معرفی موزه هنر آگنگ رایی در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی موزه هنر آگنگ رایی در بالی

بالی یکی از زیباترین اماکن گردشگری در دنیاست. اگر طبیعتی چون بهشت می‌خواهید و یا دنبال آرامشی وصف نشدنی بر روی زمین هستید با تور بالی به این سرزمین سفر کنید تا هر آنچه می‌خواهید در آنجا بیابید. عاشقانه‌ترین مناظر، معابد، مراکز هنری و فرهنگی، تفریحات آبی، اسپا و یوگا. در صورتی که علاقه به فرهنگ و هنر دارید و به هر جا می‌روید در ابتدا به دنبال موزه‌ها هستید تا پیشینه آنها را مطالعه کرده و ببینید، موزه هنر آگنگ یکی از جاهای شگفت انگیزی است که پیشنهاد می‌کنیم از آنجا بازدید کنید.

 


موزه Agung Rai (ARMA)


موزه هنر آگنگ رایی (ARMA) بخشی از یک گالری، مرکز فرهنگی و محل اقامت در پنگوسهکان، اوبوت (Ubud, Pengosekan) است که به کارآفرین و موسس این موزه Balinese و هنرمند و جمع آوری کننده Anak Agung Gde Rai تعلق دارد و در سال ۱۹۹۶ افتتاح شده است. این موزه دارای دو ساختمان بزرگ است که در آنجا مجموعه ای بزرگ از آثار هنری نمایش داده می‌شود. این موزه که در Pengosekan واقع شده، تقریبا در ۳ کیلومتری جنوب مرکز اصلی اوبوت و ۲۵ کیلومتری شمال دنپاسار قرار دارد. این موزه توسط وزارت فرهنگ و آموزش و پرورش بالی در سال ۱۹۹۶ افتتاح شد و توسط بنیاد آرما (ARMA) اداره می‌شود که در همان سال تاسیس شده است.

 

۸ نکته‌ی ضروری که در سفر به بالی باید آنها را مد نظر قرار دهید

 

 

Agung Rai

 


موزه هنر آگنگ رایی ویژگی های معماری سنتی بالی را دارد و توسط باغ های استوایی احاطه شده است. از میان آثار قابل توجه در مجموعه‌های آن، هنرمندان اندونزیایی، رادن صالح و افندی، و نقاشان افسانه ای چون Walter Spies، رودلف بونت و آدریان لمیور از قرن نوزدهم، دهه ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ هستند. شاهکارهای محلی بالی شامل نقاشان بالیایی همچون Nyoman Lempad و همچنین نقاشی های کلاسیک سبک Katusan و Batuan از نقاط / روستاهای مربوطه خود می باشند.

 

 

درباره موزه هنر آگنگ رایی بدانید


بهترین زمان برای بازدید از این موزه در طول بعد از ظهر است، پس از بازدید از مجموعه‌های هنری، بازدیدکنندگان می‌توانند از غذا خوردن یا صرف شام در یک کافه در منطقه موزه لذت ببرند. همچنین جهت تماشای اجرای رقص های سنتی که به طور منظم در مجموعه موزه برگزار می‌شود نیز برنامه ریزی شده است تا گردشگران نهایت لذت را در بازدید چند ساعته خود از موزه داشته باشند.
اجرای زنده رقص های بالیایی معمولا از دوشنبه تا جمعه ۱۵ تا ۱۷ آغاز می شود و یکشنبه ۱۰:۳۰ - ۱۲، با جلسات مختلف ارکستر gamelan متفاوت است. استیج آرما محل مشترکی برای چنین برنامه‌هایی برنامه ریزی شده است که در آن از گروه‌های هنری اندونزی و بین المللی نیز بازدید می‌شود.

 

پربازدیدترین معابد بالی که دیدن آن‌ها نباید را از دست بدهید

 

 

Agung Rai

 


کارگاه‌های هنری موجود در آرما نیز شامل سمینارهای نقاشی بالیلی، کلاس‌های نقاشی، کارگاه‌های موسیقی سنتی gamelan، رقص سنتی، چوبکاری و کلاس‌های باتیک می باشد.

 


چشم انداز آرما


در واقع آرما بیش از یک موزه است. مرکز هنرهای تجسمی و تصویری است که اجازه می دهد بازدید کننده از مجموعه دائمی نقاشی‌ها، نمایشگاه‌های موقت ویژه، نمایشنامه‌های تئاتر، رقص، کلاس های موسیقی و نقاشی، کتابفروشی، کتابخانه و اتاق خواندن، کارگاه های آموزشی فرهنگی، کنفرانس ها، سمینارها و آموزش ها لذت ببرد. چشم انداز آن، تبدیل شدن به یک موزه بین المللی مشهور فرهنگ بالن و اندونزی با سازماندهی رویدادهای منحصر به فرد و تنوع این فرهنگ است. این موزه خدمات بسیاری را برای افرادی از زمینه‌های فرهنگی مختلف فراهم می کند. این خدمات به افرادی که مایل به تجربه و یادگیری در مورد میراث فرهنگی منحصر به فرد بالی هستند در نظر گرفته شده است. آرما به عنوان یک موجود زنده عمل می کند، همیشه در جستجوی فرصت‌های جدید برای حفظ هنرهای بالیایی است.

 

۵ ساحل شگفت‌انگیز در نزدیکی اوبود بالی

 

 

Agung Rai

 

 

ساعت بازدید از موزه هنر آگنگ رایی: ۹ تا ۱۸
آدرس: Jalan Raya Pengosekan, Ubud
تلفن: +62(0)361 976 65


در صورتی که بخواهید در نزدیکی موزه اقامت کنید می‌توانید با مراجعه به وب سایت هتل‌های زیر یک اتاق برای خود رزرو کنید.

 

۵ فعالیت هیجان‌انگیز در کوتا‌، بهشت موج‌سواری بالی

 

 

Agung Rai

 


۵ هتل نزدیک به موزه هنر آگنگ رایی:


Plataran Ubud Hotel & Spa
Bhuwana Ubud Hotel and Farming
Alaya Ubud
Komaneka at Rasa Sayang
Sapulidi Resort Spa & Gallery Bali

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران