معرفی بعضی بازی‌های فرار از اتاقی که می‌توانید در دبی تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی بعضی بازی‌های فرار از اتاقی که می‌توانید در دبی تجربه کنید

در چند سال اخیر، بازی‌های فرار از اتاق در دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در این بازی شما به همراه دوستانتان به اتاقی فرستاده می‌شوید که مملو از معماهای مختلف است و باید با حل کردن این معماها از یک یا چند اتاق خارج شوید. معماها می‌توانند پازل‌های ساده یا سلسه‌ای از چند بازی مختلف باشند. هر کدام از اتاق‌هایی که طراحی می‌شوند، عموما از تم خاصی پیروی می‌کنند، به همین خاطر تنوع آن‌ها به اندازه تنوع بازی‌هایی است که درست می‌شود. این روزها در ایران هم چند اتاقی ساخته شده است، اما اگر می‌خواهید در زمان سفر با تور دبی، چند نمونه از بهترین این بازی‌ها را تجربه کنید، بهتر است همراه دوستانتان به سراغ پیشنهادهایی که امروز برایتان می‌آوریم، بروید.


نکته: چند مجموعه‌ای که این بازی‌ها در آن‌ها بنا شد، هر یک اتاق‌های مختلفی دارند و ممکن است بازی‌هایی که ما به شما معرفی می‌کنیم بعدها بسته شده و بازی دیگری براییش ساخته شود. به همین خاطر می‌توانید برای انجام چنین بازی‌هایی، به هان مجموعه‌ها مراجعه کرده و از دیگر بازی‌های موجود آن لذت ببرید.

 


The Ring


اگر از طرفداران فیلم ترسناک "حلقه" باشید، حتما از این بازی لذت می‌برید. این فیلم داستان یک نوار ویدیو است که با دیدنش بعد از چند روز، روحی شیطانی شخصی که فیلم را دیده شکار می‌کند. "حلقه" تنها بازی فرار از اتاق دبی است که در آن بازیگرهای واقعی در نقش‌های متفاوت بازی می‌کنند. فضای بازی ترسناک و پر از لحظات استرس‌زا برای بازیکن است، پس بهتر است یکی از دوستانتان که خیلی راحت می‌ترسد را با خود به این بازی ببرید تا از لحظات مفرحی که برایتان می‌سازد لذت ببرید!

 

بهترین مکان‌ها برای بازی‌های دیجیتال و دستگاه‌های آرکید در دبی

 

 

 The Ring

 


هزینه: ۱۷۰ درهم برای هر نفر، آخر هفته ۱۸۰ درهم
مکان: No Way Out
آدرس: JLT, Cluster M, HDS Business Center, Shop-5, -1

 


Harry Potter


کاملا پیداست که این بازی از دنیای جادوگری هری‌ پاتر برای ساخت فضای داستانش بهره برده است. اگر از طرفداران بی‌شمار جادوگر جوان باشید، حتما عاشق این بازی می‌شوید چون دکور و المان‌های آن واقعا عالی ساخته شده و شما را وارد جلد یک جادوگر هاگوارتز می‌کند. "فوبیا" شرکتی که به ارائه بازی‌های فرار از اتاق معروف است، همیشه اتاقی مخصوص دنیای هری پاتر دارد و اسم بازی این فصل آن‌ها "مدرسه جادوگری" است. اگر به فوبیا رفتید، پیشنهاد ما این است بعد از دنیای هری پاتر وارد "اتاق تاریک" هم شوید که از بهترین‌های دبی است.

 

 

  Harry Potter

 


هزینه: از ۱۰۰ درهم به ازای هر نفر
مکان: Phobia
آدرس: JLT, Cluster M Shop-7

 


Iron Fist


این بازی نیز از روی سریال تلوزیونی بسیار پرطرفدار "بازی‌های تاج و تخت" الگوبرداری شده است و به همین خاطر طرفداران بی‌شماری در همان دبی همیشه در حال بازی آن هستند. اما اگر از طرفداران سریال باشید یا نه، حتما از انجام آن لذت خواهید برد. بازی به جز بخش‌های جذاب دارای افکت‌های مختلفش، معماهای دستی زیادی نیز دارد که انجام آن‌ها واقعا لذت بخش است. از دیگر بازی‌های جذاب Escape Reality، بازی فرار از اتاق Jungala and Nosferatu است که پیشنهاد می‌کنیم بعد از انجام Iron Fist، سری به آن هم بزنید.

 

پارک واقعیت مجازی دبی، بهشتی برای عاشقان بازی‌های کامپیوتری

 

 

  Iron Fist

 


هزینه: ۱۰۰ درهم به ازای هر نفر، آخر هفته ۱۲۰ درهم
مکان: Escape Reality
آدرس: Indigo Sky, 1st Floor, Next to First Abu Dhabi Bank Metro Station، Sheikh Zayed Road

 


Merry Mystery


این بازی جو کریسمسی دارد و بعد از کریسمس، به خاطر اینکه طرفداران زیادی پیدا کرد، هنوز هم در HintHunt برای انجام باقی مانده است. بر خلاف بسیاری از بازی‌های فرار از اتاق که به شما یک ساعت زمان داده می‌شود، در این بازی تنها 30 دقیقه زمان دارید تا به بابانوئل کمک کنید و چیزی که گم کرده است را به او باز گردانید. البته این اتاق کمی ساده است و برای جمع‌هایی کم سن و سال نیز پیشنهاد می‌شود، اما اگر می‌خواهید در HintHunt یک بازی چالش‌برانگیزتر را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما Zen Room است که در فضایی ژاپنی انجام شده و شما را به عنوان دستیاران کارآگاه مرداک معروف معرفی می‌کند.

 

 

  Merry Mystery

 


هزینه: ۱۱۰ درهم به ازای هر نفر، آخر هفته‌ها ۱۳۰ درهم
مکان: HintHunt
آدرس: Times Square Center, first floor, shop F13, Sheikh Zayed Road

 


Most Wanted


قصه‌ی این بازی بسیار جذاب است و در دنیای غرب وحشی جریان دارد. در این بازی شما جایزه‌بگیرهایی هستید و هدف بازی این است که شما بتوانید با طلاهای بیشتری از اتاق خارج شوید. 60 دقیقه زمان دارید تا طلاها را از معماهای مختلف استخراج کنید و بعد از آن کلانتر آمده و اگر هنوز نتوانسته باشید فرار کنید، شما را بازداشت می‌کند.

 

هاب‌زیرو دبی؛ بهشت بازی‌های رایانه‌ای برای نوجوانان

 

 

  Most Wanted

 


هزینه: ۱۲۰ درهم به ازای هر نفر
مکان: Escape Quest
آدرس: HDS Business Centre

۰۶ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران