بهترین رستوران های مالزی

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین رستوران های مالزی

تجربه غذا خوردن در سفر یکی از آن کارهایی است تقریبا می‌توان ادعا کرد که همه مسافران انجام می‌دهند. آشنایی با غذاهای محلی و سنتی نه تنها دید بهتریاز فرهنگ و سلیقه مردم ارائه می‌دهد بلکه ما را با طعم‌های جدید و ناآشنا به چالش می‌کشد. با این همه نمی‌توان گفت که غذا خوردن در رستورانی کنار خیابانی و غذا خوردن در رستورانی برجسته تجارب یکسانی ارائه می‌دهند! گرچه غذاهای خیابانی فوق‌العاده هستند اما تجربه بودن در رستوران‌های شناخته شده کیفیت متفاوت‌تری ارائه می‌دهند و از این‌رو مستحق هزینه بالاتر و امتیاز بیشتری هستند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین رستوران های مالزی در کوالالامپور بپردازیم.

 

بهترین رستوران های مالزی

مالزی کشوری چند فرهنگی است که از مردمان هند، چین، دانشجویان اروپایی و آسیایی، و مردمان سختکوش آسیای جنوب شرقی تشکیل شده است. ورود مهاجران و دانشجویان اتباع دیگر کشورها و همچین تعامل بی‌نظیر مذاهب اسلامی، بودایی، مسیحی و دیگر اقلیت‌ها باعث شده تا تور مالزی به یکی از شگفت‌انگیزترین مقاصد دنیا تبدیل شود. بهترین نمود این تعامل در هم تنیده را می‌توان در تور کوالالامپور، محبوب‌ترین مقصد این کشور دید. به همین دلیل است که فرهنگ غذایی در مالزی به شدت گسترده و متنوع بوده و برای شکم پرستان مقصدی غیرقابل چشم پوشی است. بیایید با هم نگاهی به بهترین رستوران های مالزی بیاندازیم.

عکس از: eqkualalumpur.equatorial.com

 

رستوران آکار

آکار یکی از بهترین رستوران های مالزی در کوالالامپور است که با ریشه و اصالت فرانسوی بهترین غذاهای ممکنی که در این شهر می‌توان پیدا کرد را ارائه می‌دهد! طعم‌های بی نظیر مالزیایی، و ایده‌های آسیایی در کنار هم از آکار رستورانی بین المللی و برجسته ساخته است. منوی این رستوران از انواع غذاهای محلی و بین المللی با سلیقه بومی مردم تشکیل شده است. یکی از غذاهای برجسته در غذاخوری آکر، غذای خاص، ترویر است که شامل انواع گیاهان و سبزیجات محلی است. برای کسانی که به غذاهای دریایی علاقه دارند، Scallop Umai را امتحان کنید! این غذای بر پایه گوش ماهی تلفیقی از طعم‌ها را ارائه می‌دهد که بی‌نظیر است.

  • آدرس: 109, Jalan Aminuddin Baki, Taman Tun Dr Ismail, 60000 Kuala Lumpur
  • ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۳ بعد از ظهر؛ پنجشنبه - یکشنبه، ۶ بعد از ظهر تا ۱۱ شب

 

غذاهای ژاپنی در بهترین رستوران‌های کوالالامپور

عکس از: lifestyleasia.com

 

بلک برد کی ال

این رستوران برجسته و شیک یکی از بهترین رستوران های مالزی است که در فضایی شیک و مدرن از غذاهای بی‌نظیر اندونزیایی و آسیایی رونمایی می‌کند. این رستوران کوالالامپور با مناظر خیره‌کننده و فضایی آرام که برای یک شب با دوستان یا یک شام رمانتیک عالی است. منو چشمگیر است و غذا با نهایت دقت و ظرافت سرو می‌شود به طوری که دلتان نمیاید ترکیب آن را به هم بزنید. اگر از ما بپرسید، می‌گوییم ترافل تاگلیولینی را امتحان کنید، به علاوه وافل Es Cendol نیز شکل وافل تخم مرغی سرو می‌شود که روی آن ترکیبی از سنتول، ژله، نارگیل تراشیده شده، جک فروت، و یک عروسک بستنی خوش طعم نارگیلی وجود دارد.

  • آدرس: Level 50, Naza Tower @ Platinum Park Kuala Lumpur
  • ساعات کاری: دوشنبه تا سه شنبه، ۱۲ بعد از ظهر تا ۱۰ شب؛ چهارشنبه تا یکشنبه، ساعت ۱۲ تا ۱۲ صبح

عکس از: youtube.com

 

رستوران کنتالوپ در ترویکا

اگر به دنبال تجربه چشمگیری در رستوران کوالالامپور هستید باید به این رستوران مرتفع بروید که از جمله شناخته شده‌ترین رستوران های مالزی محسوب می‌شود. از فوای گراس ساتای گرفته تا فیله واگیو برشته و خرچنگ سرخ شده با کره با گوشت گاو سرخ شده، همه غذاها با دقت درست شده اند تا بهترین بازخورد را از مهمانان دریافت کنند. به علاوه شما می‌توانید از دسرهای فوق العاده‌ای نوش جان کنید که قرار است همیشه آنها را در ذهن‌تان داشته باشید. کرامبل سیب دسری خوش طعم و شیرین است که اساسا روز شما را می‌سازد و هر چه خستگی گردش داشته باشید از بین می‌برد. در نظر بگیرید که برای دورهمی های شبانه و دوستانه هم باری با انواع نوشیدنی‌ها وجود دارد.

  • آدرس:  Troika Sky Dining, 23A, Tower B, The Troika, Jalan Binjai, Kuala Lumpur
  • ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰؛ دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۲ تا ۱۴:۳۰

 

بهترین رستوران‌های بانگسار کوالالامپور

عکس از: theyumlist.net

 

رستوران اینتایر فرنچ داینینگ

این رستوران کوالالامپور از بهترین غذاخوری‌های بین المملی شهر است که به بهترین حالت ممکن پیچیدگی و ضرافت را ارائه داده و همانطور که از نامش پیداست منویی از پایه فرانسوی تدارک دیده است. این از برجسته ترین رستوران های مالزی است که غذاهای عالی و متنوع فرانسوی را باکیفیتی بسیار بالا و خدمات عالی ارائه می‌دهد به طوری که حس می‌کنید در خود فرانسه در حال خوردن غذا هستید! سعی کنید از بهترین غذاهای منو شامل صدف ایواگاکی با خاویار تانجونگ مالیم و ذرت با پنیر پارمزان و ترافل سیاه را امتحان کنید! در کل، اینجا یک رستوران فرانسوی با طعم آسیایی در کوالالامپور که باید از آن دیدن کنید!

  • آدرس: Level 41 at Alila Bangsar No 58, Jalan Ang Seng, Brickfields, 50470 Kuala Lumpur
  • ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۱۶، ۱۸ تا ۱۰ بعد از ظهر

عکس از: jiashinlee.com

 

رستوران انوی اسکای

یکی از جذاب‌ترین رستوران های مالزی در کوالالامپور است که نمایی خیره کننده ارائه می‌دهد و برای دورهمی و ضیافتی به یادماندنی انتخابی عالی است. به خصوص با منویی از غذاهای مدیترانه‌ای که با ذائقه ما ایرانی‌ها متناسب است. شما می‌توانید در مناظر پانورامای اطراف از خوردن غذاهای عربی و محلی لذت ببرید و ساعاتی خاطره انگیز را در کنار عزیزانتان تجربه کنید. اشاره کنیم که منوی غذاها گسترده است و اگر غذاهای عربی و غذاهای محلی مالزی باب میلتان نبود هنوز انتخاب‌هایی از غذاهای عربی خواهید داشت. پیتزا دارای نانی نازک و ترد است که باعث شده تا پیتزایی خوشمزه و دلچسب تقدیم مهمانان شود. همانطور که می‌دانید پیتزا را همه جا می‌توان یافت اما همه آن‌ها تجربه یکسانی ارائه نمی‌دهند! آنها همچنین دارای یک بار مجزا با صندلی های بلندتر هستند تا بتوانید در حین نوشیدن یک یا دو کوکتل از منظره لذت ببرید.

  • آدرس: Menara TA One, 22, Jalan P. Ramlee, Kuala Lumpur
  • ساعت کار: دوشنبه تا جمعه، ۱۱ صبح تا ۳ بعد از ظهر، ۵ بعد از ظهر تا ۱۲ صبح؛ شنبه تا یکشنبه، ۵ بعد از ظهر تا ۱۲ صبح

 

۷ کافه در کوالالامپور با غذاهای سالم

عکس از: thefoodbunny.com

 

ماندارین گریل

رستوران ماندارین گریل که به عنوان بخشی از هتل ماندارین اورینتال فعالیت می‌کند از بهترین رستوران های مالزی است که پذیرای مهمانان هتل و بازدیدکنندگان متفرقه بوده و بنابرین باید از قبل بدانید که اگرچه همه چیز در این رستوران به بهرین شکل تدارک دیده شده اما هزینه تمام شده در اینجا برای شما بالا است. به علاوه این رستوران دارای فضای داخلی زیبا و مجلل است که پس‌زمینه‌ای عالی برای طعم‌های منحصر به فرد گریل کلاسیک ایتالیایی خود ایجاد می‌کند. یکی از غذاهای به شدت توصیه شده در این رستوران که بین مهمانان پر طرفدار است، Marbled Hudson Valley Foie Gras بوده که خمیر فوی گراس آن به طرز وسوسه انگیزی متراکم و با قوام کره مانند است که دهان شما را آب میاندازد. سعی کنید این غذا را همراه با ترکیب پای اردک خوش طعم و کمی کاراملی شده، سفارش دهید و از ترکیب آن‌ها لذت ببرید.

  • آدرس: Kuala Lumpur City Centre, Mandarin Oriental Hotel
  • ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۱۴، ۱۸ تا ۱۳

عکس از: theyumlist.net

 

رستوران سابایون واقع در هتل EQ

از دیگر غذاخوری های فوق العاده در هتل که در رده برجسته ترین رستوران های مالزی قرار دارد، می‌توان به سابایون اشاره کرد که محیطی خیره کننده با پنجره های از کف تا سقف ارائه می دهد، که منظره‌ای خیره کننده از KLCC را مقابل چشمان شما می‌گستراند. سابایون با منوهای خوش طعمی که از سه تا کورس غذاهای فرانسوی عالی را شامل می شود، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در اینج انتخاب‌های گسترده است شما می‌توانید از منوی اروپایی و معاصر این رستوران غذاهایی که از خمیر ترش سیگنیچر همراه با مجموعه ای لذت بخش از سه چاشنی، از جمله کره یوزو درست شده‌اند لذت ببرید. این غذا همچنین دارای یک تکه خمیر ترد اضافی است که کنتراست لذت بخشی را در بافت آن ایجاد می کند.

  • آدرس: Level 51, EQ, Equatorial Plaza, Jln Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur
  • ساعت کار: دوشنبه تا یکشنبه، ۵ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

عکس از: eqkualalumpur.equatorial.com

 

رستوران رویینگ رووم

این رستوران کوالالامپور شیک به خاطر چای کلاسیک عصرانه‌اش که در چینی‌های ظریف و دست‌ساز سرو می‌شود، در بین رستوران های مالزی به شهرت رسیده است. دکوراسیون داخلی آن با استفاده از اثاثیه خوش سلیقه و پالت رنگی تسکین‌دهنده به تنهایی چشما شما را به سوی خودش خیره نگه می‌دارد. از میان طیف گسترده ای از چای ها و خوراکی های خوش طعم، از جمله کیش خرچنگ، ساندویچ خیار و پنیر خامه ای، و کروسانت ماهی سالمون دودی، را انتخاب کنید. البته، هیچ چای عصرانه ای بدون مجموعه ای از کیک‌ها و شیرینی‌های خوشمزه کامل نخواهد بود!

  • آدرس: The St. Regis, No. 6, Jalan Stesen Sentral 2, Kuala Lumpur
  • ساعت کاری: یکشنبه تا پنجشنبه، ۸ صبح تا ۸ بعد از ظهر؛ جمعه - شنبه، ۸ صبح تا ۱۱ شب

 

۷ رستوران برای چشیدن غذاهای محلی در کوالالامپور

عکس از: tatlerasia.com

 

منبع

 

۱۶ شهریور ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 13 دی 1402)

نظرات کاربران