معرفی مرکزخرید 28 مال باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی مرکزخرید 28 مال باکو

آذربایجان در فصل‌های گرم و همینطور پاییزی سال یکی از برترین مقاصد نزدیک به ایران برای داشتن یک سفر خاطره‌انگیز به حساب می‌آید. پایتخت این کشور یعنی شهر باکو، شهر زیبایی‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مدرن است. شهری که می‌تواند مسافرانش را حسابی سرگرم کند و از آنها با خوشمزه‌ترین غذاهای جهان در امن‌ترین و پرآسایش‌ترین هتل‌ها و هاستل‌ها پذیرایی کند. در سفرتان با تور باکو به این شهر اگر به دنبال خرید بهترین سوغاتی‌ها هستید و همینطور می‌خواهید جذاب‌ترین تفریحات را انجام بدهید همراه ما باشید تا یکی از مهمترین مرکزخریدهای این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


مرکزخرید ۲۸ مال


در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع در مرکز شهر باکو یکی از معروف‌ترین مرکزخریدهای این شهر واقع شده است. ساختمانی ۵ طبقه که در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده است و تا به امروز یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید و به نوعی تفریحی این شهر به حساب می‌آید. چرا که جدای از واحدهای تجاری، واحدهای تفریحی مانند سالن‌های سینما نیز در خود دارد. مرکز خریدی که برترین برندهای پوشاک در آن شعبه دارند و در روزهای خاصی از سال انواع جشنواره‌های حراج و تخفیف در آن برگزار می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا بخش‌های مختلف این مرکزخرید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 

مرکزخرید پارک بلوار باکو، یکی از مجلل‌ترین مرکزخریدهای آذربایجان

 

 

مرکزخرید 28 مال

 


۱- پوشاک بانوان و آقایان


در سفرتان به باکو اگر می‌خواهید به عنوان سوغاتی پوشاک‌های برند را خریداری کنید یکی از بهترین مراکزی که برای خرید پیش‌رو دارید همین ۲۸ مال است. جاییکه برندهای معتبری مانند زارا، ال‌سی واکیکی، منگو، آلدو، ماسیمو دوتی، گپ، نیویورکر، برشکا و ... شعبه دارند.

 

 

مرکزخرید 28 مال

 


۲- لوازم و پوشاک کودکان


خرید کردن برای کودکان بدون شک یکی از جذاب‌ترین خریدهاست. در سفرتان به باکو ۲۸ مال در حدود ۱۰ واحد تجاری درجه یک دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید وارد دنیای کودکان شوید و لذت ببرید. لذتی سرشار از ذوق که دل آدم ضعف می‌رود.

 

۱۰ مرکز خرید معتبر باکو برای خریدن بهترین و خاص‌ترین سوغاتی‌های سفر

 

 

مرکزخرید 28 مال

 


۳- جواهرات


در سفر به کشورهای خارجی گاه پیش می‌آید دلتان بخواهد جواهرات یا اجناس لوکس مانند ساعت خریداری کنید. در سفر به باکو می‌توانید به این مرکزخرید مراجعه کنید و با خیال راحت از اصالت جنسی که می‌خرید آنها را خریداری کنید.

 

 

مرکزخرید 28 مال

 


۴- لوازم آرایشی و بهداشتی


۶ مرکز تجاری درجه یک و عالی در ۲۸ مال واقع شده‌اند تا شما با مراجعه به آنها بتوانید بهترین برندهای لوازم آرایش و بهداشتی را خریداری کنید. برندهایی مانند فلورما، مک، اینگلات، آیدیل، گلدن رز و...

 

بهترین بازارهای خیابانی باکو برای خریدن سوغاتی‌های خاص و به‌ یادماندنی


۵- لوازم برقی و خانگی


این بخش از ۲۸ مال شاید برای گردشگران چندان کاربردی نباشد اما شما اگر جزو معدود افرادی بودید که در سفر دوست داشتید لوازم خانگی خریداری کنید و یا دست کم لوازم خانگی عرضه شده در دیگر کشورها را ببینید می‌توانید به این مرکزخرید مراجه کنید.

 

 

مرکزخرید 28 مال

 


۶- کتاب‌فروشی


طبقه‌ی چهارم این مرکزخرید یکی از برترین کتاب‌فروشی‌های باکو را در خود جای داده است. مرکزی با نام علی و نینو که با رفتن به آن می‌توانید کتاب‌هایی به زبان انگلیسی، روسی، ترکی و آذربایجانی خریداری کنید. این کتاب‌فروشی یکی از خاص‌ترین و بزرگترین کتاب‌فروشی‌های آذربایجان به حساب می‌آید.

 


۷- فود کورت


۲۸ مال یکی از بهترین فود کورت‌های آذربایجان را در خود جای داده است. فود کورتی کوچک اما پر تنوع. جاییکه ۱۶ رستوران و کافه را در خود جای داده است و با مراجعه به آن می‌توانید انواع غذاهای فست‌فودی بین‌المللی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید مک دونالد، کی‌اف‌سی و همینطور استارباکس و گلوریا جینز در فود کورت این مرکزخرید شعبه دارند. همچنین اگر به غذاها و دسرهای سنتی آذربایجانی نیز علاقه داشته باشید در این بخش ۲۸ مال می‌توانید چندین رستوران بیابید و غذاهای دلخواهتان را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۵ سوغاتی جذاب که باید از باکو بخرید

 

 

مرکزخرید 28 مال

 


۸- سینمای ۲۸ مال


طبقه‌ی پنجم این مرکزخرید ۶ سالن سینمایی را در خود جای داده است که با رفتن به آن می‌توانید فیلم‌های مطرح و روز دنیا را تماشا کنید. سینماهایی که امکانات پخش فوق‌العاده‌ای دارند و رفتن به آنها یک روز متفاوت و شاد برایتان در سفر به باکو می‌سازد. شاید برایتان جالب باشد بدانید یکی از سالن‌های این سینما امکان پخش فیلم‌های سه بعدی را دارد که شما با رفتن به آن می‌توانید برخی فیلم‌های معروف سه بعدی دنیا را تماشا کنید.


۹- شهربازی کیدز پلنت


اگر به همراه فرزندان خود و در یک تفریح خانوادگی به باکو رفته‌اید انتخاب ۲۸ مال برای خرید کردن یکی از بهترین انتخاب‌هاست. چرا که می‌توانید فرزندان خود را به طبقه‌ی چهارم آن و شهربازی ببرید و خودتان با خیال راحت ساعت‌ها چرخ بزنید و خرید کنید. این شهر بازی هم بازی‌های امن دارد و هم تنوع بازی‌های مناسب. بازی‌های کامپیوتری و سینمای ۶ بعدی از مطرح‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های این مرکزخرید به حساب می‌آیند.

 

بهترین رستوران‌های باکو برای خوردن غذاهایی به یاد ماندنی

 

 

مرکزخرید 28 مال

 

 

درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها گرمترین استقبال‌ها را می‎کند. همچنین برای آگاه شدن از سانس‌ها و فیلم‌های سینمای این مرکزخرید می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید.

۲۴ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران