بهترین نودل بارهای شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
بهترین نودل بارهای شانگهای

نودل یکی از غذاهای پرطرفدار و فرهنگی در بسیاری از کشورهاست که در طعم‌ها و مدل‌های مختلف درست می‌شود. حتی اگر هیچگاه به شرق و جنوب شرق آسیا سفر هم نکرده باشید اما می‌دانید که برخی از بهترین آن در این منطقه پیدا می‌شود. نودل قدمتی طولانی در کشورهای جنوب شرق آسیا داشته و همواره در تمامی دوره‌های تاریخی از غذای مهم مردم محسوب می‌شده است. تور چین و سفر به شانگهای یکی از بهترین شهرها برای امتحان کردن نودل‌های فوق‌العاده متنوع است. ما در این پست بهترین نودل‌بارهای شانگهای را معرفی خواهیم کرد.

 

نودل شاپ

نودل شاپ رستورانی ژاپنی و بسیار محبوب است که فضایی کاملا مدرن و تیره ارائه می‌دهد. غذای اصلی این رستوران معطوف به سه سوپ مختلف می‌شود. سوپ سفید با گوشت، سوپ سیاه با سویا و سوپ زرد با کاری منوی اصلی این رستوران را تشکیل می‌دهند. به علاوه طیفی از نوشیدنی‌ها و همچنین برخی از غذاهای ژاپنی مثل مرغ سرخ شده و سس میگو نیز سرو می‌شوند. شما می‌توانید در محیط آرامش‌بخش این رستوران بنشینید و از خوردن غذاهای ژاپنی خوشمزه لذت ببرید.

 

 ۷ رستوران ویژه‌ی شانگهای مخصوص گیاهخواران

 

 

نودل شاپ

 

 

تلفن: 27 Shaanxi S Rd, Huangpu Qu, Shanghai Shi, China, 200000

 

 

لیو دائو من

لیو دائو من بیشتر سوپ نودل سبک سیچوانی را با انواع ادویه و عطر و طعمی وسوسه‌انگیز ارائه می‌دهد. اگر واقعا قصد امتحان نودل‌های درجه یک و عالی را دارید این رستوران جاییست که ارزش صرف وقت و هزینه را دارد. یکی از بهترین و گران‌ترین گزینه‌های منو سوپ مرغ تیبتان است. شاید جالب باشد بدانید برای این که بتوانید این سوپ را بخورید باید از دو روز قبل سفارش‌تان را ثبت کنید. این رستوران کاملا بر عکس غذاخوری‌های چینی و ژاپنی که اغلب کم نور هستند روشن و دل‌باز بوده و در آن از میز و صندلی‌های چوبی روشن استفاده شده است.

 

 

لیو دائو من

 

 

آدرس: 419 Xinhua Road, Changning Qu Shanghai Shi, 200030, China

 

 

اولین قایق نودل تایلندی

نودل قایقی یکی از غذاهای تایلندی است که معمولا در قایق و در طول عبور از یکی از بیشمار کانال‌های تایلند فروخته می‌شود. این غذای تند و طعم‌دار یکی از بهترین و ارزان‌ترین غذاهای خوشمزه تایلندیست که می‌توانید در شانگهای پیدا کرده و امتحان کنید. البته در این رستوران غذاهای دیگری همچون سالاد پاپایا و ماهی نیز ارائه می‌شود. علاقه‌مندان به غذاهای تایلندی می‌توانند با رفتن به این رستوران محبوب از غذاهای خوشمزه‌ای نوش جان کنند.

 

 معروف‌ترین رستوران‌های حلال در شانگهای 

 

 

قایق نودل تایلندی

 

 

آدرس:  Ningbo Road, Huangpu Qu Shanghai Shi, 200002, China

 

 

بائو بئی نودل بار

وقتی اسم نودل بار به میان می‌آید انتظار می‌رود با طیف گسترده‌ای از انواع نودل‌ها روبرو شویم اما در این رستوران تنها 8 گزینه برای سفارش وجود دارد. با این همه طعم فوق‌العاده آن‌ها این اطمینان را می‌دهند که به بهترین نحو ممکن آماده شده‌اند. شما می‌توانید نودل‌های سیچوانی که با بهترین مواد و کیفیت ممکن تهیه و پخته شده‌اند را انتخاب کرده و سفارش دهید. غذاها با سلیقه توی ظروف چیده و تزئین می‌شوند و محیط رستوران نیز روشن و دل‌باز است. این رستوران یکی از بهترین گزینه‌های شهر برای خوردن غذاهای سریع و آماده برای صرفه جویی در وقت شمرده می‌شود.

 

 

بائو بئی نودل بار

 

 

آدرس:  Chang Shu Lu, Jingan Qu Shanghai Shi, China

 

 

جی ژو رامن

این رستوران که در ناحیه گوبی شانگهای واقع شده همیشه میزبان مسافرین کره‌ای و ژاپنی است. شما در این رستوران می‌توانید از tonkotsu معتبر و شناخته شده امتحان کنید. این رامن مینیمالیستی تنها با استفاده از ۵ نوع مواد خوراکی، پوشت آب‌پز شده، نودل قلیایی، چارشوی خانگی، جوانه گندم، و پیازچه تهیه شده و معمولا در ظرف‌های سنتی و زیبا برای شما سرو می‌شود. به علاوه این رستوران، جایی عالی برای خوردن شام دیر وقت نیز هست.

 

 غذاهای خوشمزه‌ در رستوران‌های شانگهای شما را عاشق خودشان می‌کنند 

 

 

جی ژو رامن

 

 

آدرس: 224 Gubei Road, TianShan, Changning Qu Shanghai Shi, China

 

 

نودل بار یو جین

یکی از بهترین رستوران‌هایی که می‌توانید برای خوردن نودل‌های شگفت‌انگیز چینی بروید یو جین است. این رستوران گزینه‌های مختلف خوشمزه‌ای همچون خوراک گوشت و نخود، خوراک ماهیچه، بیف سبزیجات و نودل مرغ بامبو را عرضه می‌کند. دقیقا همین سبک غذاها هستند که شما را عاشق طعم‌های چینی می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال نودل فروشی چینی بودید حتما سری به این رستوران معروف بروید.

 

 

نودل بار یو جین

 

 

آدرس: Hechuan Road, Minhang Qu Shanghai Shi, 200233, China

 

 

نودل‌ها و دامبلینگ‌های کینگ کنگ

کینگ کنگ یکی از رستوران‌های ستاره میشلین در شانگهای است که مدت زیادی از فعالیت آن نمی‌گذرد اما به دلیل کیفیت بالا و طعم فوق‌العاده غذاهایش از شهرت بسیار بالایی برخوردار شده است. البته داشتن ستاره میشلین باعث نشده تا غذاها خیلی گران باشند. غذاها با سخاوت و در ظرف‌های بزرگ سرو می‌شوند و نودل‌ها نیز تند و خوشمزه هستند. این رستوران طرفداران بسیاری دارد و برای ناهار معمولا مشتریان زیادی به خود می‌بیند. پس سعی کنید سریع باشید و زود غذا سفارش دهید.

 

 

دامبلینگ‌های کینگ کنگ

 

 

آدرس: Mengzi Road, Huangpu Qu Shanghai Shi, China

۰۷ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران