شبی دو نفره اما متفاوت را در دبی تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری دبی
شبی دو نفره اما متفاوت را در دبی تجربه کنید

وقتی چندین بار دو نفره سفر کرده باشید، مخصوصا اگر مقصدی خاص برای سفرهای خود دارید و رستوران‌های عاشقانه، سواحل معروف و جاهای دیدنی‌اش را از قبل دیده‌اید، انتخاب جایی که شما را برای فعالیتی دو نفره به وجد بیاورد کمی سخت می‌شود. تور دبی هم با توجه به اینکه از مقاصد محبوب ایرانیان است، احتمالا برای خیلی‌ها چنین شرایطی را ایجاد می‌کند. به همین خاطر باید قرارهای دو نفره‌ی خود را کمی متفاوت کنید و ما در این نوشته پیشنهاداتی داریم که می‌تواند به شما کمک کند.


۱- شام دو نفره در تاریکی مطلق


اگر می‌خواهید شامی متفاوت بخورید، حتما به سراغ Dinner in the Dark بروید که تجربه بودن در آن شبیه به هیچ رستوران دیگری نیست. این رستوران در فضایی قرار گرفته که در تاریکی مطلق فرو رفته و شما به محض ورود به آن به وسیله خدمه که عینک دید در شب دارند، به پشت میز برده می‌شوید. شام سه کورس دارد که به همراه نوشیدنی رایگان ارائه شده و تمامی آن‌ها باید در همان تاریکی مطلق خورده شوند. کیفیت غذا در این رستوران بسیار بالاست و جزو رستوران‌ها بسیار خوب دبی به حساب می‌آید. در نهایت اگر درخواست کنید می‌توانید عینک‌های دید در شب بگیرید تا ببینید که رستوران واقعا چه شکلی است.

 

در این ۵ رستوران دبی خوش‌مزه‌ترین غذاهای دنیا را بخورید

 

 Dinner in the Dark

 


آدرس: Noire, Fairmont Dubai, Sheikh Zayed Road, Trade Centre Area (رستوران یکشنبه‌ها تعطیل است)

 


۲- یادگیری پخت غذای ایتالیایی و صرف دستپخت خودتان در سفر


کلاس‌های آشپزی چند ساعته در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های دو نفره در سفر بدل ده‌اند. رستوران ونیزیِ all’onda در کنار محیط بسیار عالی و غذهای خوشمزه‌ای که ارائه می‌کند، کلاس آشپزی چند ساعته‌ای دارد که در آن مبانی غذاهای ایتالیایی و ژاپنی به شما آموزش داده شده و یکی دو غذایی نیز در این روند آمده می‌کنید. نه تنها در این روند چیزهای جالبی یاد می‌گیرد و همراه هم ساعات مفرحی را تجربه می‌کنید، می‌توانید در نهایت دستپخت دو نفره‌ی خود را نیز به عنوان شام میل کنید.

 

بهترین رستوران‌ها برای تجربه خوردن یک سوشی خوشمزه در دبی

 

 all’onda

 


آدرس: all’onda, Kempinski Emerald Palace, Palm Jumeirah (کلاس‌ها تنها روزهای شنبه از ساعت 1 تا 4 بعد از ظهر برپا می‌شود و شما می‌توانید برای صرف شام دوباره به رستوران مراجعه کنید)

 


۳- خلاقیت خود را در Sketch Studio بروز دهید


اگر بخواهید رنگ و بوی متفاوتی به قرار دو نفره‌ی خود بدهید حتما به سراغ Sketch Studio که یکی از استودیوهای بسیار محبوب دبی است بروید. شما می‌توانید بر روی میز کافه‌ی این مکان وقتی سفارش نوشیدنی می‌دهید بر روی کاغذهایی که برایتان گذاشته شده طراحی کنید یا اینکه وقت گرفته و در خود استودیو روی کاغذهای بزرگ یا بوم طرح بزنید. نیازی به اینکه نقاشی بلد باشید نیست، به این کار همچون یک فعالیت تفریحی نگاه کنید که در نهایت ساعات جالبی را برایتان رقم می‌زند. البته با توجه به اینکه شما از تجهیزات Sketch Studio استفاده می‌کنید، برای اینکه اثر هنری خود را به خانه ببرید باید ۷۰ درهم به ازای هر کدام پرداخت کنید.

 

معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در دبی

 

Sketch Studio

 


آدرس: Sketch Art Café & Sketch, Mattar bin Lahej Gallery, Al Wasl Road, Jumeirah (هر روز از 9 صبح تا 11 بعد از ظهر)

 


۴- شام در مجموعه‌ی هتلی لوکس


اگر نمی‌توانید یک رستوران لوکس را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، هتل W Dubai – The Palm که هتلی لوکس به شمار می‌رود به شما این امکان را می‌دهد که به سراغ سه رستوران اصلی این مرکز رفته از آن‌ها بازدید کنید و در هر کدام که خواستید شام میل کنید. حتی می‌توانید کورس‌های مختلف را در رستوران‌های متفاوتی میل کرده و در هر کدام بخشی از منو را امتحان کنید. البته همانطور که حدس می‌زنید، این کار به هیچ وجه برایتان ارزان نخواهد بود و حدودا با توجه به منوی باز بودن، به همراه ۵ نوشیدنی به ازای هر نفر، ۵۰۰ درهم هزینه در بر خواهد داشت.

 

بهترین هتل‌های ارزان دبی به انتخاب کاربران تریپ‌ ادوایزر

 

 The Palm

 


آدرس: PM on the Palm, W Dubai – The Palm, Palm Jumeirah (شنبه‌ها تا چهارشنبه‌ها)

 


۵- زیپلاین دو نفره


قرار نیست همه‌ی قرارها به شام ختم شود و ما در آخرین گزینه به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما XLine Dubai Marina را نیز به صورت دو نفره امتحان کنید. مسیری طولانی که بر فراز دبی حرکت می‌کند و با توجه به دو خط موازی در کنار هم، این امکان را برایتان به وجود می‌آورد تا بتوانید همراه هم آن را تجربه کنید. البته این زیپلاین جزو گران‌ترین‌ها در دبی است و هزینه‌ی 1200 درهمی برای دو نفر دارد، اما در تابستا‌ن‌ها با توجه به گرمای هوا، برای آن تخفیف‌هایی تا حد ۷۲۰ درهم اعمال می‌شود.

 

راهنمای گردشگری دبی برای آنهایی که عاشق هیجان و ورزش‌ هستند

 

XLine Dubai Marina

۰۸ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران