۱۰ رستوران عالی برای خوردن برگرهای خوشمزه در باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
۱۰ رستوران عالی برای خوردن برگرهای خوشمزه در باتومی

باتومی یکی از شهرهای بندری فوق‌العاده است که می‌توانید ارزان به آن سفر کنید و چند شبانه‌روز را حسابی خوش بگذرانید. شهری که جاذبه‌های طبیعی از جنگل‌ها و دریاچه‌ها کم ندارد و یکی از بهترین شهرهای گرجستان برای کمپ‌زدن به حساب می‌آید. شهری که هرساله میزبان تعداد زیادی از فستیوال‌ها و کارناوال‌های کشور گرجستان است و با بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان به این شهر اگر به دنبال رستوران‌هایی عالی برای نوش جان کردن برگرهای خاص و تپل هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۱۰ برگر فروشی معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنی.


۱- Home made bar


یک کافه‌ی اروپایی عالی که با رفتن به آن می‌توانید نوشیدنی‌های درجه یک سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین می‌توانید در فضای ساده و صمیمی آن برای ساعتی بنشینید و از روی منوی نسبتا متنوع آن یک برگر تپل سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این کافه شب‌ها تا دیرهنگام به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها تا حوالی صبح پذیرایی می‌کند. کافه‌ای که قیمت منویش چندان گران نیست و همین امر باعث می‌شود در میان گردشگران پرطرفدار باشد.

 

 ۱۲ نکته مهمی که قبل از سفر به باتومی باید بدانید

 

 

Home made

 


۲- Radio café & bar


یک کافه‌ی عالی با یک بار ایتالیایی فوق‌العاده. کافه‌ای که با رفتن به آن می‌توانید انواع استیک‌های خوشمزه را سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که برای گیاهخواران نیز منویی متنوع از انواع غذاها و سالادها دارد. کافه‌ای اروپایی در قلب باتومی که قیمت منویش چندان ارزان نیست اما در مقابل پذیرایی و غذاهایی که به مهمانانش پیشکش می‌کند ارزش این را دارند که برایش هزینه کنید. درهای این کافه همه روزه از حوالی ظهر تا حوالی بامداد به روش مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. با رفتن به این کافه می‌توانید برگرهای خاصی سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

Radio café

 


۳- ChaCha time


یک کافه‌ی جوان پسند عالی که غالب مشتریانش جوان‌ها هستند. گردشگران پرشوری که پر از هیجان به این شهر بندری آمده‌اند و در سفر به باتومی می‌خواهند حسابی خوش بگذرانند. کافه‌ای که برگرهای خوبی دارد و برای هر سه وعده‌ی اصلی غذایی می‌توانید به آن مراجعه کنید. این کافه همچنین در منویش غذاهایی مخصوص گیاهخواران دارد تا طیف‌های گوناگونی از ذائقه‌ها و سلیقه‌ها را پوشش دهد.

 

 ۵ کافه‌ی شبانه‌ی باتومی؛ شهر بندری گرجستان

 

 

ChaCha time

 


۴- Bacio Batumi


یک رستوران ویژه برای آنهایی که می‌خواهند در کنار برگرهای تپل و چاقشان، سیب‌زمینی‌های سرخ کرده‌ی لذیذ نیز نوش جان کنند. یک کافه رستوران معروف که بهترین پیتزاها و پاستاهای باتومی را نیز می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که غذاهای حلال به مشتریانش ارائه می‌کند و همچنین اینترنت رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهد.

 

 

Bacio Batumi

 


۵- Sorry Bebo


یک کافه رستوران آمریکایی که بدون شک بهترین برگرهای باتومی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه رستورانی که شب‌ها تا دیرهنگام از مهمانانش پذیرایی می‌کند و قیمت منویش اندکی گران است. البته این گرانی در مقابل برگرهای که برای شما سرو می‌کند ناچیز است.

 

 ۷ نقطه‌ی شگفت‌انگیز باتومی برای شنیدن موسیقی زنده با غذا! 

 

 

Sorry Bebo

 


۶- Mcdonalds


شاید برای یک مسافر هیچ جایی به اندازه‌ی مک دونالد برای خوردن بهترین برگرها قابل اعتماد نباشد. چرا که این اغذیه فروشی در سرتاسر جهان شهرت دارد و همین باعث شده است هرکجای دنیا که باشی، وقتی نامش را می‌شنوی با خیال راحت انواع برگرها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. مک دونالد باتومی یکی از شعبه‌های خوب این رستوران زنجیره‌ای در سراسر جهان به حساب می‌آید که همه روزه مملو از مسافران و گردشگران می‌شود.

 

 

Mcdonalds

 


۷- Zona


زونا یک کافه‌ی دنج و صمیمی است در بافت مدرن شهر باتومی برای آنهایی که می‌خواهند از شلوغی‌های این شهر دوری کنند و برای ساعتی راحت و بدون دغدغه یک وعده‌ی غذایی لذیذ نوش جان کنند. رستورانی که جدای از برگرها و استیک‎‌ها و فست‌فودهای متنوع، می‌توانید غذاهای گیاهی نیز در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 خوشمزه‌ترین صبحانه‌ی گرجی را فقط در این ۵ کافه باتومی بخورید

 

 

Zona

 


۸- Fanfan


فان‌فان یک جای دنج و صمیمی است. یک جای سنتی که میزها و صندلی‌های لهستانی دارد و می‌توانید برای حداقل ساعتی در آن باشید و لذت ببرید. کافه‌ای بی‌نظیر که رفتن به آن یک خاطره‌ی بسیار خوش از بودن در باتومی و کشور گرجستان برایتان می‌سازد.

 

 

Fanfan

 


۹- Café Garden


کافه باغچه‌ی باتومی یکی از معروف‌ترین کافه‌های این شهر است که در تمام نظرسنجی‌ها در میان گردشگران جایگاه اول تا سوم را داشته است. کافه‌ای که در آن می‌توانید بهترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها را سفارش بدهید و همچنین از پیتزاها و برگرهای لذیذ نوش جان کنید. در این کافه می‌توانید دو وعده‌ی اصلی غذایی خود یعنی ناهار و شام را نوش جان کنید.

 

 رستوران‌های لوکس و معروف باتومی، شهر ساحل‌های سپید گرجستان

 

 

Café Garden

 


۱۰- Pita boon


در این رستوران جوانانه و دنج می‌توانید انواع برگرها را از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که فست‌فودهای مدیترانه‌ای در آن سرو می‌شود و مشتریان خاص خودش را دارد.

 

 

Pita boon

۲۷ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران