۷ اسپای لوکس شانگهای؛ بهترین‌های شرق آسیا

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
۷ اسپای لوکس شانگهای؛ بهترین‌های شرق آسیا

شانگهای بعد از پکن یکی از معروف‌ترین و شلوغ‌ترین شهرهای کشور چین به حساب می‌آید که هر روزه از تمامی قاره‌های جهان گردشگر دارد. شهری که بهترین هتل‌ها و رستوران‌های چین را در خود دارد و به دلیل طراحی فضاهای شهری بی‌نظیرش حال و هوای خوش برای بازدیدکنندگانش می‌سازد. شهری که مکان‎‌های دورهمی‌اش چای‌خانه‌های درجه یک است و مکان‌های تنهایی و قدم‌زنی‌اش پارک‌های درجه یک. در سفرتان با تور چین به این شهر اگر به دنبال بهترین و لوکس‌ترین اسپاها هستید همراه ما باشید تا ۷ اسپای مشهور این شهر در میان گردشگران را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- New star spa


یک اسپای عالی که طراحی‌اش مانند حمام خانه‌های کره‌‎ای است. اسپایی که در سرتاسر شهر چندین شعبه دارد و با بهترین سوناها و استخرها از مشتریانش پذیرایی می‌کند. اسپایی که درهایش به صورت ۲۴ ساعته باز است و هر زمانی اراده کنید خستگی از تن بیرون ببرید می‌توانید به آن مراجعه کنید. اسپایی که یک رستوران چینی درجه یک در خود دارد و یک باشگاه ورزشی. در باشگاه ورزشی‌ این اسپا می‌توانید انرژی‌تان را تخلیه کنید و در استخرها و مراکز ماساژش بی‌حوصلگی را از تن‌تان بیرون ببرید. همچنین در رستورانش می‌توانید بهترین سوشی‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

بهترین استودیوهای یوگا در شانگهای

 

 

New star spa

 


۲- Double rainbow massage house


یک اسپای نسبتا ارزان قیمت و با کیفیت که می‌توانید به آن مراجعه کنید و لذت ببرید. اسپایی که همه روزه درهایش از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین ماساژ دهنده‌ها استقبال می‌کند. اسپایی که اتاق خصوصی ندارد و نوشیدنی‌های گران قیمت برای مشتریانش سرو نمی‌کند. همین دو امر باعث شده است قیمت خدمات این اسپا ارزان‌تر از برخی اسپاهای دیگر شهر شانگهای باشد.

 

 

Double rainbow massage

 


۳- Zen massage


یک مرکز عالی برای آنهای که به دنبال برقراری تعادل میان روح و تن‌شان هستند. مرکزی که همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۲ نیمه شب درهایش به روی مشتریانش باز است و به آنها خدمات ارائه می‌دهد. مرکزی که نگاهش به ماساژ فقط آرامش پوست و تن نیست که به دنبال آموزه‌های شرقی در این کار است. آموزه‌هایی از عرفان و ادیان. با رفتن به این مرکز می‌توانید انواع ماساژهای سنتی و چینی تا ماساژهای مدرن و امروزی اروپایی با روغن‌های مختلف را امتحان کنید و لذت ببرید. مرکزی که متناسب با کیفیت و امکاناتش خدماتش ارزان قیمت است.

 

مهیج‌ترین تم‌پارک‌های اطراف شانگهای؛ تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت از سفر

 

 

Zen massage

 


۴- Dragonfly spa


یک مرکز عالی در ۵ طبقه که هرکدام از طبقات خدمات مختلف زیبای و سلامتی را به شما رائه می‌دهند. یک مرکز مدرن و معروف که جزو اسپاهای گرانقیمت شانگهای به حساب می‌آید. مرکزی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. مرکزی که آوازه‌اش نه تنها در شهر شانگهای بلکه در تمام چین پییده است و رفتن به آن چندین ساعت از شما زمان می‌گیرد. زمانی لذت‌بخش که به آرامش شما می‌انجامد.

 

 

Dragonfly spa

 


۵- Subconscious day spa


در زندگی باید به سلامت تن اندیشید و برایش کاری کرد. در این راه اما نباید میان تن و ذهن تفاوت گذاشت که تن در همان مسیری قدم می‌گذارد که ذهن درباره‌اش می‌اندیشده است. این مرکز همان جایی است که ارتباط گم شده‌ میان ذهن و تن را دوباره در فرد برقرار می‌کند و با دستان بهترین ماساژورها انرژی‌های منفی را از بدن دور می‌کند تا تن بشود منبع انرژی مثبت. در این مرکز می‌توانید انواع ماساژهای شرق آسیا تا قلب اروپا را با قیمت‌های مناسب دریافت کنید و یک روز خاطره‌انگیز از حضورتان در شانگهای برای خود بسازید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شبه به روی مراجعه کنندگانش باز است.

 

فعالیت‌های رایگان و تقریبا رایگان شانگهای که می‌توانید از آن لذت ببرید

 

 

Subconscious day spa

 


۶- The peninsula spa


یک مرکز بی‌نظیر که در یک هتل ۵ ستاره واقع شده است و با رفتن به آن می‌توانید لوکس‌ترین خدمات را دریافت کنید. خدماتی که طولانی‌ترین و خاص‌ترین آن یک ساعت بیشتر به درازا نمی‌کشد. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۲ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و مراجعه‌کنندگانش تنها مهمانان هتل نیستند بلکه همه‌ی مهمانان و شهروندان شانگهای هستند.

 

 

The peninsula spa

 


۷- Anantara spa


یک جای عالی برای استراحت کردن و بازیابی آرامش. یک جای بی‌نظیر برای آنهایی که می‌خواهند در سفر به شانگهای، سفر به تایلند و هند را نیز با دستان بهترین ماساژورها دریافت کنند. ماساژورهایی که با انرژی و تکنیک‌هایی که بلدند فضایی از دیگر کشورها برای مشتریانش‌شان فراهم می‌آورند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است تا بهترین خدماتش را به آنها ارائه دهد.

 

 

Anantara spa

۰۵ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران