قدم زدن بر روی پل طلایی ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
قدم زدن بر روی پل طلایی ویتنام

ویتنام یکی از زیباترین نقاط جهان است که باید به طبیعت بکر آن قدم گذاشت و بهشت روی زمین را تجربه کرد. کشوری که سال‌ها در آتش جنگ سوخته اما دوباره سبز شده. کشوری از گونه‌ی سرسبزی‌های شرق آسیایی. کشوری که هر شهرش یک جاذبه‌ی گردشگری به حساب می‌آید و امکانات مناسب برای اقامت را در خود دارد. کشوری که در رستوران‌های محلی‌اش متفاوت‌ترین غذاهای عمرتان را می‌توانید نوش جان کنید. کشوری که نه تنها به صورت گروهی و دوستانه بلکه به صورت انفرادی نیز می‌توانید به آن سفر کنید و خاطره‌های فراموش ناشدنی بسازید. در سفرتان با تور ویتنام اگر به دنبال بازدید از یک جاذبه منحصر به فرد هستید همراه ما باشید تا پل طلایی این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


پل طلایی ویتنام فصل مشترک طبیعت و صنعت

در شهر بندری دانانگ در جنوب ویتنام پلی وجود دارد که امروزه یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور ویتنام به حساب می‌آید. پلی که سازه‌ای باشکوه در دست طبیعت است و در تمامی روزهای سال بازدید کنندگان فراوانی دارد. پلی که ۱۵۰ متر طول دارد و بر روی تپه‌های تفریحی بانا قرار گرفته است. پلی که در ژوئن ۲۰۱۸ افتتاح شده است و به همین دلیل یکی از سازه‌های شگفت‌انگیز جدید در جهان به حساب می‌آید. پلی که گروه معماران تی اِی که دفتر آنها در شهر هوشی مین ویتنام است طراحی آن را به عهده دارد. پلی که برای ساخت آن دو میلیارد دلار هزینه شده است تا یکی از سازه‌های گران قیمت ویتنام به حساب آید. پلی طلایی رنگ به شکل مدور که ایستگاه تله کابین را به باغ‌های سرسبز وصل می‌کند. پلی که دو دست غول پیکر از زمین آن را در آسمان نگه داشته است. پلی که تصاویرش را احتمالا زیاد در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید و برایتان آشناست. اگر قصد دارید با منطقه دانانگ ویتنام و این پل بیشتر آشنا بشوید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

زیباترین شهرهای ویتنام را بشناسید

 پل طلایی ویتنام


پل طلایی و دست خدا

هنگامیکه معماران گروه تی اِی این سازه را طراحی کردند هیچگاه تصور نمی‌کردند این سازه انقدر در تمام جهان معروف شود و عکس‌هایش در شبکه‌های اجتماعی گروه به گروه بچرخد. آنها قصد داشتند با طراحی و ساخت این پل این حس را به بازدیدکنندگان ارائه کنند که این پل بر دستان خدا قرار دارد و سرانجام در کارشان نیز موفق شدند. چرا که این پل از سوی بازدیدکنندگان حقیقی و مجازی‌اش به عنوان دست خدا لقب گرفته است. پلی که حالتی مدور دارد و همچون مار بر روی سرسبزی‌های مانا خوابیده است. بازدید کنندگان این پل می‌توانند در مسیری ۱۵۰ متری آن زیباترین تصاویر طبیعت را ببینند و زیباترین تصاویر را در قالب فیلم و عکس ضبط کنند. پلی که بر روی تپه‌های بانا واقع شده است.تپه‌هایی که اولین بار در سال ۱۹۱۹ توسط فرانسوی‌ها به تفرجگاه کوهستانی یا هیل استیشن تبدیل شده‌اند و امروزه به واسطه داشتن جاذبه‌های تفریحی مانند تله‌کابین و یک روستای سنتی با سبک معماری فرانسوی به عنوان یکی از نقاط اصلی گردشگری کشور ویتنام به حساب می‌آیند. اگرچه در این روستا تنها خانه‌هایی تکیده به سبک فرانسوی وجود دارند و هیچ یک از مناسبات و تعاملات به سبک اروپایی‌ها نیست اما با رفتن به این روستا می‌توانید درحالیکه در شرق آسیا هستید در اروپای اوایل قرن بیستم نیز باشید.

 

 ویتنام کشوری امن و شگفت‌انگیز برای سفرهای مجردی 

پل طلایی ویتنام


شهر دانانگ و پل طلایی

دانانگ یکی از شهرهای توریستی ویتنام به حساب می‌آید که در سال‌های اخیر توانسته است حجم قابل توجهی از سیزده میلیون مسافر ویتنام را به خودش اختصاص بدهد. شهری که پل طلایی در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز خود قرار دارد و مسئولانش تمامی امکانات لازم برای حمل و نقل عمومی به این پل را برای مسافرانش فراهم آورده‌اند. در سفرتان با تور ویتنام به شما توصیه می‌کنیم به دانانگ تشریف ببرید و یک روز از سفر خود را به بازدید از پل طلایی و جاذبه‌های دور و اطرافش اختصاص بدهید. به هنگام رفتن به منطقه بانا در دانانگ نیز می‌توانید سوار تله‌کابین شوید و خانه‌های روستایی را از بالا تماشا کنید. همچنین می‌توانید در طول پل طلایی که ۱۴۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد قدم بزنید و زیباترین عکس‌هایتان از سفر به ویتنام را برای شبکه‌های اجتماعی‌تان بیندازید.

 

شگفت‌انگیزترین هتل‌های ویتنام که شما را تا لمس بهشت می‌برند

پل طلایی ویتنام

 

در بازدید از این تفرجگاه نگران غذا و خورد و خوراک‌تان نیز نباشید. چرا که می‌توانید به رستوران‌های مختلف بروید و غذاهای فست‌فودی و یا محلی مربوط به شرق آسیا را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

۱۹ آبان ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 20 شهریور 1399)

نظرات کاربران