راهنمای استفاده از خدمات مرحبا سرویس در سفر به دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
راهنمای استفاده از خدمات مرحبا سرویس در سفر به دبی

دبی یکی از بهترین و مدرن‌ترین شهرهای دنیاست که در هر تعطیلات کوچک و بزرگ می‌توانید به آن سفر کنید. شهری پر از جاذبه‌های گردشگری مصنوعی و طبیعی. شهری که محل تلاقی دریا و صحراست و بهترین سافاری‌ها را می‌توانید در آن تجربه کنید. شهری که بلندترین آسمان‌خراش‌های دنیا را در خود جای داده است و مسافرانش را به بهترین رستوران‌ها و کافه‌های دنیا دعوت می‌کند. شهری پر از رویدادهای تفریحی و دورهمی. در سفرتان با تور دبی به این شهر اگر به دنبال خدمات فرودگاهی ویژه هستید همراه ما باشید تا شما را در استفاده از خدمات «مرحبا سرویس» راهنمایی کنیم.

 


به دبی خوش آمدید: مرحبا سرویس


با هر قصدی به دبی سفر کرده باشید؛ چه برای یک سفر کاری و چه برای یک سفر تفریحی، چه در یک سفر فردی و چه در یک سفر دسته جمعی، سرویس‌های فرودگاهی دبی ممکن است به کار شما آید. سرویس‌هایی که از سال ۱۹۹۱ در فرودگاه‌ این شهر راه‌اندازی شده است و امروزه دامنه‌اش در تمامی فرودگاه‌های امارات گسترده شده است. سرویس‌هایی که در بدو ورود یک مسافر به دبی خدمات مختلفی در ازای گرفتن هزینه‌های مختلف به آنها ارائه می‌دهند و سبب می‌شوند مسافران در یک زمان کوتاه با این شهر منطبق شوند.

 

راهنمای حمل داروهای مختلف در سفر به دبی

 

 

مرحبا سرویس

 


مرحبا سرویس یک شرکت قدیمی‌ست که امروزه افتخارات زیادی کسب کرده است. شرکتی که بیست سال پیش تنها با ۲۰ پرسنل در فرودگاه دبی فعال بوده است و امروزه با بیش از ۲۰۰ پرسنل یکی از مهمترین شرکت‌های خدماتی دبی به حساب می‌آید. شرکتی که در سال ۲۰۱۱ در نمایشگاه صنعت گردشگری خاورمیانه به عنوان نماد سفر عربی معرفی شده است. شرکتی که در سال ۲۰۱۴ در ITB (بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در جهان) شرکت کرده و مورد توجه قرار گرفته است. شرکتی که در جهان عرب به عنوان یکی از مهمترین شرکت‌های خدماتی داخل سالن به حساب می‌آید و بسیاری از کسانیکه به دبی برای انجام کارهای تجاری سفر می‌کنند از خدمات آن استفاده کرده و می‌کنند.

 


خدمات شرکت مرحبا سرویس


خدمات این شرکت در ۳ سطح مختلف طلایی، نقره‌ای و برنزی تعریف شده است که برای داشتن هرکدام باید هزینه‌ی متفاوتی پرداخت کنید. چرا که هرکدام از یکدیگر متمایزند و شما با توجه به ضرورت‌هایی که دارید می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

 


خدمات طلایی مرحبا سرویس


در استفاده از این خدمات، مسافر پس از ورود به فرودگاه دبی با یک اسکورت ویژه همراه می‌شود. اسکورتی که در ابتدا یکی از افراد مرحبا سرویس نام مسافر را روی تابلو نوشته است تا او به راحتی کسی که انتظارش را می‌کشد ببیند و بعد همراهش شود تا گروهی دیگر از افراد بارها و چمدان او را تحویل بگیرند و پس از آنکه مسافر از گیت‌ها عبور کرد به او تحویل دهند. با استفاده از این خدمات نیازی نیست مسافر در صف چک کردن پاسپورت بایستد. با استفاده از خدمات طلایی مسافر می‌تواند از امکانات لژ خصوصی فرودگاه استفاده کند و بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را نوش جان کند. همچنین اگر انتظار می‌کشد، زمانی را در یک مکان مناسب به استراحت و مطالعه بپردازد. در استفاده از این خدمات مسافر با یک تشریفات امنیتی همراه است و در انتها نیز مسافر با بهترین خودروها به محل اقامتش رسانده می‌شود. استفاده از این خدمات برای کسانیکه در یک سفر تجاری و کاری به دبی آمده‌اند بسیار مناسب است.

 

در دبی چگونه با خودروی اجاره‌ای ارزان‌تر رفت‌وآمد کنید؟

 

 

مرحبا سرویس

 


خدمات نقره‌ای مرحبا سرویس


این سرویس برای کسانیکه به زبان انگلیسی و عربی مسلط نیستند بسیار مناسب است. چرا که پس از ورود به فرودگاه، یک فرد راهنما نام مسافر را روی تابلو نوشته است تا مسافر برای کارهای ترخیصش از فرودگاه سرگردان نباشد و اگر میزبان‌هایی دارد به راحتی آنها را بیاید. در استفاده از این سرویس مسافر می‌تواند از کارمندان مرحبا سرویس بخواهد که بار او را حمل کنند و برایش یک ماشین به محل اقامتش در شهر دبی بگیرند. همینطور با استفاده از این خدمات بسیاری از کارهای فرودگاهی مسافر از جمله چک کردن پاسپورت تسریع می‌شوند.

 

 

مرحبا سرویس

 


خدمات برنزی مرحبا سرویس


در استفاده از این خدمات، مسافر پس از ورود به فرودگاه دبی می‌تواند به باجه‌های مرحبا سرویس مراجعه کند و در ازای پرداخت هزینه از آنها بخواهد که کارهای فرودگاهی‌اش را با سرعت بیشتری انجام دهند. این سرویس برای کسانیکه برای تفریح؛ دسته جمعی و یا انفرادی به دبی آمده‌اند و آشنایی چندانی با این شهر و زبان مردمانش ندارند بسیار مناسب است.

 

 

مرحبا سرویس

۱۲ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران