هتل مجلل و ۷ ستاره کاخ طلایی امارات

جاذبه‌های گردشگری دبی
هتل مجلل و ۷ ستاره کاخ طلایی امارات

سفر با تور دبی، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به شهرهای دیگر امارات همچون شارجه یا ابوظبی نیز سر بزنید. شهرهایی همچون ابوظبی، دیدنی‌های بسیاری در خود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موزه‌ی لوور ابوظبی و پارک موضوعی آن اشاره کرد. اما امروز ما فارغ از مراکز خرید و تفریحی، می‌خواهیم کاخی ۳ میلیارد دلاری را به شما معرفی کنیم که بیش از ۳ میلیارد دلار برای ساختش هزینه شده است. کاخی که اگر چه برای اقامت در آن باید هزینه‌ای بسیار سنگین پرداخت کنید، اما بازدید از محیط آن رایگان است.

 

کاخ امارات، هتل ۷ ستاره

کاخ امارات در ابوظبی، دومین هتل ۷ ستاره‌ی جهان است و اگر به دنبال اولین می‌گردید، خیلی نباید از ابوظبی دور شوید، برج‌العرب در دبی، دیگر هتل ۷ ستاره‌ی جهان است. این هتل در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و بیش از ۲ هزار کارمند از ۵۰ کشور مختلف در خود دارد. اگر تعداد اتاق‌ها و دیگر بخش‌های هتل را در نظر بگیرید، یعنی برای هر مسافری که به کاخ امارات می‌آید، ۳ کارمند حاضر خواهد بود. شگفتی‌های این کاخ لوکس اماراتی به این جا ختم نمی‌شود و پیشنهاد می‌کنیم ابتدا نوشته‌ی ما در آن را خوانده و سپس در سفر خود به دبی، وقتی بگذارید و برای دیدن این مکان حیرت انگیز به ابوظبی هم سری بزنید.

 

 هتل لوکس مینا السلام جمیرا دبی 

 کاخ امارات

 

ویژگی‌های کاخ امارات

این کاخ با شکوه، زمینی به مساحت هزار هکتار و یک ساحل اختصاصی بزرگ و دیدنی دارد. بنای کم‌نظیر کاخ امارات در حیاطی فوق‌العاده بنا شده که مملو از فضای سبز و درخت‌های نخل است. از ویژگی‌های جالب طراحی هنری این کاخ، می‌توان به استفاده از المان‌های عربی به جای طراحی غربی در آن اشاره کرد، اما وقتی پای امکانات و تجهیزات رفاهی در میان باشد، هیچ چیزی در این هتل لوکس ۷ ستاره کم گذاشته نشده است.

نکات ریز زیادی در طراحی کاخ امارات است که در بازدید از بیرون این هتل نیز کاملا به آن پی خواهید برد. معماری اسلامی در کنار استفاده از شیوه‌های نو در ساخت، ترکیبی شگفت انگیز را پدید آورده است. هیچ چیز در ساخت این هتل کم گذاشته نشده و هر آن چه که باید و حتی نباید، در ساخت آن به کار گرفته شده است.

 

 تجربه ۷ تفریح لاکچری در سفر به دبی 

کاخ امارات

 

حیرت‌انگیزترین بخش طراحی داخلی این هتل است که با طلا و سنگ مرمر کار شده و تجمل در آن بیداد می‌کند. برای مثال می‌توان از رستوران‌های کاخ امارات گفت که مجموعا به ۲۰ محل می‌رسد یا دو استخر بسیار بزرگ و تفرجگاه ساحلی که می‌توانید تمام روز خود را در آن بگذرانید. حتی دو باند فرود هلیکوپتر نیز در این محل تعبیه شده و اگر علاقه به پرواز داشته باشید، می‌توانید با پرداخت مبلغی هنگفت، پرواز با هلیکوپتر بر فراز ابوظبی را نیز تجربه نمایید.

 

هزینه‌ی اقامت در این هتل چه قدر خواهد بود؟

جدا از ۹۲ سوییتی که در کاخ امارات در نظر گرفته شده، این هتل عظیم ۳۰۲ اتاق نیز دارد. سوییت‌ها به چهار دسته تقسیم می‌شوند که ۲۰ سوییت ۲۲۰ متری، ۲۰ سوییت دولوکس ۱۶۵ متر، چهار سوییت رویال ۱۱۰ متری و ۱۶ سوییت سه خوابه ۶۵۰ متری هستند. اتاق‌های نیز همچین تنوعی دارد و چند اقامتگاه خاص نیز برای مسافرانی که قصد هزینه‌ای بیش از حد دارند نیز وجود دارد. برای اقامت در این هتل، حداقل حدود ۱۵ هزار دلار به ازای یک شب باید پرداخت کنید و مسلما هر چه سوییت یا اتاق بهتری بگیرید، این قیمت به صورت تصاعدی بالاتر خواهد رفت.

 

 ۱۰ رستوران غذاهای ایرانی در دبی (قسمت اول) 

 کاخ امارات

 

نکات عجیبی که در مورد کاخ امارات باید بدانید

این کاخ اعداد و ارقامی ارائه می‌کند که تصور آن نیز عجیب است. برای مثال، مجموعا ۱۰۲ آسانسور در این هتل تعبیه شده و ۱۰۰۲ لوستر در آن وجود دارد. سالن‌ کنسرت‌ها و نمایش‌های آن نیز ۱۵ هزار نفره هستند و مساحت آن نیز همانطور که گفتیم، بسیار بزرگ‌تر از بسیاری هتل‌های بزرگ جهان است.

 

 هتل‌های ارزان دبی به انتخاب کاربران تریپ‌ ادوایزر

 کاخ امارات

 

ترکیبی از هتل و یک جاذبه‌ی گردشگری

کاخ امارات تنها یک هتل نست، بلکه یک جاذبه‌ی گردشگری برای ابوظبی و شهرهای اطرافش همچون دبی محسوب می‌شود. بسیاری حتی به فکر اقامت در این هتل هم نیستند و یا از حیاط آن بازدید می‌کنند یا در رستوران‌های متعدد آن (که می‌توان بدون اقامت نیز در آن‌ها به خوردن غذا مشغول شد) غذاهایی با روکش طلا سفارش دهند. هر چه که باشد، کم‌تری هتلی در جهان ایست که اینقدر طلا در ساخت آن صرف شده باشد!

۳۰ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران