آشنایی با اپراتورهای تلفن همراه و سیم کارت در سفر به ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
آشنایی با اپراتورهای تلفن همراه و سیم کارت در سفر به ارمنستان

ارمنستان یکی از ارزان‌ترین و تاریخی‌ترین کشورهای جهان است که می‌شود در سفرهای کوتاه مدت چند روزه به آن رفت و گشت و گذار کرد. کشوری با بناها و یادبودهای تاریخی و همینطور تفریحات و سرگرمی‌های توریستی و گردشگری. کشوری با رستوران‌ها و غذاهای درجه یک و همینطور کافه‌ها و کلاب‌های پرشور و حال. کشوری با هتل‌ها و هاستل‌های تمیز و نسبتا ارزان. در سفرتان با تور ارمنستان به این کشور اگر به دنبال خرید سیم کارت برای داشتن اینترنتی پرسرعت و همینطوری برقراری ارتباط با جای‌جای دنیا هستید. همراه ما باشید تا شما را با خدمات انواع اپراتورهای تلفن همراه در این کشور آشنا کنیم.

 


خرید سیم کارت در کشور ارمنستان


خرید سیم کارت همواره یکی از دغدغه‌های مسافران به کشورهای دیگر بوده است که این دغدغه غالبا توسط تورها برطرف می‌شود. چرا که برگزارکننده‌ی تورهای مسافرتی غالبا خودشان برای مسافران سیم کارت تهیه می‌کنند و در اختیار آنها قرار می‌دهند. اما اگر شما با توری به ارمنستان رفتید که این خدمات را برای شما انجام ندادند می‌توانید همراه ما باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم. شاید برایتان جالب باشد بدانید در سفر به ارمنستان شما نیازی نیست پولی برای خرید سیم کارت بپردازید و تمام پولی که به شعب فروش سیم کارت می‌پردازید در حقیقت به عنوان شارژ سیم کارت شما محسوب می‌شود. در سفرتان به این کشور شما با پرداخت ۱۰۰۰ درام می‌توانید یک سیم کارت با شارژ ۱۰۰۰ درام دریافت کنید و از خدمات آن که از جمله مهمترینش اینترنت پر سرعت G3 است استفاده کنید. سه اپراتور مهم در کشور ارمنستان مشغول به فعالیت هستند که اگر می‌خواهید با آنها و خدماتشان آشنا شوید همراه ما باشید.

 

سفر به ارمنستان به پیشنهاد سایت لونلی‌پلنت

 


۱- اپراتور Beeline


بیلاین یکی از قدیمی‌ترین اپراتورهای کشور ارمنستان به حساب می‌آید که در سال ۱۹۹۸ میلادی تاسیس شده است. اپراتوری که امتحانش را پس داده و بسیار مورد اعتماد مردمان و گردشگران کشور ارمنستان است. اپراتوری که امکان تماس ارزان قیمت و اینترنت پرسرعت G4 برای کاربرانش فراهم آورده است. اپراتوری که از طریق سایت Recharge.com می‌توانید شارژ سیم کارتتان را افزایش بدهید و با شماره‌گیری راه‌ه‌های ارتباطی زیر می‌توانید از وضعیت حساب و شارژ خود استعلام بگیرید

 

 

اپراتور Beeline

 

 

- تماس از طریق تلفن ثابت و یا سیم کارت بیلاین:
۸۸ +۰۰ + کد کشور + کد شهر + شماره تلفن
- بررسی خطوط بیلاین: #۱۲۰*
- افزایش شارژ: *۱۰۱* رمزشارژ #

 


۲- اپراتور ویواسل


این اپراتور یکی از برترین‌ها در ارمنستان است. چرا که آنتن‌دهی بالایی در سطح این کشور دارد. این اپراتور همچنین در میان ایرانیان بسیار پرطرفدار است. چرا که با گرفتن کد عددی ۷۷ هزینه‌ی تماس به ایران را تا یک سوم کاهش می‌دهد. همچنین این اپراتور یک امکان ویژه برای کاربرانش فراهم آورده است که طی آن در هر ۱۲ دقیقه مکالمه، ۲ دقیقه با تعرفه معمولی و ۱۰ دقیقه با تعرفه‌ی تخفیف دار نرخ مکالمه را محاسبه می‌کند. کارت‌های شارژ این اپراتور ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۴۵۰۰، ۷۰۰۰، ۹۵۰۰ و ۱۸۰۰۰ درامی است. با شماره‌گیری موارد زیر می‌توانید از خدمات مختلف این اپراتور در سفر به ارمنستان بهره‌مند شوید.

 

۱۰ چیزی که قبل از سفر به ارمنستان باید آن‌ها را بدانید

 

 

اپراتور ویواسل

 


- تماس از طریق سیم کارت ویواسل:
۷۷ + ۰۰ + کد کشور + کد شهر + شماره تلفن مقصد بدون صفر اول شماره
- بررسی خطوط ویواسل: #۱۲۲*
- شارژ اضافه کردن: #۱۲۳* رمز شارژ
- ارسال درخواست تماس برای ویواسل: *۱۲۷* شماره ویواسل مورد نظر #
- شارژ کردن ویواسل روی شماره دیگر: *۱۲۵* کد شارژ * شماره شارژ گیرنده #

 


۳- اپراتور Ucom


یوکام یکی از اپراتورهای معروف ارمنستان برای کسانی است که در سفر بیشتر از اینترنت استفاده می‌کنند و به دنبال اینترنت‌های پرسرعت هستند. این اپراتور اینترنت‌های G3 و G4 در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و آنها را در بدترین شرایط آنتن دهی همراهی می‌کند. برای استفاده از خدمات اپراتور یوکام در سفر به ارمنستان می‌توانید از کدهای دستوری زیر استفاده کنید.

 

راهنمای حمل و نقل عمومی در ایروان

 

 

اپراتور Ucom

 


 تماس از طریق سیم کارت یوکام:

- ۰۰۹۸ + تماس با شماره مورد نظر در ایران
- بررسی خطوط یوکام: # ۱۳۳*
- افزایش شارژ: *۱۴۴* رمزشارژ

۰۷ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران