۱۰ نکته‌ی ضروری که پیش از سفر به قبرس بهتر است آنها را بدانید

جاذبه‌های گردشگری قبرس
۱۰ نکته‌ی ضروری که پیش از سفر به قبرس بهتر است آنها را بدانید

قبرس یکی از کشورهای پر مسافر است که در زمستان و تابستان و همینطور بهار و پاییز پر از مسافر است. کشوری ساحلی و دریایی که فرهنگ باستانی و یونانی در آن موج می‌زند و سرزمین افسانه‌ها و جاذبه‌های تاریخی به حساب می‌آید. کشوری که کافه‌ها و رستوران‌های بی‌نظیر دارد و اقامتگاه‌هایش جزو دنج‌ترین اقامتگاه‌های دنیا به حساب می‌آیند. اگر قصد سفر با تور قبرس به این کشور را دارید همراه ما باشید تا ۱۰ نکته‌ی ضروری که دانستن آنها برایتان مفید است و شما را با این کشور بیشتر آشنا می‌کند یک به یک خدمتتان بازگو کنیم.

 


۱- سیم‌کارت قبرسی بخرید


در سفرتان به قبرس و به هنگام ورودتان به این کشور از فروشگاه‌های مراکز عمومی معتبر مانند فرودگاه و ترمینال حتما سیم‌کارت تهیه کنید. چرا که با خرید سیم‌کارت هزینه‌های ارتباطی‌تان را به شدت کاهش می‌دهید و همینطور می‌توانید در جای‌جای این کشور اینترنت پرسرعت در اختیار داشته باشید.

 

۱۰ جاذبه‌ی دیدنی شهر رویایی آیاناپا در قبرس

 

 

تور قبرس

 


۲- در فصل‌های گرم از کولر محل اقامتتان مطمئن باشید


اگر در فصل تابستان یا اواخر بهار به قبرس سفر می‌کنید و هزینه‌ی لازم برای اقامت در هتل‌های لوکس و چند ستاره‌ی این کشور را ندارید و می‌خواهید در مکان‌های ارزان قیمت اقامت کنید حتما از کولر محلی که برای اقامت انتخاب کرده‌اید مطمئن باشید. قبرس یک کشور ساحلی است که رطوبت بالایی دارد و اگر محل اقامتتان کولر نداشته باشد سفر برایتان جای آنکه حاطره‌ساز شود مشکل‌ساز می‌شود. برخی از هاستل‌های این کشور کولر ندارند و در ازای دادن کولر هزینه‌ی اضافی از مهمانانشان می‌گیرند. بنابراین قبل از رزرو محل اقامت در فصل تابستان و بهار شاخک‌هایتان نسبت به کولر تیز باشد.

 

 

تور قبرس

 


۳- پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به قبرس است


اگر گرمایی هستید و گرما کلافه‌تان می‌کند بدون شک فصل پاییز و زمستان را برای سفر به قبرس انتخاب کنید. چرا که به غیر از این دو فصل، قبرس گرم و پررطوبت است و همین امر باعث می‌شود سفر به کامتان شیرین نباشد. در طول تابستان دمای این کشور به ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسد.

 

زیباترین کلیساهای آیاناپا و پروتاراس در قبرس

 

 

تور قبرس

 


۴- پیش از سفر به قبرس اندکی یونانی و ترکی یاد بگیرید


زبان مردمان این کشور ترکی و یونانی است و خیلی کم انگلیسی می‌دانند. بنابراین در سفر به این کشور اگر دوست دارید با مردم عادی و یا فروشندگان محلی ارتباط بگیرید بهتر است اندکی یونانی و یا ترکی یاد بگیرید. اندکی که نظر آنها را نسبت به شما جلب کند.

 

 

تور قبرس

 


۵- در سفر به این کشور حتما غذاهای محلی نوش جان کنید


غذاهای قبرسی جزو لذیذترین غذاهای مدیترانه‌ای به حساب می‌آیند که به شما توصیه می‌کنیم در روزها و شب‌های حضورتان در این کشور حتما به رستوران‌های محلی این کشور سری بزنید و این غذاهای لذیذ را امتحان کنید. غذاهایی که بدون شک شما را عاشق خودشان می‌کنند.

 

۵ تفریح هیجان‌انگیز که در سفر به لیماسول قبرس باید انجام بدهید

 

 

تور قبرس

 


۶- در قبرس تفریحات هیجان‌انگیز آبی را امتحان کنید


قبرس یکی از بهترین کشورهای جهان است که با رفتن به آن می‌توانید تفریحات هیجان‌انگیز آبی را انجام بدهید. تفریحاتی که در پارک آبی‌ها و یا سواحل این کشور امکان انجام آنها برای شما فراهم آمده است.

 

 

تور قبرس

 


۷- روزهای سفر خود در قبرس را به طبیعت‌گردی اختصاص بدهید


قبرس کوهستان‌های جالبی دارد که فضای نسبتا متفاوتی نسبت به بافت کلی این شهر دارند. کوهستان‌هایی که پر از کافه‌ها و رستوران‌های درجه یک هستند. در سفرتان به این کشور به شما توصیه می‌کنیم حتما به فضای کوهستانی آن بروید و حداقل یک روز خود را در این فضاها بگذرانید.

 

بهترین نقاط قبرس برای کمپینگ و لذت بردن از طبیعت بکر

 

 

تور قبرس

 


۸- در قبرس دوچرخه‌سواری کنید


یکی از تفریحات جالبی که در فضای شهری و یا طبیعت کوهستانی قبرس می‌توانید انجام بدهید دوچرخه‌سواری است. در سفرتان به این کشور می‌توانید با قیمت‌های معقول دوچرخه کرایه کنید و این کشور و زیبایی‌هایش را رکاب بزنید. این تفریح بدون شک یکی از فراموش ناشدنی‌ترین تفریحات شما در سفر به قبرس خواهد بود.

 

 

تور قبرس

 


۹- در قبرس خیابان‌گردی کنید


خیابان‌گردی یکی از مهمترین تفریحاتی است که مسافران قبرس انجام می‌دهند. چرا که این کشور میراث‌دار تاریخ است و هرچه در فضای شهری آن می‎بینید بازسازی یک فضای کهن است. بنابراین با پرسه زدن در این فضاها حال و هوایتان حسابی به خوبی عوض می‌شود. پرسه‌ای که طی آن می‌توانید به کافه‌های درجه یک سر بزنید و بهترین قهوه‌ها را با قیمت‌های مناسب نوش جان کنید. پرسه‌هایی که امکان انداختن بهترین عکس‌ها را برای شما مهیا می‌کنند.

 

 

تور قبرس

 


۱۰- در تورهای سافاری این کشور شرکت کنید


یکی از تفریحات جذابی که در این کشور می‌توانید انجام بدهید شرکت در سافاری‌های آف‌رودی است. با شرکت در این سافاری‌ها می‌توانید هیجان سرعت و کمپ‌زدن زیر سقف آسمان را تجربه کنید. سافاری‌هایی که تعداد زیادی از گردشگران مشتاق شرکت در آنها هستند.

 

 

۰۳ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران