بهترین شهرهای تایلند برای سفری خانوادگی

جاذبه‌های گردشگری تایلند
بهترین شهرهای تایلند برای سفری خانوادگی

باور اشتباهی در مورد تایلند وجود دارد که باعث می‌شود بسیاری از خانواده‌ها، این کشور را برای سفرهای خود انتخاب نکنند. در صورتی که تایلند کشوری زیبا و در بسیاری از مناطق برای کودکان و نوجوانان عالی است و خانواده‌ها می‌توانند سفری بی‌نظیر با تور تایلند را تجربه کنند.‌ البته قبل از این که عازم این سفر شوید، حتما باید بدانید کدام نقاط تایلند برای سفر خانوادگی مناسب‌تر هستند و ما هم در این نوشته قصد داریم این نقاط را به شما معرفی کنیم.

 

بانکوک، شهری که همه عاشقش می‌شوند

بانکوک از آن دست شهرهایی است که همه را عاشق خودش می‌کند. بزرگ‌ترها عاشق نقاط تاریخی، مراکز خرید و بازارهای متعدد آن خواهند شد و کوچک‌ترها نیز تا دلتان بخواهد جاهای متفاوتی برای تفریح دارند. جاهایی همچون Dream World ، سافاری ورلد بانکوک ، کیدزانیا و چندین و چند پارک بازی که در مراکز خرید بانکوک گنجانده شده است. این شهر حتی یک پارک یخی یا چندین سینمای مخصوص کودکان و نوجوانان را نیز در خود دارد. همچنین شما می‌توانید در سفر با تور بانکوک، همراه فرزندانتان به سراغ تفریحات جمعی رفته و از موزه‌های مختلف و سواری بر روی قایق‌های تفریحی لذت ببرید.

 

معرفی انواع غذاهای خیابانی تایلند

 

پوکت، جزیره‌ای بزرگ برای تعطیلات خانوادگی

جزایر زیادی در تایلند هستند که می‌توانید برنامه‌ی سفر خانوادگی خود را به مقصد آن‌ها ترتیب دهید، اما سفر با تور پوکت حتما باید اولین انتخاب شما باشد. این مقصد ساحلی بسیار زیبا با داشتن سواحل عالی و امکانات مختلف برای بازی کودکان و نوجوانان در آب، جایی فوق‌العاده برای سفر است. همچنین نباید فراموش کرد که این جزیره برای انجام فعالیت‌هایی همچون کارتینگ، بانانا سواری، قایق سواری و ... نیز عالی بود و باغ پرندگان و آکواریومی بزرگ و دیدنی در خود دارد. البته دیدنی‌های پوکت بیش از این‌هاست و موزه‌های تفریحی و نقاط گردشگر پسند زیادی در خود دارد که ارزش سفر خانوادگی به پوکت را بیش از پیش می‌کند.

 

 

 کرابی، برای خانواده‌های اهل طبیعت

جزیره کرابی هم سواحل دیدنی زیادی دارد که همه‌ی اهل خانواده را مجذوب خودش خواهد کرد، اما اگر از آن دست خانواده‌هایی هستید که دوست دارید به میان طبیعت رفته و از حیات وحش و جنگل گردی لذت ببرید، سفر با تور کرابی می‌تواند برایتان عالی باشد. این جزیره در خود چند پارک ملی جذاب داشته و آکواریومی دیدنی نیز دارد که می‌توانید به آن‌ها نیز سر بزنید. اما جدا از آبشارها و جنگل‌ها و سواحل، در اطراف کرابی چندین جزیره‌ی زیبا نیز وجود دارد که می‌توانید با قایق‌هایی که مهیا شده است، به دیدن آن‌ها نیز بروید و گردش‌های یک روزه برای خود و خانواده‌تان برنامه‌ریزی کنید.

 

عالی‌ترین هتل‌های مدرن برای مسافران تور تایلند

 

چیانگ مای، سفر جمعی به شمال تایلند

این شهر که در شمال تایلند واقع شده است، کم‌تر در نظر گردشگران ایرانی می‌آید، با این حال نمی‌توان زیبایی‌های آن را به هیچ وجه نادیده گرفت. جایی که از بسیاری جهات، جایی عالی برای سفر خانوادگی به حساب می‌آید و شما می‌توانید همراه فعالیت‌های مختلف شهری و رفتن به مراکز خرید و پارک‌های تفریحی، از جنگل‌ها، آبشارهای متعدد و بسیاری دیدنی‌های طبیعی دیگر در اطراف آن نیز لذت ببرید.

 

سفری ۴ روزه به کرابی ؛ جزیره زیبایی‌های پنهان و ماجراجویی‌های جذاب

 

ترات، جزیره گردی خانوادگی

ترات مجموعه جزایری است که در کنار خلیج تایلند و در نزدیکی مرز کامبوج واقع شده است. مکانی عالی و بکر برای خانواده‌هایی که به دنبال یک سفر متفاوت به جایی دیدنی هستند و می‌خواهند در سواحل زیبا با ماسه‌های سفید و البته بسیاری خلوت‌تر از جزایر معروف تایلند به تفریح بپردازند. ترات مراکز مختلف نگهداری و بازپروری حیوانات دارد و همچنین مزارع مختلفی در آن در نظر گرفته شده که همگی آن‌ها فرصت‌هایی بسیار خوب برای گردش‌های خانوادگی به حساب می‌آیند که اگر بخواهید از اقامتگاه‌های لوکس ساحلی خارج شوید، عالی به نظر می‌رسند.

 

هفت شهر محبوب گردشگران تور تایلند

 

پراچواپ خیری خان، یک سفر متفاوت خانواگی به تایلند

پراچواپ خیری خان نیز از آن جاهایی است که کم‌تر اسمش را بین مقاصد محبوب تایلند می‌بینید، اما این شهر مشهورترین شهر ساحلی هواهین بانکوک به حساب می‌آید. جایی فوق‌العاده برای یک سفر خانوادگی که به واسطه‌ی فرصت‌های مختلف برای گردش در اختیارتان می‌گذارد. از گردش‌های قایق سواری در پارک ملی گرفته تا غار گردی، سافاری فیل‌ها و حتی گشت و گذار در جنگل‌هایی که مسیرهای ساده‌ای دارند و در آن‌ها می‌توانید انواع میمون‌ها را مشاهده کنید.

 

۰۶ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران