تجربه‌ی سفر به مشهد با قطارهای لوکس

جاذبه‌های گردشگری مشهد
تجربه‌ی سفر به مشهد با قطارهای لوکس

مشهد یکی از مقصدهای پرطرفدار در بین گردشگران محسوب می‌شود. علاوه بر حرم امام رضا (ع) جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی در شهر مشهد وجود دارد. در سفر با تور مشهد به این شهر زیارتی مسافران می‌توانند با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از وسیله‌های نقله را برای سفر خود انتخاب کنند. در اکثر موارد مسافران ترجیح می‌دهند تا از هواپیما استفاده کنند. چراکه راحت‌تر است و مسافران را زودتر به مقصد می‌رساند. ولی باید گفت که در سفر به مشهد مسئله کمی متفاوت است. امنیت سفر به مشهد با قطار ، قیمت ارزان‌تر نسبت به هواپیما، وجود قطارهای متنوع و لوکس و مهم‌تر از همه مسیر بسیار زیبا و دیدنی مشهد باعث شده است تا اکثر مردم قطار را به سایر وسیله‌ها ترجیح دهند. در این مقاله سعی کرده‌ایم تا شما را با جزییات سفر به مشهد با قطار آشنا کنیم. پس اگر قصد سفر به مشهد را کرده‌اید و هنوز وسیله نقلیه خود را انتخاب نکرده‌اید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

خرید بلیط قطار

قبل از شروع هر سفری باید وسیله نقلیه خود را مشخص کنید. سفر به مشهد با قطار از پیشنهادات ما به شما می‌باشد. چراکه علاوه بر به صرفه بودن از نظر هزینه، قطار یکی از امن‌ترین وسیله‌های حمل و نقل محسوب می‌شود. همچنین مسیر ریلی سفر به مشهد با قطار طبیعتی فوق‌العاده زیبا دارد که تجربه آن را برای هر کسی توصیه می‌کنیم. حال فرض کنیم که تصمیم گرفته‌اید تا با قطار به مشهد سفر کنید. اولین قدم خرید بلیط قطار خواهد بود. پیشنهاد ما به شما این است که حتما علاوه بر بلیط رفت بلیط برگشت خود را نیز تهیه کنید. با این کار شما دیگر دغدغه بلیط برگشت را نخواهید داشت. در زیر انواع قطارهایی که برای مسیر مشهد تعبیه شده‌اند را معرفی می‌کنیم تا در خرید بلیط قطار خود راحت‌تر تصمیم بگیرید.

 

سفر به مشهد

 

  • قطار ۵ ستاره فدک: بی‌شک قطار ۵ ستاره فدک از بهترین قطارهای ایران به حساب می‌آید. این قطار همان طور که از اسمش معلوم است امکانات و خدمات زیادی را به مسافران ارائه می‌دهد. این خدمات عبارتند از پذیرایی کامل از مسافران، واگن‌های بسیار زیبا و تمیز، مهمان‌داران تر و تمیز و خوش‌برخورد. البته تمامی این‌ها تنها گوشه‌ای از امکانات قطار ۵ ستاره فدک است. پس در صورتی که برای سفر به مشهد با قطار، قطار فدک را انتخاب کردید مطمئن باشید که از مسیر سفر خود بدون احساس خستگی لذت خواهید برد.
  • قطار زندگی: قطار زندگی نیز یک قطار ۵ ستاره به حساب می‌آید. می‌توان گفت قطار زندگی بهترین قطار شرکت رجا است. از امکاناتی که با انتخاب این قطار در سفر به مشهد استفاده خواهید کرد می‌توان به پذیرایی کامل و رایگان در طول سفر، برخورداری از سیستم صوتی و تصویری مجهز و پیشرفته، مهمان‌داران خوش‌برخورد و عالی اشاره کرد.

 

سفر به مشهد با قطار

 

  • قطار لوکس نورالرضا: قطار لوکس نورالرضا در لیست بهترین قطارهای ناوگان ریلی ایران قرار گرفته است. بی‌شک می‌توان گفت با انتخاب این گزینه در سفر به مشهد مسافرتی راحت را تجربه خواهید کرد. بسته‌های پذیرایی، مجهز بودن واگن‌ها به سیستم صوتی و تصویری، توالت فرنگی سیار و غیر سیار، سیستم تهویه عالی گوشه‌ای از امکانات این قطار لوکس است. قطار لوکس نورالرضا تنها قطاری است که کوپه‌های مخصوص بانوان دارد. در صورت تمایل مسافران می‌توانند آن‌ها را برای راحتی سفر خود خریداری کنند.
  • قطارهای سیمرغ، نور، سروش و غزال: از دیگر قطارهایی که می‌توانید در سفر خود به مشهد انتخاب کنید قطارهای سیمرغ، نور، سروش و غزال هستند. این قطارها نیز دارای کوپه‌های ۴ نفره هستند و از امکانات خوبی برخورداراند. باید گفت که از نظر خدمات ارائه شده این قطارها به اندازه قطارهای ۵ ستاره فدک، قطار زندگی و قطار لوکس نورالرضا نیستند. ولی جز قطارهای خوب و کم هزینه‌تر به حساب می‌آیند. در صورتی که یکی از قطارهای بالا را تهیه نکردید حتما این قطارها را در سفر به مشهد با قطار به شما توصیه می‌کنیم.

 

سفر به مشهد با قطار

 

به عنوان نکته آخر توصیه می‌کنیم که در خرید بلیط قطار خود حتما به ظرفیت کوپه‌ها دقت کنید زیرا عموما کوپه‌ها ۶ نفره، ۴ نفره یا اتوبوسی هستند. قیمت بلیط شما با توجه به این انتخاب متغیر خواهد بود. همچنین ساعت حرکت و رسیدن به مقصد نیز جز گزینه‌های مهم محسوب می‌شود. اگر در ساعت نامناسبی به مقصد برسید شاید برنامه‌های شما کمی به هم بریزد. با در نظر گرفتن تمامی مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم با خیال راحت بلیط سفر به مشهد با قطار را تهیه کنید و از لحظات خود لذت ببرید.

۰۴ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران