۶ اوت لت معروف و ارزان استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۶ اوت لت معروف و ارزان استانبول

استانبول زیباترین و جذاب‌ترین شهر ترکیه به حساب می‌آید که انتخاب بسیاری از گردشگران جهان است. شهری که جاذبه‌های تاریخی فراوانی در خود دارد و جاذبه‌های مدرن توریستی. شهری که در پناه پارک‌های سرسبزش می‌توانید آرامش را تجربه کنید، در کاخ‌ها و مساجدش می‌توانید شکوه و جلال را تجربه کنید، در تنگه‌ی بسفرش می‌توانید لحظات رمانتیک را پشت سر بگذارید، در خیابان‌هایش می‌توانید همزیستی با شور و هیجان را ببینید و در مرکزخریدها و بازارهایش می‌توانید خرید برترین سوغاتی‌ها را تجربه کنید. در سفرتان با تور استانبول اگر به دنبال خریدهای با کیفیت اما ارزان قیمت هستید همراه ما باشید تا ۶ اوت لت مطرح این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


خرید از اوت لت‌ها

اوت لت در ساده‌ترین معنا به حراجی‌ها می‌گویند. تاریخچه‌ی آنها اما بازمی‌گردد به به نیمه دوم قرن بیستم. زمانیکه در نزدیکی کارخانه‌های تولیدکننده اجناس، فروشگاه‌هایی شکل می‌گرفت که آن اجناس را با قیمت‌هایی ارزان‌تر به فروش می‌رساندند. چرا که هزینه بار و جابه‌جایی به آنها نمی‌خورد. امروزه اما اوت لت‎‌ها فروشگاه‌های برند-تولیدکننده‌ای مانند شرکت زنجیره‌ای تولیدکننده‌ی لباس و کیف و کفش هستند که اجناس یک برند خاص را به فروش می‌رسانند. البته در سال‌های اخیر دامنه‌های فعالیت‌ اوت لت‌ها به چندین برند هم رسیده است. در سفرتان با تور ارزان استانبول اگر به دنبال اوت لت‌های معروف هستید تا خریدهای درجه یک در آنها انجام بدهید همراه ما باشید تا ۶ اوت لت معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 

 اوت لت معروف استانبول


۱- اوت لت آسیا پارک (Asya park Outlet Mall)

مرکزخریدی در هفت طبقه که برندهای مطرح ترکی در آن شعبه دارند و با مراجعه به آن می‌توانید پوشاک زنانه و مردانه با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. اوت لتی که در سال ۲۰۰۷ در این شهر تاسیس شده است و از آن زمان تا اکنون به عنوان یکی از برترین‌های استانبول به حساب می‌آید. درهای این اوت لت همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و در طبقاتش کافه‌، رستوران و آبمیوه فروشی نیز دارد. بنابراین اگر به همراه فرزندان خردسالتان به این اوت لت می‌روید زیاد نگران غر زدن آنها نباشید. چرا که به راحتی می‌توانید سرگرم‌شان کنید.

 

Asya park Outlet Mall


۲- اوت لت ایرپورت (Airport Outlet)

یک اوت لت شیک رو باز که سقف متحرک دارد. اوت لتی که در آن بیش از صد فروشگاه مشغول به کار هستند و برندهای مطرحی را به فروش می‌رسانند. اوت لتی که برند ورساچه نیز در آن شعبه دارند. اوت لتی که در منطقه اوتاکوی استانبول واقع شده است و برای گشت و گذار در محیطش سرویس‌های رفت و برگشت فراهم آمده است. در سفرتان به استانبول اگر قصد خریدهای باکیفت و در عین حال ارزان قیمت را دارید به این اوت لت مراجعه کنید.

 

Airport Outlet


۳- اوت لت دیپاسیت (Deposite Outlet)

اوت لتی واقع شده در منطقه ایتاکالی که برترین برندهای دنیای دیجیتال در آن شعبه دارند. برندهایی از ترکیه گرفته تا ژاپن. اوت لتی که در خود ۱۰ رستوران دارد و همین سبب به وجود آمدن یک انبساط خاطر در مراجعه‌کنندگان شده است. اوت لتی که بیش از صد فروشگاه در آن مشغول به کار هستند و درهایش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است. در سفرتان به استانبول اگر قصد خرید لوازم الکترونیکی را دارید به شما توصیه می‌کنیم به این اوت لت مراجعه کنید.

 

 ۷ رستوران معروف در حوالی میدان تکسیم استانبول

Deposite Outlet


۴- اوت لت کاله (Kale Outlet Center)

در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع اوت لتی در استانبول واقع شده است که جدای از یک مرکز خرید، یک مرکز تفریحی نیز به حساب می‌آید. چرا که در خود سینما و رستوران نیز دارد. اوت لتی که برندهای معتبری چون نایک، دفاکتو و آدیداس در آن شعبه دارند. اوت لتی که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده است و تا به امروز یکی از معروف‌ترین مرکزخرید استانبول به حساب می‌آید.

 

Kale Outlet Center


۵- اوت لت ویاپورت آسیا (Viaport Asia Outlet Shopping)

۱۴۰ فروشگاه حول یک دریاچه مصنوعی پدید آمده‌اند تا یکی از زیباترین اوت لت‌های استانبول را به وجود آورند. اوت لتی که در آن اجناسی مانند مبلمان، طلا و جواهر، وسایل آشپزخانه، ساعت و چرم ترک می‌توانید تهیه کنید. اوت لتی که در نزدیکی فرودگاه صبیحه گوکچن شهر استانبول واقع شده است و بسیار مورد استقبال گردشگران قرار دارد.

 

 بهترین فروشگاه‌ها برای خرید جدیدترین لباس‌های مد روز برای آقایان در استانبول

Viaport Asia Outlet Shopping


۶- اوت لت فکس سیتی (Fax City Outlet)

فکس سیتی یک اوت لت تفریحی است. جاییکه جدای از فروشگاه‌های معتبر برای خرید، سالن بولینگ، سینما، رستوران و کافه نیز در خود دارد. اوت لتی که با مراجعه به آن می‌توانید پوشاک‌های درجه یک زنانه و مردانه با قیمت‌های مناسب خریداری کنید.

 

Fax City Outlet

۱۳ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران

داود

سلام وقتتون بخیر تبریک میگم به شما
و همکاران محترمتون بابت کار های زیبایی که انجام دادید خصوصا اطلاع رسانی جاهای دیدنی کشورهای مختلف ازشون استفاده کردم و سفر شیرینی شد براتون سبد سبد گل و شیرینی ارزو دارم
دوستتون دارم مقتدری ها ??