۷ مرکز خرید مقرون به صرفه در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۷ مرکز خرید مقرون به صرفه در آنتالیا

آنتالیا یکی از زیباترین و توریستی‌ترین شهرها برای سفر با تور ترکیه به حساب می‌آید که تابستان‌ها تبدیل به بهشت این کشور می‌شود. شهری که بیشتر کنسرت‌ها و دورهمی‌ها را در خود برگزار می‌کند. شهری که برترین تفریحات آبی را برای مهمانانش پدید آورده است و لوکس‌ترین هتل‌ها را در خود دارد. شهری که یکی از بهترین نقاط ترکیه برای ماه‌ عسل‌ها و سفرهای عاشقانه به حساب می‌آید. در سفرتان به آنتالیا اگر به دنبال خریدهای درجه یک هستید، همراه ما باشید تا ۷ مرکز خریدی که بهترین‌ها را با قیمت‌های معقول و مناسب می‌‌توانید خریداری کنید یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- مرکزخرید تراسیتی (Terracity Shopping Mall)

اگر اهل خرید برندهای مطرح هستید به شما توصیه می‌کنیم به این مرکزخرید تشریف ببرید. جاییکه درهایش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با برندهای مطرح جهان و همینطور ترکیه استقبال می‎کند. برندهایی از جمله بربری، هوگو باس، لاکوست، ماسیمو دوتی، تامی هلفیگر و ... . مرکزخریدی که ۱۸۰ واحد تجاری دارد و طبقه آخرش به رستوران‌هایش اختصاص داده شده است، رستوران‌هایی که یکی از برترین فود کورت‌های ترکیه را تشکیل داده‌اند.

 

معرفی مرکز خرید Ozdilek Park در آنتالیا

terracity-shopping-mall_result


۲- مرکزخرید ۵ اِم میگروس (5 M Migros)

یک مرکزخرید عالی در نزدیکی لونا پارک که به جز آن، یک مرکز تفریحی مناسب در آنتالیا نیز به حساب می‌آید. مرکزی که خریدهای درجه یک از پوشاک می‌توانید در آن انجام بدهید. مرکزی که درهایش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. مرکزی که کافی‌شاپ‌هایش از رستوران‌هایش معروفیت بیشتری دارند. در سفرتان با تور آنتالیا به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال خریدهای نسبتا مقرون به صرفه از اجناس لوکس هستید حتما از این مرکزخرید دیدن کنید.

 

بهترین رستوران‌های لوکس آنتالیا؛ شهر غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای

5m-migros_result


۳- مرکزخرید اوزدیلک پارک

اگر اهل خرید درمانی و تفریح هستید باید خدمتتان عرض کنیم این مرکزخرید یکی از بهترین‌ مراکز خرید آنتالیا به حساب می‌آید که می‌توانید به آن مراجعه کنید. مرکزی در محله فابریکلار که جدای از یک مکان خرید، یک جای تفریحی عالی در آنتالیا نیز به محسوب می‌شود. چرا که کافه‌ها، رستوران‌ها و همینطور سالن بولینگ و سینما دارد. جدای از این موارد نیز یک زمین بازی مخصوص کودکان دارد که حسابی می‌تواند آنها را سرگرم کند. اگر به آنتالیا به صورت خانوادگی سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم برای خرید حتما این مرکز را جدی از نظر بگذرانید.

 

معرفی دره پل‌دار یا Koprulu در آنتالیا و طبیعت زیبای اطراف آن

oztlilek-antalya_result


۴- مرکزخرید مارک آنتالیا

یک مرکزخرید عالی که چندان بزرگ نیست اما بسیار رونق دارد. مرکزی که اجناس لوکس در آن به فروش می‌رسند. مرکزی که برندهای دریمود، آلتینیِلدیز، سراسر و ایپکیول در آن شعبه دارند و درهایش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است. مرکزی که با رفتن به آن می‌توانید برای اطرافیان‌تان سوغاتی‌های مناسبی از لباس‌ها و کفش‌ها و کیف‌ها خریداری کنید.

 

سیزده جاذبه‌ی دیدنی آنتالیا

markantalya-mall_result


۵- اوت لت دیپو (Deepo Outlet Center)

در سفر به آنتالیا آنها که به دنبال خریدهای با کیفیت اما ارزان قیمت هستند باید به این اوت لت مراجعه کنند. جایی شبیه به یک قلعه پرتقالی که با رفتن به آن می‌توانید سراغ بیشتر برندهای ترکی را بگیرید و بهترین‌ها را با قیمت‌های معقول خریداری کنید. درهای این اوت لت همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها میزبانی می‌کند.

 

آشنایی با بهترین جاذبه‌های طبیعی آنتالیا

deepo-outlet-center-antalya_result


۶- مرکزخرید آنتالیا توربان مارینا

در نزدیکی محله کالیچی آنتالیا فروشگاهی قرار دارد که به نوعی یک مرکزخرید جذاب به حساب می‌آید. جاییکه برندهای معتبر ترکی و چندین برند بین‌المللی در آن شعبه دارند و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است. مرکزخریدی که دور و اطرافش پر از کافه‌هاست. کافه‌هایی که بهترین نوشیدنی‌های سرد و گرم آنتالیا را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. در سفرتان به آنتالیا روزی که به دیدن کالیچی می‌روید، به شما توصیه می‌کنیم وقت خود را به بازدید از این مرکزخرید نیز اختصاص بدهید.

 

در مرکز خرید Terracity آنتالیا ؛ خرید درمانی کنید

turban-marina-shopping-antalya_result


۷- جومارتسی پازار

این بازار یکی از قدیمی‌ترین بازارهای سنتی آنتالیا به حساب می‌آید که در روزهای یکشنبه برپا می‌شود و با رفتن به آن می‌توانید اجناس لوکس را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. بازاری که چانه زدن در آن معنی دارد و تخفیف گرفتن یکی از تعاملات جذاب در آن به حساب می‌آید. بازاری که در آن می‌توانید اجناس چرم خریداری کنید و پارچه و ادویه از معروف‌ترین سوغاتی‌هایی هستند که در آن می‌توانید پیدا کنید. در سفرتان به آنتالیا به شما توصیه می‌کنیم برای خرید اواخر شب به این بازار تشریف ببرید، چراکه می‌توانید تخفیف‌های خیلی خوب بگیرید.

 

muratpasa-bazaar_result

۰۳ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران