با کلاس‌ترین خیابان‌های استانبول کجا هستند؟

جاذبه‌های گردشگری استانبول
با کلاس‌ترین خیابان‌های استانبول کجا هستند؟

بی‌شک هر کسی دوست دارد در سفر خود به هر شهر یا کشوری از بهترین منطقه‌های آن دیدن کنند. امروزه تور استانبول جز پرفروش‌ترین تورها در آژانس‌های مسافرتی می‌باشد. به همین دلیل در این مقاله به سوال با کلاس‌ترین خیابان‌های استانبول کجا هستند؟ پاسخ داده شده است. این خیابان‌ها حس و حال لاکچری دارند. اغلب آدم‌های معروف و هنرمندان در این خیابان‌ها زندگی می‌کنند. پس بعید نیس با گشت و گذار در این محله‌ها با اشخاص معروف ترکیه روبرو شوید و شانس سلفی گرفتن با آن‌ها را داشته باشید.

 

لیستی از با کلاس‌ترین خیابان‌های استانبول


۱- ببک (Bebek)

از جمله با کلاس‌ترین خیابان‌های استانبول که با داشتن منظره زیبا و آب و هوای خوش در بین ثروتمندان طرفدار پیدا کرده است محله ببک است. این منطقه در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است. این محله در کنار تنگه بسفر قرار دارد. از این رو کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در کنار دریا وجود دارند. نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه در ببک لذت خاص خودش را دارد که به گردشگران توصیه می‌کنیم.

 

Bebek

 

۲- نیشان تاشی (Nisantasi)

یکی دیگر از با کلاس‌ترین خیابان‌های استانبول نیشان تاشی می‌باشد. این منطقه جز گران‌ترین خیابان‌هایی است که می‌توان در استانبول پیدا کرد. خود این منطقه از خیابان‌های لوکس دیگری تشکیل شده است. از جمله این خیابان‌ها عبارتند از: تشویکیه، عبدی ایپکچی و ... . رستوران‌ها و کافه‌هایی که در این خیابان وجود دارند بسیار لوکس و مجلل هستند. اگر شما نیز جز افرادی هستید که به مکان‌های مدرن و باکلاس علاقه دارید در سفر با تور استانبول دیدن نیشان تاشی را از دست ندهید. در این خیابان ویترین‌هایی از مارک‌های بسیار معروف و لاکچری دنیا دیده می‌شوند. این خیابان در بخش اروپایی استانبول قرار دارد.

 

معرفی ۶ رستوران معروف در کاراکوی استانبول

 Nisan tasi

 

۳- عبدی ایپکچی (Abdi Ipekci)

همان‌طور که گفته شد این خیابان یکی از خیابان‌های نیشان تاشی به حساب می‌آید. بسیاری از هنرمندان این منطقه را برای زندگی خود انتخاب می‌کنند. هنر شهرسازی و معماری در خیابان عبدی ایپکچی بسیار خاص و زیبا است. ساختمان‌های شیک و باکلاس آن یکی از اصلی‌ترین دلایل گرانی و معروفی این خیابان است. گردشگرانی که عاشق مد و برندهای گران هستند نباید گشت زدن در این قسمت را از دست بدهند. توصیه می‌کنیم اگر هم قصد خرید ندارید حتما برای قدم زدن و دیدن بوتیک‌های مختلف در سفر با تور استانبول حتما به این خیابان بروید.

 

 Ebdi ipekci

 

۴- باکرکوی (Bakirkoy)

یکی دیگر از خیابان‌هایی که در استانبول قرار دارند و می‌توان آن را در لیست با کلاس‌ترین خیابان‌های استانبول قرار داد باکرکوی می‌باشد. ساکنان این خیابان در دسته افراد ثروتمند و مرفه قرار دارند. باکرکوی در نزدیکی دریای مرمره واقع شده است. به همین دلیل رستوران‌های بسیار شیک و باکلاس دریایی دارد که می‌توانید از آن‌ها غذاهای لذیذ آن لذت ببرید. همچنین مراکز خرید بسیار شیکی که برندهای معروفی دارد در آن دیده می‌شود.

 

 فستیوال خرید در شهر توریستی استانبول

Bakirkoy 

 

۵- استقلال (Istiklal)


خیابان ایستیکلال (استقلال) مکان مناسبی برای کسانی است که دوست دارند اجناس گران و لاکچری تهیه کنند. بیشترین چیزی که در این مکان به چشم می‌خورد وجود بوتیک‌های شیک با اجناس لوکس و گران قیمت است. یکی از قدیمی‌ترین قطارهای جهان در این خیابان وجود دارد. یعنی گردشگران می‌توانند علاوه بر داشتن یک خرید نفسگیر از جاذبه تاریخی استانبول نیز دیدن کنند. سفر به استانبول بدون قدم زدن در خیابان‌های ایستیکلال بی‌معنی خواهد بود.

 

 در خیابان استقلال این خوشمزه جات‬‎ را نوش جان کنید

 Istiklal

 

۶- بغداد (Bagdad)

در لیست با کلاس‌ترین خیابان‌های استانبول بغداد سهم بسیار بزرگی دارد. مثل هر خیابان لوکسی در خیابان بغداد نیز فروشگاه‌ها و بوتیک‌های لوکس با اجناس گران دیده می‌شود. بغداد در بالا شهر قسمت آسیایی استانبول قرار دارد. اگر در قسمت اروپایی استانبول ساکن شدید می‌توانیم بگوییم که ارزش دارد که سوار بر کشتی شوید و از این خیابان لوکس دیدن کنید. خیابان بغداد در کل ۲۴ ساعت شبانه روز شلوغ است. به طوری که می‌توان گفت حتی شب‌های پرشور و زنده‌ای دارد.

 

 رفت و آمد بین دو قسمت آسیایی و اروپایی استانبول

 Bagdad

 

۷- اتیلر (Etiler)

خیابان اتیلر در بین جوانان و کسانی که علاقه به تفریحات شبانه دارند بسیار پر طرفدار است. تمامی شهرها جایی برای تفریح و دور دور جوانان دارد. به اصطلاح می‌توانیم بگوییم که اتیلر یکی از خیابان‌هایی است که جوانان آن را برای دور دور انتخاب می کنند. اتیلر بافتی لوکس دارد و در لیست با کلاس‌ترین خیابان‌های استانبول جای گرفته است. اکثر افراد سرشناس و ثروتمند ترکیه در اتیلر زندگی می‌کنند. قطعا در حین قدم زدن در خیابان اتیلر شاهد کافه‌ها و رستوران‌های شیک و خانه‌های باکلاسی خواهید بود. همچنین مثل هر خیابانی در محله ثروتمندان مغازه‌های گرانبها و برند به چشمتان خواهد خورد.

 

Etiler

۱۷ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران