هپی ولی شهربازی هیجان‌انگیز و جذاب در پکن

جاذبه‌های گردشگری پکن
هپی ولی شهربازی هیجان‌انگیز و جذاب در پکن

اگر می‌خواهید به شرق آسیا سفر کنید چه شهری بهتر از پکن. شهری پر از امکانات رفاهی و اقامتی و پر از جاذبه‌های توریستی و تفریحی مدرن. شهری که تمامی شرایط لازم برای حسابی خوش گذرانی را در خود دارد. شهری که بزرگترین مرکزخریدهای چین را در خود جای داده است تا بتواند با برترین برندها از مهمانانش میزبانی کند. در سفرتان با تور چین به پکن اگر به دنبال رفتن به یک نقطه فوق هیجان‌انگیز هستید همراه ما باشید تا با هم به دره شادی یا همان هپی ولی این شهر بروید و به شما بگوییم که یک شهربازی شگفت‌انگیز یعنی کجا.


هپی ولی هیجان‌انگیزترین شهربازی دنیا


در زمینی به مساحت ۵۶۰ هزار متر مربع در سال ۲۰۰۶ یک شهر بازی شگفت‌انگیز در پکن افتتاح شده که تا به امروز یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر به حساب می‌‌آید. جاییکه در آن هم می‌شود به صورت خانوادگی تفریحاتی را تجربه کرد و هم به صورت مجردی. جاییکه پر از وسایل بازی مدرن است و پر از بخش‌های مختلف تفریحی که در ادامه‌ی مطلب آنها را یک به یک خدمتتان معرفی خواهیم کرد. این شهربازی در قسمت شرقی شهر پکن واقع شده است و دسترسی مناسبی از طریق وسایل حمل و نقل عمومی دارد. پارکی که در شهرهایی چون شانگهای، تیانجینگ، چونگ چینگ و چنگ دو و وهان شعبه دارد. شرکت لیژر کوئست اینترنشنال (Leisure Quest International) طراحی مفهومی و ساخت این شهربازی را انجام داده است و این شرکت یکی از اساس‌های طراحی خود را مجموعه پارک‌های دیزنی لند قرار داده است. این شهر بازی از ۶ قسمت پرطرفدار تشکیل شده است.

 

بازدید از شهر ممنوعه، مهمترین قصر باستانی پکن

 

شهربازی هپی ولی در پکن

 

 

  • بخش آتلانتیس (Atlantis): این بخش یکی از برترین بخش‌های هپی ولی به حساب می‎آید که جای‌جای آن بر اساس داستان هایی که از تمدن گمشده‌ی آتلانتیس وجود دارد. مهمترین و شاخص ترین طراحی موجود در این بخش شهربازی برج کریستالی است.
  • بخش پادشاه مورچه ها (Ant Kingdom): در این قسمت از پارک همه‌ی اجزا براساس شخصیت‌های کارتونی ساخته شده است و شما را به دنیای مورچه‌ها می‌برد.
  • دریای اژه (Aegean Sea): اجزای این بخش از افسانه‌های یونان باستان وام گرفته شده است و با رفتن به آن می‌توانید سفری کنید به پیش از میلاد مسیح و دیدن خدایان و قدرت‌های اساطیری.
  • بخش شانگری لا (Shangri-La): در این بخش از شهربازی با فرهنگ تبتی و سنت‌های مربوط به جنوب چین آشنا می‌شوید. این بخش از شهربازی یک می‌توانید به آیین‌ها بروید و از دل آنها جنوب چین و گذشته‌اش را درک کنید.
  • بخش مایای گمشده (Lost Maya): اگر به آیین‌ها و سنت‌های گذشته علاقه‌مند هستید، اگر می‌خواهید فرهنگ و زیست مایاها را بدانید به این قسمت از شهربازی تشریف ببرید.
  • جنگل فُرث (Firth Forest): آنهایی که به بازی تاج و تخت و قلعه‌ها علاقه دارند این بخش شهربازی برایشان بسیار جذاب خواهد بود چرا که براساس همین افسانه‌ها ساخته شده است.

 

 ۱۰ مرکزخرید لوکس پکن برای خرید سوغاتی‌های زیبا 

 

شهربازی هپی ولی در پکن

 


سرگرمی‎های هپی ولی


این شهربازی پر از بازی‌های هیجان‌انگیز از ترن‌ها و رنجرها و آپولوهاست که اگر بیماری قلبی ندارید و اگر بالای شانزده سال سن دارید می‌توانید از آنها استفاده کنید. بازی‌هایی که آدرنالین خونتان را بالا می‌برند و شما را به اوج می‌رسانند. بازی‌هایی که نمونه‌اش را فقط در شهربازی‌های بزرگ دنیا می‌توانید پیدا کنید.
تماشای نمایش یکی از تفریحات این شهربازی به حساب می‌آید که شاید در نگاه اول عجیب به نظر آید. چرا که شهربازی کجا و سالن نمایش کجا. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید شما با رفتن به این شهربازی می‌توانید به سالن نمایشش بروید و شاهد یکی از نمایش‌های سنتی چین به نام ماسک طلایی باشید.

 

۸ رستوران عالی در پکن برای خوردن بهترین غذاهای حلال

 

شهربازی هپی ولی در پکن

 


یکی دیگر از تفریحاتی که می‌توانید در این شهربازی انجام بدهید رفتن به مرکزخرید داخل آن است. در این شهربازی یکی از بزرگترین مرکزخریدهای پکن واقع شده است که می‌توانید سوغاتی‌های با کیفیت و خوب از آنها خریداری کنید. مرکزخریدی که از پوشاک تا لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، زیورآلات و ساعت و ... را می‌توانید در واحدهای تجاری آن بیابید.

 


نکات ویژه درباره شهربازی هپی ولی

  1.  درهای این شهربازی در تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و برای تهیه بلیت ورود به آن، هم می‌توانید از طریق وب‌سایت به نشانی bj.happyvalley.cn اقدام کنید و هم به صورت حضوری.
  2.  شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید برای استفاده از برخی بازی‌های هیجان‌انگیز این شهربازی باید تا ۳ الی ۴ ساعت در صف انتظار بایستید و بازی‎‌هایی در این پارک وجود دارند که تنها تا ساعت ۵ عصر می‌توانید بر آنها سوار شوید.
  3.  برای مراجعه به این شهربازی می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. بهترین راه برای شما این است که سوار قطارهای خط شماره ی ۷ شوید و در ایستگاه هپی ولی پیاده شوید.
۰۲ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران