۷ هاستل شیک و ارزان قیمت در استانبول برای آنهایی که به دنبال یک سفر کم هزینه هستند

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۷ هاستل شیک و ارزان قیمت در استانبول برای آنهایی که به دنبال یک سفر کم هزینه هستند

استانبول یکی از اصلی‌ترین مقصدهای گردشگری برای کسانی است که می‌خواهند یک سفر کم هزینه و مقرون به صرفه داشته باشند. شهری که در دو قاره‌ی جهان واقع شده است و زیبایی‌هایش تمام نشدنی و رویایی هستند. شهری عالی برای شکم‌گردان، برای تاریخ نوردان، برای هنرمندان، برای نویسندگان و روشنفکران و برای جوان پرشور و هیجان. شهری که انواع تفریحات را می‌توان در آن تجربه کرد و خوش گذراند. در سفرتان  با تور استانبول به این شهر اگر به دنبال هاستل‌های شیک و ارزان قیمت هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۷ هاستل مقرون به صرفه و معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Hush hostel lounge


در یک فضای محلی، در جاییکه در و دیوار محله‌اش پر از هنرهای خیابانی و نقاشی است، هاستلی واقع شده است تمیز و شیک. هاستلی که بدون شک یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های گردشگران اروپایی است. هاستلی که در فضای کوچک اما دنج اتاق‌هایش می‌شود اوقات خوب و پر آرامشی را در استانبول سپری کرد. هاستلی که بعضی اتاق‌هایش امکان تماشای محله‌های آسیایی این شهر را برای مسافرانشان به ارمغان می‌آورند. به شما توصیه می‌کنیم پیش از سفرتان به استانبول اگر قصد اقامت در این هاستل را داشتید حتما یکی از اتاق‌های آن را رزرو کنید. چرا که به دلیل محبوبیت و امکانات عالی ممکن است به استانبول بروید و بعد متوجه شوید اتاق‌های این هاستل همگی پر هستند.

 

 ۹ هتل لاکچری استانبول برای استراحت و گذراندن روزهای خاطره‌انگیز 

 

 

Hush hostel lounge

 

 

نشانی: راسیم پاشا، اسکله ۴۶

 


۲- Bunk


یک هاستل با کیفیت و پر امکانات. امکانات جذاب و مناسب از جمله رستوران و کافه و فضایی برای دورهمی و تماشای شهر. هاستلی که هم اتاق‌های جمعی دارد و هم اتاق‌های فردی و خصوصی. هاستلی که گردشگران مختلف از سراسر دنیا را به خودش می‌کشاند و میان آنها پیوندی عمیق ایجاد می‌کند. هاستلی که در شب‌های آخر هفته بندی جوان از شهر استانبول را دعوت می‌کند تا در فضای عمومی آن انواع موسیقی‌ها را بنوازند و لحظاتی شاد برای مسافران ایجاد کنند.

 

 

 Bunk

 


نشانی: اینونو محالسی، پاپا رونکالی ۳۴

 


۳- Stay inn taksim


یک هاستل عالی که بیشتر به هتل می‌ماند تا یک هاستل. هاستلی که در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد و دسترسی فوق‌العاده‌ای به اماکن دیدنی شهر به مسافرانش می‌دهد. هاستلی که مهمانانش را با بهترین امکانات شگفت‌زده می‌کند. اگر در سفرتان قصد یک اقامت بدون دغدغه را دارید و اندکی می‌توانید بیشتر از مقدار معمول کم‌هزینه‌ها برای مکان اقامتتان هزینه کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما این هاستل را انتخاب کنید.

 

  هتل لاکچری Pera Palace، اقامتی لوکس در قلب استانبول 

 

 

Stay inn taksim

 

 

نشانی: کامر هاتون محالسی، بالیک سوکاک ۷

 


۴- Portus house


یک هاستل عالی در محله کاراکوی استانبول. از آنها که فضاهای کافی و مناسب دارد و همه چیز در یک تنگی و کوچکی شکل نمی‌گیرد. از آنها که آشپزخانه‌اش سبب شکل‌گیری دوستی‌های مختلف میان گردشگران می‌شود. از آنها که کوله‌گردان مشهور سراسر جهان را به خودش می‌کشاند و برای آنها از استانبول خاطره‌هایی خوش و فراموش ناشدنی می‌سازد. از آنها که با طراحی و دکور آبی سفیدش برای مهمانانش اوقاتی پر آرامش می‌سازد.

 

 

 Portus house

 


نشانی: کمانکس کارا مصطفی پاشا، مومحانه ۳۱ کاداسی

 


۵- Mansion by cheers hostel


یک هاستل جذاب و فوق‌العاده در نزدیکی ایاصوفیه و مسجد کبود. هاستلی که از بالکن آن می‌توان زیباترین بناهای موجود در استانبول را دید و لذت برد. هاستلی که صبحانه‌ی رایگان به مسافرانش ارائه می‌دهد و با فضاهای صمیمی‌اش دوستی و رفاقت میان مسافرانش به وجود می‌آورد. هاستلی که از امکانات ویژه‌ی ان ترانسفر رایگان مسافران به فرودگاه استانبول است. در سفرتان به این شهر اگر قصد دارید در نزدیکی مکان‌های دیدنی و گردشگری این شهر اقامت کنید به شما توصیه می‌کنیم این هاستل را انتخاب کنید.

 

  هتل شانگری لا بسفروس؛ تجربه یک سفر لوکس و رویایی 

 

 

Mansion by cheers hostel

 

 

نشانی: سلطان احمد محالسی، آحیرکاپی ۲۵ کاداسی

 


۶- Hostel bahane


یک هاستل جمع و جور و کوچک اما باصفا. هاستلی که در منطقه‌ی آسیایی این شهر واقع شده است و شب‌های پرشوری را از دورهمی‌ها و با هم بودن‌ها برای مسافرانش می‌سازد. هاستلی که اتاق‌های راحت و آرامش‌بخش برای مسافرانش تدارک دیده است. هاستلی ارزان قیمت برای آنهایی که می‌خواهند با کمترین هزینه در استانبول اقامت کنند.

 

 

 Hostel bahane

 


نشانی: کافه راگا محالسی، کادیف سوکاک ۵/۲۷

 


۷- Juliet rooms & kitchen


در یک خانه‌ی بازسازی شده در شهر استانبول، هاستلی واقع شده است که یکی از شیک‌ترین و بهترین هاستل‌های این شهر به حساب می‌آید. جاییکه امکانات فوق‌العاده‌ای از جمله حمام ترکی، وان، رستوران و ترانسفر رایگان به فرودگاه دارد. هاستلی که هم برای آنها که در یک سفر کاری و تجارتی به استانبول آمده‌اند مناسب است و هم برای آنهایی که برای یک سفر تفریحی این شهر را انتخاب کرده‌اند. هاستلی که بیشتر به یک هتل شبیه است و به خاطر امکانات ویژه‌اش در میان گردشگران به شهرت رسیده است.

 

 

 Juliet rooms & kitchen

 


نشانی: کافه راگا محالسی، سیفا سوکاک ۳۱

۰۶ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران