اقامتی جذاب در هتل‌های عاشقانه باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
اقامتی جذاب در هتل‌های عاشقانه باکو

اگر در همین روزها قصد سفر با تور باکو را داشته باشید، باید بدانید که تا نوروز چیزی باقی نمانده و اقامت در هتلی عاشقانه می‌تواند سفر دو نفره‌ی شما را طراوتی دو چندان ببخشد. باکو هتل‌های لوکس متعددی دارد که بعضی بیشتر به درد خوانواده‌ها می‌خورند، بعضی برای تجار مناسبند و البته بعضی از آن‌ها به شکلی به خصوصی برای سفرهای دو نفره پیشنهاد می‌شوند. در پست امروز ما قصد داریم به سراغ دسته‌ی آخر رفته و بهترین هتل‌های عاشقانه باکو را برایتان معرفی کنیم.

 


Boulevard Hotel Baku Autograph Collection


هیچ چیز به اندازه نمای زیبای دریا و فاصله اندک برای قدم زدن بر روی شن‌های دریای خزر نمی‌تواند سفری عاشقانه را برای یک زوج رقم بزند. اما این تازه بخشی از جذابیت‌های این هتل است. مکان زیبایی که با طراحی داخلی استثنایی در لابی، اتاق‌ها و تک تک بخش‌هایش، هتلی کم‌نظر از نظر بصری رقم زده است.
از طرف دیگر این هتل با داشتن یک اسپای بسیار خوب، استخر زیبا با امکانات استراحت دو نفره در کنارش و مرکز نوشیدنی در کنار استخر، مکانی عالی برای یک تعطیلات فوق‌العاده در باکو به حساب می‌آید.

 

هتل ۵ ستاره دینامو ، اقامتی مجلل در قلب باکو

 

 

Boulevard Hotel Baku

 


آدرس: Xaqani Rustamov Street 4C, AZ1052 Baku

 


Winter Park Hotel


این هتل ۴ ستاره از نظر هزینه، خرج کم‌تری نسبت به هتل‌های پنج ستاره شهر روی دستتان می‌گذارد، اما در باطن، هتلی فوق‌العاده عالی برای اقامتی دو نفره در باکو است. اتاق‌های فوق‌العاده عالی در کنار امکانات جذابی همچون اسپا با اتاقک‌های اختصاصی و ماساژ دو نفره و همچنین نمای زیبا از پارکی که در بخش‌های مختلف هتل می‌بینید، همه نوید از مکانی عالی می‌دهند.
برای یک شام فوق‌‌العاده نیز نیازی نیست از درهتل بیرون بروید، در طبقه بالایی هتل، رستورانی بسیار زیبا و رمانتیک برای مسافران در نظر گرفته شده که از بالا به منظره‌ی پارک زیبای این محل مشرف بوده و فضایی جذاب و غذاهایی عالی دارد.

 

 

 Winter Park Hotel

 


آدرس: Mirzaga Aliev 210 Nasimi district, AZ1014 Baku

 


Hilton


هتل هیلتون اگر چه سوییت‌های خانوادگی دارد، اما بخش زیادی از اتاق‌های آن دو نفره بوده و برای سفری عاشقانه به باکو مکانی عالی به حساب می‌آید. جایی با یک استخر بزرگ و زیبا، یک اسپای بسیار عالی که مکان‌های اختصصای نیز در آن تعبیه شده و البته مکان‌های بسیار خوب برای نشستن، سفارش نوشیدنی وتماشای منای زیبایی از شهر باکو.
رستوران‌های این هتل نقطه‌ی قوت بزرگی برای هیلتون هستند. مخصوصا اگر در زمان مناسب سال بتوانید به Sky Grill رفته و بر رو تراس بزرگ آن، زیر نور ماه و ستارگان به صرف یک غذای خوشمزه مشغول شوید.

 

بهترین مهمانسراهای باکو برای یک سفر مقرون به صرفه‌ و ارزان

 

 

 Hilton

 


آدرس: Azadlig Avenue 1B, AZ1000 Baku

 


Renaissance Palace


یکی دیگر از اقامتگاه‌های چهار ستاره بسیار خوب در باکو برای سفری دو نفره به این شهر آذری. این هتل در جایی بسیار عالی و نزدیک به دیدنی‌های شهر قرار گرفته و در خود امکانات متعددی از جمله یکی از بهترین اسپاهای شهر و همچنین سالن ورزشی را دارد.
سوییت‌های دو نفره هتل واقعا زیبا و جذاب طراحی شده‌اند. طراحی خاصی که تلفیقی از المان‌های قدیمی و مدرن در کنار هم با نورپردازی عالی است و مسلما از بزرگ‌ترین دلایل گنجاندن این هتل در لیست برترین هتل‌های عاشقانه باکو است. فراموش نکنید که این هتل چند رستوران بسیار خوب نیز دارد که می‌تواند شما را از رستوران‌های سطح شهر بی‌نیاز کند.

 

 

Renaissance Palace

 


آدرس: I.Qutqashinli 107, AZ1073 Baku

 


Ramada Baku Hotel


یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره در کنار دریای خزر که مکانی بزرگ و زیباست و یک ساحل اختصاصی به همراه انواع تفریحات را برای مسافرانش در نظر گرفته است. همانطور که از عکس‌ها پیداست، رامادا نه تنها ساحل اختصاصی و یک استخر بسیار بزرگ و جذاب به صورت روباز دارد، برای کسانی که در ایام سرد سال به باکو سفر می‌کنند، استخر سرپوشیده خوبی نیز تدارک دیده است.
اتاق‌های هتل زیبا و با مساحت زیاد ساخته شده‌اند و در دو دسته جای می‌گیرند، آن‌هایی که به باغ و کوهستان مشرفند و آن‌هایی که رو به دریا هستند. در هر دو حال منظره‌ی پیش روی اتاق‌ها مخصوصا در طبقات بالایی، واقعا عالی است.

 

۵ هتل لاکچری باکو برای اقامتی شاهانه در این شهر

 

 

Ramada Baku

 


آدرس: Shikhov Beach 1023, AZ1000 Baku

 


Bilgah Beach Hotel


و در آخر اشاره‌ای هم کنیم به این هتل گران‌ قیمت اما بسیار زیبا که از برجسته‌ترین هتل‌های باکو به حساب می‌آید. این هتل هم یک ساحل اختصاصی، استخر روباز و سرپوشیده، اسپای لوکس و بسیاری امکانات دیگر دارد که همگی آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها بدل می‌کند.
اما چیزی که Bilgah را تا حد زیادی جذاب کرده و قیمت بالایش را توجیه می‌کند، شکوه طراحی داخلی در تمام فضاهای ممکن این هتل است. از رستوران‌ها و اتاق‌ها و لابی تا جزیی‌ترین چیزها که به شکلی واقعا رویایی و زیبا طراحی شده‌اند.

 

 

 Bilgah Beach Hotel

 


آدرس: Gelebe Street 94, AZ1122 Baku

۲۸ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران