سفر دریایی هیجان‌انگیز از بندرعباس به قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
سفر دریایی هیجان‌انگیز از بندرعباس به قشم

قشم یکی از بزرگترین و زیباترین جزیره‎های ایران است که نه تنها مسافران داخلی بلکه سالانه از بی‌شمار مسافر خارجی نیز میزبانی می‌کند. جزیره‌ای که در پناه آب آرامش می‌توانید به آرامش برسید و در زیر سقف آسمان پرستاره‌اش به آرزوهایتان. جزیره‌ای که بهترین و جذاب‌ترین هتل‌های ایران را در خود دارد و با غذاهای دریایی جنوبی لذیذ از مهمانانش پذیرایی می‌کند. جزیره‌ای که با سفر به آن می‌توانید تفریحات آبی هیجان‌انگیز را انجام بدهید و خاطره‌های فراموش ناشدنی برای خودتان بسازید. جزیره‌ای که هم می‌شود مجردی به آن سفر کرد و تفریح و هم خانوادگی. در سفرتان با تور قشم به جنوب ایران اگر به دنبال یک ماجراجویی هستید همراه ما باشید همراه ما باشید تا شما را در سفر دریایی از بندر عباس به قشم راهنمایی کنیم.


بندر عباس و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر جنوب ایران

اگر به جنوب ایران سفر نکرده‌اید و حالا سفر به قشم بهانه‌ای شده است به جنوب ایران بروید به شما توصیه می‌کنیم ابتدا به بندرعباس بروید و بعد بندرعباس را به مقصد قشم ترک کنید. اگرچه از طریق پرواز مستقیم از شهری مانند تهران به راحتی می‌توانید به قشم بروید اما توصیه ما به شما این است که قشم را بدون دیدن بندرعباس بازدید نکنید و جدای از این موضوع بدانید که سفر از بندرعباس به قشم یک سفر دریایی هیجان‌انگیز است. حمام گله‌داری، چشمه آبگرم گنو، معبد هندوها، عمارت کلاه‌فرنگی، سواحل خلیج فارس و برکه‌های باران، کوچه‌پس‌کوچه‌ها و همینطور بازارهای محلی بندر عباس همگی جزو مکان‌های شگفت‌انگیز ایران هستند که شما را آماده بازدید از یک جزیره رویایی به نام قشم می‌کنند.

 

اطلاعاتی که بهتر است قبل از سفر به جزیره قشم بدانید

حمام گله‌داری بندر عباس


راه‌هایی که به واسطه آن می‌توانید به بندرعباس بروید

برای رسیدن به بندرعباس از شهری مانند تهران راه‌های متنوعی پیش رو دارید. راهی که اولین آن پرواز مستقیم است. همه روزه از ساعت۵:۳۰ صبح تا ۱۹:۳۰ شب چندین پرواز فرودگاه تهران را به مقصد بندرعباس ترک می‌کنند. مسافت میان تهران تا بندرعباس ۱۰۵۲ کیلومتر است که هواپیماها این مسیر را در زمانی به اندازه یک ساعت و نیم طی می‌کنند. لازم است بدانید فرودگاه بندرعباس در نزدیکی مرکزشهر قرار دارد و از فرودگاه این شهر به راحتی می‌توانید خودتان را به مرکز شهر برسانید.
دومین راهی که به واسطه آن می‌توانید خودتان را از تهران به بندرعباس برسانید طی مسیر میان این دو شهر از طریق راه‌آهن و قطار است. رفتن به بندرعباس به واسطه قطار یک سفر نسبتا کم هزینه‌ و خاطره‌انگیز است که می‌توانید از آن یک خاطره فراموش نشدنی همراه خود کنید. مخصوصا اگر این سفر یک سفر خانوادگی باشد.

 

معرفی ۴ هتل لوکس در جزیره قشم

فرودگاه بند عباس


سومین راه رسیدن به بندرعباس از شهرهای مختلف ایران، سفر به این شهر به واسطه ماشین شخصی و یا اتوبوس‌های مسافربری است که هرساله سفرهای زیادی به این شیوه انجام می‌شود.


سفر دریایی از بندرعباس به قشم

یک سفر عالی و بی‌نظیر، یک سفر ماجراجویانه، یک سفر هیجان‌انگیز که از بندرعباس به سوی قشم می‌توانید انجام بدهید، سفر دریایی از شش بندر مختلف این شهر است. بندرهایی که یا شما را به سوی کیش رهنمون می‌شوند و یا قشم. اگر به سوی کیش بروید می‌توانید جدای از دیدن قشم یک جزیره دیگر در جنوب ایران را نیز بازدید کنید. شش بندر مختلف بندر عباس که با لنج، کشتی و قایق می‌توانید به واسطه آنها به قشم بروید به شرح زیر هستند:

  1.  بندر پل به بندر لافت قشم
  2.  بندر شهید باهنر به قشم
  3.  بندر شهید حقانی به قشم
  4.  بندر لنگه به جزیره کیش
  5.  بندر چارک به جزیره کیش
  6.  بندر آفتاب به جزیره کیش

 

راهنمای سفر به قشم، بزرگترین جزیره خلیج فارس

بندرعباس


در تمام این اسکله‌ها، قایق‌ها، کرجی‌ها و لنج‌های تندرو از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب به سمت قشم و برعکس حرکت دارند و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در اسکله‌های چارک، آفتاب و پل می‌توانید به همراه لنج خودروهای خود را نیز به قشم ببرید.


نکات مهمی که به هنگام سفر دریایی از بندرعباس به قشم باید رعایت کنید

  1.  در سفر دریایی‌تان از بندرعباس به قشم حتما باید به شما جلیقه نجات داده شود و شما نیز حتما باید این جلیقه را بپوشید.
  2.  در کرجی‌ها و قایق‌ها حتما از نشستن در مکان‌هایی که ناخدا و ملوان‌ها مجاز نمی‌دانند پرهیز کنید. این سفر به اندازه کافی در خود ماجراجویی دارد بنابراین تلاش نکنید با رعایت نکردن موارد ایمنی هیجان برای خود و دردسر برای دیگران بیافرینید. 
  3. در صورت نامساعد بودن شرایط جوی حتی اگر برای کرجی‌ها و قایق‌ها بلیت خریده باشید، سفر شما لغو می‌شود. بنابراین در صورت بروز چنین وضعیتی از خشم و ناراحتی دوری کنید و صبر پیشه سازید تا شرایط جوی مناسب سفر دریایی شود.
۲۹ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران