۵ اسپای معروف در سفر به تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
۵ اسپای معروف در سفر به تفلیس

تفلیس جذاب است و زیبا. تاریخ در خود دارد و آینده. مدرن است و سنتی. ارزان است و گران و همه چیزهای متضاد را همزمان در خود دارد و اساسا برای همین است که جذاب می‌باشد. شهری که بهترین غذاهای گرجستان را در رستوران‌های آن می‌توانید نوش جان کنید. شهری که بهترین اقامت‌های گرجستان را در هتل‌های آن می‌توانید داشته باشید. شهری که بهترین تفریحات گرجستان را در آن می‌توانید انجام بدهید. شهری که در یک کلام می‌توانید حسابی در آن خوش بگذرانید و خاطره بسازید. شهری که هرساله میزبان هزاران هزاران گردشگر از سراسر دنیاست. در سفرتان با تور تفلیس اگر به دنبال یک تفریح خاص هستید همراه ما باشید تا ۶ اسپای معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Health Massage Center


در سفرتان با تور گرجستان اگر به ماساژهای مربوط به شرق آسیا علاقه‌مند هستید به شما توصیه می‌کنیم به این اسپا مراجعه کنید. جاییکه بسیار لوکس است و طبیعتا هزینه‌ی آن گران می‌باشد. جاییکه بیشتر مسافران اروپایی گرجستان به آن مراجعه می‌کنند. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. در سفرتان به تفلیس به شما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید انواع خدمات مربوط به ماساژ و سلامتی را دریافت کنید و در عین حال مشکل بودجه و هزینه نیز ندارید به این مرکز مراجعه کنید. مرکزی که در خیابان ۲۸ کوته آخبادزی واقع شده است. از محاسن ویژه این اسپا می‌توان به باز بودن درهایش به روی مشتریان تا اواخر شب اشاره کرد.

 

۵ پیشنهاد الهام بخش برای ماه عسل در گرجستان

 

Health Massage Center

 


۲- Abanotubani


در سفرتان به تفلیس اگر به ارتفاعات این شهر می‌روید و بعد قصد دارید خستگی را از تن بیرون کنید به شما توصیه می‌کنیم به این اسپا مراجعه کنید. جاییکه به دست بهترین ماساژورها، تعادل میان جسم و روحتان برقرار می‌شود. جاییکه جدای از امکانات ویژه برای دریافت خدمات مربوط به ماساژ، یک حوضچه‌ی استخر و سونا نیز دارد. لیست خدمات این اسپا متنوع است و قیمت آنها نیز نسبتا مناسب می‌باشند. بنابراین اگر با بودجه اندک به تفلیس رفته‌اید و قصد دارید اسپاهای این شهر را تجربه کنید به شما توصیه می‌کنم به این اسپا مراجعه کنید. درهای این اسپا همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است. اسپایی که در خیابان آبانو واقع شده است.

 

راهنمای کوله گردی در زیبایی‌های گرجستان

 

Abanotubani

 


۳- Sam Raan


یک استخر بزرگ و سونا و جکوزی و دوش و حمام همگی مربوط به یک اسپای بسیار لوکس در تفلیس است که رفتن به آن برایتان یک خاطره فراموش ناشدنی می‌سازد و حال و هوایتان را حسابی عوض می‌کند. اسپایی که بهترین ماساژورهای تفلیس را به استخدام خود درآورده است و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب درهایش به روی مراجعه کنندگانش باز است. در سفرتان به تفلیس اگر یک خستگی و کرختی همراه خود احساس می‌کنید و کمبود بودجه ندارید به شما توصیه می‌کنیم یک نیمروز خود را به این اسپا اختصاص بدهید. اسپایی که در خیابان آراگویلی ۲۴ واقع شده است.

 

حمام‌های تاریخی تفلیس ؛ شهر آب‌های گرم گرجستان

 

Sam Raan

 


۴- Anne Semonin


در طبقه هجدهم ساختمانی در تفلیس یک اسپا واقع شده است که یکی از جذاب‌ترین اسپاهای شهر تفلیس به حساب می‌آید. اسپایی که بسیار جذاب و زیبا و لوکس است. اسپایی که در کنار خود یک استخر شیک، یک باشگاه ورزشی و یک سالن سونا نیز دارد. اسپایی که ماساژورهای بسیار حرفه‌ای دارد و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب درهایش به روی مراجعه‌کنندگانش باز است. اسپایی که در میدان انقلاب این شهر واقع شده است و دسترسی بسیار مناسبی دارد. در سفرتان به تفلیس اگر مشکل بودجه ندارید و می‌خواهید یک روز متفاوت از سفر را برای خودتان بسازید به شما توصیه می‌کنیم یک عصر خود را به این اسپا اختصاص بدهید تا درحالیکه خورشید غروب می‌کند، زیباترین مناظر تفلیس را از بالا و در استخر این مجموعه نظاره کنید.

 

 

Anne Semonin

 


۵- Gulo’s Thermal


در سفرتان با تور تابستان تفلیس اگر می‌خواهید برای گرفتن خدمات ماساژ به یک مرکز سنتی مراجعه کنید به شما توصیه می‎‌کنیم به این مکان تشریف ببرید. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. جاییکه یک حمام سنتی به حساب می‌آید که آب گرم آن خواص معدنی و شفابخش دارد. جاییکه هم یک مکان مناسب برای حمام کردن است، هم یک آب گرم برای خواص دارویی و هم یک مرکز ماساژ برای بیرون کردن خستگی از رگ‌ها و پوست‌ها و تن‌ها. این حمام که در خیابان گریشاشویلی ۵ واقع شده است هم اتاق‌های خصوصی برای استحمام و گرفتن ماساژ دارد و هم یک فضای عمومی.

 

خیابان پکینی تفلیس، شانزلیزه گرجستان برای گردشگران

 

 Gulos Thermal

۰۲ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران