندهای مهم پوشاک، انبارها و فروشگاه‌های خود را برای مجموعه‌های سال جدید خود آماده کنند. از طرفی همیشه خرید اجناس مرتبط به کریسمس و سال نو دارای جذابیت خاص خود است و شما تقریبا همه جا می‌توانی این گونه اجناس مثل عروسک‌ها یا مجسمه‌های کریسمسی را خریداری کنید.

 

 خرید از برندهای محبوب لباس ترک در استانبول

 استانبول

 

بهترین مراکز خریدی که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید

بعضی از مراکز خرید در جشنواره‌های خرید بسیار فعال هستند. در زیر بعضی از آن‌ها که در این زمینه بهترین هستند را به شما معرفی می‌کنیم تا در زمان مختصری که در سفر با تور استانبول دارید، یک راست به سراغ همین‌ها بروید:

  • İstinyePark: ایستینیه پارک استانبول یکی از جذاب‌ترین‌ها و مدرن‌ترین مراکز خرید استانبول است که بیش از ۱۴۷ فروشگاه تنها برای لباس دارد که همگی از بهترین برنده هستند. شما در این مرکز جدا از خرید و دیدن یک دکور زیبای کریسمسی، می‌توانید از مجموعه بزرگ سینمایی نیز لذت ببرید.
  • Palladium: پالادیوم حدود ۱۰ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و جزو مراکز خرید بزرگ این شهر به حساب می‌آید. زارا، لاکوست، مانگو و بسیاری از برندهای مختلف در این مکان وجود دارند که با تخفیف‌های ژانویه، برای خرید مناسب به نظر می‌رسند.

 بهترین فروشگاه‌ها برای خرید جدیدترین لباس‌های مد روز برای آقایان در استانبول

استانبول

 

  • Zorlu Center: مرکز خرید زورلو این مکان که معماری‌اش یک شاهکار شهری به حساب می‌آید، تقریبا در تمام طول سال، انتخابی عالی برای خرید به حساب می‌آِید. اما ایام کریسمس و سال نوی میلادی، همه چیز بهتر از قبل شده و با تخفیف‌های خوب و برنامه‌های متنوع تفریحی، آن را به انتخابی عالی برای این ایام بدل می‌کند.

 

استانبول

 

  • Akasya: آکاسیا با داشتن ۲۷۰ فروشگاه مختلف، یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ استانبول است. این مکان تقریبا در تمامی جشنواره‌های خرید و برنامه‌های دیگر شرکت می‌کند، به همین خاطر برای سفر به استانبول در ژانویه ۲۰۲۰، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این مکان بزرگو جذاب بزنید.
۳۰ آذر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 31 تیر 1400)

نظرات کاربران